داستانهایی از فرشتگان - فرشته ای نابهنگام | قانون جذب  

 

فرشتگان اغلب تسکین خاطری را در قالب پیام آورانی غیرمعمول به سراغ ما می فرستند, چنانکه “کرل کولی” برایمان نوشته است:

در یک رستوران به عنوان صندوق دار مشغول به کار بودم که روزی ناگهان خبر یافتم که به سرطان مبتلا شده ام. من زنی تنها بودم, بدون هیچ خانواده ای که به تسکین خاطر یا حمایت از من برخیزد.

زنی مجرد و کاملا بی کس .. به شدت احساس آسیب پذیری می کردم و نمی دانستم که کدامین سو بچرخم …

چند روز پیش از عمل جراحی ام, آقای بسیار محترم و سالخورده ای به صندوق پرداخت صورت حساب, در جایی که من نشسته بودم نزدیک شد. کت و شلوار بسیاری قدیمی برتن داشت و درست شبیه مردانی از سالهای دهه چهل میلادی می نمود.

هنگامی که صندوق دار دیگری پیش قدم شد که به یاری او برخیزد, او سرش را به سمت من چرخاند و گفت: “خیر ممنونم, مایلم به این صندوق بروم.”

اما او به جای آنکه صورتحساب رستوان را بدهد, از من سوال کرد: “ببینم آیا به حضور فرشتگان آسمانی اعتقاد دارید …؟”

به او گفتم خوب می دانم که در کتاب آسمانی چیزی درمورد پذیرایی کردن از فرشتگان, بدون آنکه خودمان خبر داشته باشیم وجود دارد.

او سرش را به نشانه تایید تکان داد و لبخندی محبت آمیز زد و سپس به جلو و به سوی من خم شد و گفت: “می دانید, شما به هیچ وجه تنها نیستید. ما همه در اطراف شما هستیم تا به یاری شما برخیزیم …” با خودم گفتم: “هان…؟!”

سپس با احتیاط نگاهی به سمت راست و چپ انداختم تا ببینم آیا کسی به غیر از خودِ من, آن جمله عجیب غریب را شنیده بود یا نه؟ هنگامی که دیگر بار نگاهی به سمت آن مرد انداختم, دیدم که آن آقای محترم دیگر در برابرم نیست.

از همکارم سوال کردم که او, کجا رفت؟!

همکارم نیز مانند من غرق در تعجب شده بود.

به پا خاستیم و هر قدر اطراف را جستجو کردیم هیچ اثر و نشانه ای از اون نیافتیم.

اما بی درنگ پس از ملاقات با او, ناگهان مشاهده کردم که تمام نگرانی هایم از میان رفته است و چند روز بعد هم, پس از عمل جراحی, پزشکم به من خبر خوشی داد و گفا نیازی به شیمی درمانی یا نمونه برداری نخواهم داشت. به من گفت حالم کاملا خوب شده است.

فرشته نگهبان کرل که در آن شکل محترم ظاهر شده بود, به گونه ای سخن گفته بود که ایمان وی را دگر بار تقویت کند و به احتمال بسیار زیاد وی را شفا داده و سرطان را از وجودش ریشه کن کرده بود.

آن هنگام که غریبه ای جملات تسکین بخشی به شما بیان کرد, بدون آنکه انتظار شنیدن آن را داشته باشید, بدانید که این یقینا پیامی آسمانی است که فقط برای شما و به خاطر شما, ارسال شده است.

 

کتاب در آغوش فرشتگان

دکتر درین ویرچو

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب با ذکر سایت منبع بلامانع است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

13 نظر

    ممنون سحر جون.شاد و پاینده باشی

    سلام دوست عزیز من یه مشکل دارم که ریشه در باورهام داره.
    من وقتی در رویدادهای بد و یا حال روحی بد یهو برگ برگرده ویا از جانب نیروی برتر مرتب موارد خوش بهم رو کند ذوق زده و خوشحال شکرگزار میشم اما چیزی از درونم میگه نکنه یه اتفاق خیلی بزرگ میخاد بیفته و الان خدا داره کمی روحیه ات رو نرمال میکنه تا اماده بشی در واقع یه چیزهایی بهت میده که باهاش بتونی غم بزرگ رو تحمل کنی.
    چکار کنم این افکار مخرب و این باورها رو ریشه کن کنم.

      سلام عزیزم, با استفاده از قدرت تلقین مثبت و جملات تاکیدی مثبت کاملا می تونی این افکار رو از بین ببری, مطالب بخش تلقین رو حتما بخون.
      افکار منفی رو با تمرین و تکرار جملات تاکیدی مثبت می تونی از بین ببری, یک هفته روزی هفت بار در طول روز باید اینکارو انجام بدی.

    ممنونم سحر عزیز حتما انجام میدم

    سلام سحر جاان میشه ای دی خودتو تو کانال بزاری واسه ارتباط بهتروراحت تر؟؟؟
    ممنون

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه امکانپذیر نیست ارتباط با خانوم رضوی فقط در سایت امکانپذیر هست

    درود بر شما عزیزان میشه منو راهنمایی کنید که چطوری به فرشته نامه بنویسم

    سلام سحر جان و مرضیه جان(شایدم ناردونه جان)
    من گاهی اوقات اتفاقای عجیب غریبی برام میوفته، مثلا گاهی اوقات به صورت ناخودآگاه به همون کسی که دوسش دارم میگم که چیز خاصی بهم بگه(با تله پاتی). یا بعضی اوقات هم با این که کلی ازش دورم، از دریچه ی چشم اون اطراف رو میبینم(وقتی خیلی عمیق بهش فکر میکنم). برای چی و چطوری اینطوری میشه؟چطوری میتونم کاری کنم که مدت زمانی که از چشم اون میبینم بیشتر بشه؟
    بسیار متشکرم

      سلام عزیزم٬ راستش من تو این زمینه هیچ تجربه ای ندارم. فکر می کنی درست باشه اینکار؟ از نظر من یه جورایی حریم خصوصی اون شخص رو نقض می کنی. از نظر من دنبالش نرو عزیزم.

    سلام، چرا اصلا سوال ها رو بررسی نمیکنید؟! خیلی وقت ها شده که من سوالی میپرسم اما اصلا بررسیش نمیکنید. خواهش میکنم اگه وقت کافی برای جواب دادن به سوال ها رو ندارید حد اقل بخش کامنت ها رو حذف کنید.

      عزیزم جواب دادن به کامنت ها کار زمانبری هستش منم وظیفه ای برای جواب دادن به کامنت ها ندارم. اگر اینکارو می کنم برای اینه که دوست دارم با خواننده های سایت در ارتباط باشم٫ در غیر اینصورت کار واقعا وقتگیری برای من هستش که در قبالش هیچ چیزی عایدم نمی شه.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds