داستان راز - هرچیزی که شما تصور می‌کنید، به واقعیت ‌می‌پیوندد.  

 

من از دو سال پیش به صورت مداوم کار می‌کردم، زمانی که دانشجوی لیسانس بودم، به صورت پاره وقت کار می‌کردم.

هیچوقت از کاری که انجام می‌دادم لذت نمی‌بردم، چون که هیچوقت چیز جدیدی ازش یاد نمی‌گرفتم. همینطور دوست داشتم که یک کار تمام وقت متناسب با رشته تخصصیم داشته باشم.

شروع کردم به نوشتن ویژگی‌هایی که دقیقا از کارم انتظار داشتم.

انقدر ویژگی‌هایی که مورد نظرم بود را برای خودم با جزییات مشخص کرده بودم که حتی به محل کار، همکاران، ساعت کاری و مدت زمانی که برای رسیدن به محل کار باید سپری می‌کردم، اشاره کرده بودم.

زمانیکه دنبال کار می‌گشتم، دقیقا به پارامترهایی که لیست کرده بودم، فکر می‌کردم.

بعد از آنکه رزومه‌ی کاریم را برای جاهای مختلفی فرستادم، یک روز صبح تماسی از شرکتی داشتم که دقیقا با انتظارات من مطابقت داشت.

من در مصاحبه موفق شدم و الان این داستان را از محل کارم برای شما تایپ می‌کنم.
این ماه برای من خیلی شگفت‌انگیز بوده، و من در حال تهیه لیست برای سایر چیزهایی که در زندگیم انتظار دارم داشته باشم، هستم.

از کائنات ممنونم.

 

سایر داستان های راز

 

 

گروه ترجمه سایت قانون جذب (پریسا)

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

20 نظر

    سلام به همه دوستای هوب و مهربانم,واز سایت خوبتون ممنون واز کایناتم ممنونم که منو با این سایت آشنا کزد,دلم میگه همگی به آرزوهامون میرسیم

    سلام
    من 10 سال پیش که ازدواج کردم همزمان هم درس میخوندم و هم سر کار میرفتم، برنامه ریزی کرده بودم که وقتی درسم تموم بشه یعنی در سال 91 بچه دار بشم.اما الان سه سال گذشته و من هنوز به آرزوم نرسیدم. روش های درمانی ivf و … رو هم چند بار امتحان کردم ولی نشد که نشد. با قانون جذب میتونم به آرزوم برسم یا اصلن در تقدیرم نیست؟
    لطفا راهنماییم کنین.متشکرم

      سلام عزیزم, راستش مطلب زیادی در این خصوص ندیدم, ولی می تونی از تجسم خلاق استفاده کنی و تصویر سازی کنی که به خواستت رسیدی, قبل از خواب و بعد از بیدار شدن تو تخت 10 دقیقه تمرکز کن.

    سلام خسته نباشيد ميخواستم بدونم واقعا اين قانون تصور واسه زيبايي هم تاثير داره مثل پر شدن و برگشتن مو و يا….؟؟چيکتر بايد بکنيم دقيقا؟؟؟

      سلام عزیزم, بله.
      روش استفاده از تلقین مثبت هستش, می تونه شامل جملات تاکیدی و تجسم خلاق باشه.

    مرسي که جواب دادين.اخه من چند وقته ذهنم درگير اينه که رو پيشونيم خط اخم نيوفته,از ذهنمم خارج نميشه.ميترسم حتي اگه از الانم رسيدگي کنم تاثير اخم ها و استرس هاي قبليم ايجاد بشه…بااين که پيشونيم صافم هست هيچ مشکلي نداره.هجده سالمم هست.

      عزیزم نگرانیت کاملا بی مورد, وقتی دائما تکرار می کنی که خط نیوفته,مثل این میمونه که بگی خط بیوفته, تمرکز رو موارد منفی همونارو به سمتمون جذب می کنه.
      نهایتش اینه که 20 سال دیگه خط میوفته بعد می ری دکتر پوست حل می شه, اصلا چیز مهمی نیست که وقتت رو داری براش می ذاری.

    سلام . من خيلي به اين كه به هرچيزي فكر كنيم اتفاق ميفته حتي غير ممكن ترين چيزا اعتقاد دارم ! الان ٢ ساله كه شبانه روز به چند تا از خواسته هام فكر ميكنم . و تو دلم اميدي هست و ته دلم روشنه . به حرف بقيه هم كه ميگن اتفاق نميفته اهميت نميدم . واقعا ممكنه يه چيزي كه دكتر ها هم بگن نميشه ، با قانون جذب و تاثير افكار اتفاق بيفته؟ (يه چيزي كه واقعا از ته دلت بخواي )؟

      به هر چیزی ایمان داشته باشی اتفاق میوفته …در زمان الهیش
      مگر اینکه در طرح الهی زندگیمون نباشه

    و البته از خدا هم هميشه كمك بخوام
    واقعا روزاي سختي رو دارم ميگذرونم
    اتفاق ميفته ديگه؟☺️

    سلام خوبید؟…تجسم خلاق؟جذب؟نامه؟جملات تاکیدی؟رو کدوم تمرکز کنم که جواب بگیرم؟من چیز بد از خدا نمیخوام با چشم باز دارم ازش میخوام.

      سلام
      تمام این مواردی که گفتید مراحل قانون جذب هست از هم جدا نیستن
      در ضضمن نفرین و نا امیدی سد راه رسیدن به خواسته ها هستند
      عجله و چرا نمیشه و … هم نداریم
      هر اتفاقی اگر در طرح الهی زندگیمون باشه در زمان الهیش اتفاق میوفته

    سلام
    من میخواستم برای رسیدن به فرد مورد علاقه ام از قانون جذب استفاده کنم
    راستش من همیشه از تجسم استفاده میکنم و با خودم فکر میکنم که اومرا دوست داشته و برایم ارزش قائل است اما هنوز بعد از 1 مله نتیجه ای حاصل نشده
    مشکل کارم کجاست؟

      سلام عزیزم, باید از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کنی و اینکه صبر داشته باشی.

    سلام من تمام خصوصیات همسری که میخوامو لیست کردم و الان برام واضحه که دقیقا چه جور مردی رو میخوام فقط یه چیزی گاهی حس میکنم که لیاقت همچین کسی رو ندارم و دلسرد میشم در ضمن تاریخ مشخص میکنم مثلا تا یه ماه دیگه این ادم ارزوهامو ملاقات کنم ولی تو خودم میگم اخه منکه هنوز اونقد امتیازات و زیبایی های فوق العاده ندارم که به ادم رویاهام بیام درضمن دونفر حسود بهم گفتن تو نمیتونی مگه خودت کی هستی چیکار کنم که اعتماد به نفس ورودش به زندگیمو به دست بیارم چیکارکنم که حرفای حسودا یادم بره صداشون وقتی بهم خندیدن تو گوشمه اذیتم میکنه دلسردم میکنه چیکارکنم که بتونم جذبش کنم

      سلام
      تا وقتي خودتون رو قبول نداشته باشيد ، ديگران هم قبولتان نخواهند داشت،
      اعتماد بنفستون رو بالا ببريد

    با عرض سلام . میخواستم بدونم که در نوشتن ارزوها باید یه زمان حال صحبت کرد

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds