داستان های راز - باور داشته باشید و هیچ شکی به ذهنتان راه ندهید | قانون جذب  

 

ترجمه شده از داستان های واقعی سایت راز:

من واقعا خوشحالم که منم تونستم بیام و داستانمو تعریف کنم و بتونم با بیان داستانم به بقیه کمک کنم. همونطور که بقیه با گفتن داستاناشون به من کمک کردند.

اول لازمه بگم که چطوری قانون جذب تونست زندگی منو تغییر بده. من چند سالی هست که با کتاب راز آشنا شدم و از اون روز به بعد من برای بدست آوردن هرچیزی از این قانون استفاده کردم و به خواسته هام رسیدم و هیچ وقت نشده که منو نا امید بکنه. واقعا مثل قانون جاذبه زمین می مونه و همیشه کار می کنه. من عاشق این قانونم!

حالا داستانمو براتون میگم:
من تابستون سال گذشته توی تعطیلات در کوزوو (Kosovo) مرد رویاهامو ملاقات کردم.

انگار که این مرد برای من ساخته شده بود و تمامی خصوصیات فیزیکی و اخلاقی مورد علاقه منو داشت. به علاوه من همیشه می خواستم که شوهرم آلمانی باشه و این مرد هم آلمانی بود. ما مدت زمان کوتاهی حدودا دو هفته را با هم گذراندیم و در طی این مدت خیلی بهم نزدیک و علاقه مند شدیم. سپس من به نیویورک و او به آلمان برگشت.

دو هفته بعد از برگشت به کشورهایمان، او ازم خواست که ارتباط و صحبت کردنمون رو قطع کنیم. وقتی که او این حرف را زد من گیج و شوکه شدم که چطور بعد از گذشت این مدت آشنایی و علاقه مندی او می خواهد و می تواند این ارتباط را پایان دهد.

من می دانستم که این احساس عدم اطمینان و گیجی او زودگذر است و پشیمان میشود. من واقعا باور داشتم که او در عرض یک ماه برمیگردد.

حدس بزنید که چه شد؟؟!
دقیقا این اتفاق افتاد!

در دو هفته بعد از جدایی من دوران سختی را گذراندم و با اینکه به راز اعتقاد داشتم اما باز هم افکار منفی در من نفوذ می کرد و نگران بودم.

اما من می دانستم که اگر می خواهم که او زود باز گردد، باید افکار منفی را متوقف کنم و بنابراین در دو هفته بعد شروع کردم به تصور اینکه او در روز یک شنبه هفتم سپتامبر در ساعت 12:34 دقیقه به من زنگ می زند و خوشحال بودم.

البته این تعیین ساعت کمی ترسناک و ریسکی است چون هر وقت که برای جذب هایم زمان تعیین میکردم، اون اتفاق انجام میشد اما نه دقیقا درهمون زمان تعیین شده!
اما این بار در همون روز و ساعت تلفنم زنگ خورد و همان چیزهایی که من در تصوراتم دیده بودم را بیان کرد.

من می خواستم که او تماس بگیرد و از من در مورد مدرسه جدید و کارم بپرسه. بعد ازم عذرخواهی کنه و بگه که بابت قطع ارتباط متاسفه و بگه که دوستم داره و دلش برام تنگ شده و درآخر ازم بخواد که با او ازدواج کنم. چون میدانستم که ما برای هم ساخته شده بودیم.

همه آنچه را که من در تصور و تخیلاتم دیده بودم، دفیقا با همون ترتیب که من دیدم اتفاق افتاد و در آخر او از من خواست که با هم ازدواج کنیم.

الان که دارم داستانمو می نویسم ما نامزد کردیم و در آگوست 2015 با هم ازدواج می کنیم.

از راندا برن، تیمش و همه دوستانی که داستانهایشان را بیان کردند تا من و امثال من با خواندن این داستانها امیدوار باشیم و هیچ وقت احسلس شکست نکنیم، ممنونم.
ممنونم بخاطر کتابهای راز، قدرت ، معجزه و قهرمان از راندا برن و تیمش.

این کتاب ها با ارزش ترین هدیه ای هست که در این دنیا می توان به هر کسی داد.

یه توصیه به همه خوانندگان این داستانم دارم:

هیچ وقت امیدتون رو از دست ندهید, شما می توانید هر آنچه را که می خواهید بدست بیاورید, هرچند که غیر ممکن به نظر میرسد, به من اعتماد کنید ممکن است.

دختری از نیویورک که بسیار خوشحال و شکرگزار است و تمامی افراد و تجربیات اطرافش را از صمیم قلب دوست دارد.

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

29 نظر

    سلام. یه سوالی داشتم. بیشتر داستانهایی که راجع به قانون جذب گفته میشه ٬ هیچکدوم حرفی از طرح الهی نزدن. فقط گفتن ما اون آدم یا اون خواسته رو با تمام وجود میخواستیم و جذب کردیم . بدون اینکه نشونه بخوان و … . و بیشترشون به خواستع هاشون رسیدن . ایا حتما برای رسیدن به کسی که میخواهیم حتما باید نشونه بخواییم تا ببینیم که طرح الهی هست؟

      سلام بله همینطوره, اما 2 تا نکته رو در نظر داشته باشید, اولی اینکه آموزگارهای فیلم و کتاب راز گفتن خیلی از نکته ها تو این فیلم فرصت نشد بهش اشاره بشه برای همین برنامه و کتاب مکمل راز رو منتشر کردن, نکته دوم اینکه کاترین پاندر و اسکاول شین که هر دو کشیش بودن, تاکید می کنن که ما باید دنبال طرح الهیمون باشیم که باعث خوشبختیمون بشه و مثالهایی از داستان های واقعی تو کتابشون ذکر کردن که افراد به طرح الهیشون هیچ توجهی نداشتن و خواستشون رو به زور به دست اوردن که طبق قانون کارما همون به خودشون برگشته و عواقب خیلی بدی براشون به همراه داشته, مثلا از دست دادن همسرشون.
      رو این حساب از اونجایی که آرزوی من خوشبختی همه هستش, دوست دارم این طرح الهی رو تو خواسته هاتون در نظر داشته باشید تا به لطف خدا سعادتمند بشید.

        یعنی میشه به کسی رسید که جز طرح الهی ما نیست؟
        اینا که هرکیو خواستن بهش رسیدن

        بله عزیزم, علت جدایی ها و زندگی های نا آروم همینه.

        بعد یه مورد دیگ شما یجا گفتین اگر طرف طرح الهیمون باشه هیچوقت نمیره! خب شاید اون رفتنو مثلا طرف مقابل جذب کرده باشه و ترس ازدست دادنشو داشته باشه و این اتفاق بیفته

        هر چیزی در طرح الهی زندگی هر انسانی باشه اتفاق میوفته..در ضمن مگه همه به مسائل قانون جذب واقف هستند؟؟

        نه واقف نیس ولی کاینات ب افکار غالب اون پاسخ میده

    سلام چقدر عالی خوش به حالش.امیدوارم این قانون برای همه جواب گو باشه

      سلام, خب اینو در نظر بگیرید هر کدوم از ما تو یه زمینه ای به یه موفقیت بزرگ می رسیم, شاید یه سری از موفقیت های شما هم برای دیگران آرزو باشه.

    سلام
    من منتظر يه خبر خوشحال كننده هستم كه در حقيقت نتيجه سه سال زحمت منه
    اما اين روزا بجاي تفكر مثبت همش نگرانم و افكارم رو اين قفل شده كه چرا نمياد دير شد و از اين حرفا
    لطفا راهنمايي كنيد كه چه افكار و احساسي بايد داشته باشم و جملات تاميدي مناسب چيه
    راستش مطالب سايت هميشه بهم نيرو داده
    ممنون ميشم باز هم كمكم كنيد

    وااااو بی نظیر بود مرسی

    فکر کنین واسه تحقق موضوعی سه نفر اثر گذار باشن، خود من (که هیچ کاری ازم برنمیاد جز امیدوار بودن) ، نفر دوم (که تقریبا دیگه ناامید شده) و نفر سوم که به شدت مخالفه!
    توی این شرایط چه کار میشه کرد؟؟؟

      به به! به این همه انگیزه!
      چرا تیمتون اینقدر نا امیده؟ چرا یه تیم شدید و باید یه تحقیق گروهی ارائه بدید؟
      بیشتر توضیح بدید که بتونم راهنمایی کنم.

        نه کار گروهی درکار نیست، موضوع اینه که واسه محقق شدن این “آرزو” اجازه نفر سوم ضروریه؛از طرف دیگه الان شرایطی بوجود اومده که دیگه نمیتونم با اون دو نفر دیگه در تماس باشم!
        الان منم و یه آرزو و یک دنیا مخالفت
        … نمی دونم باید بیخیال اون موضوع بشم یا هنوز میشه کاری کرد؟!

        می شه امتحان کرد شاید جواب بده.
        می تونید به فرشته نفر سوم نامه بدید و حرفتون رو بزنید, از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کنید که از به صلاحتون هست اتفاق بیوفته.
        از تجسم خلاق استفاده کنید که شرایطی که می خواستید اتفاق افتاده, مطالب بخش تجسم خلاق رو بخونید.

    مرسی خیلی خوووووب بود
    میدونم که منم خیلی زود جواب میگیرم و داستانمو واستون میفرستم

    سلام .ممنونم بابت راهنماییتون . بله درست میفرمایید . دقیقا همینطوره.دوباره نگاهی انداختم به کتاب 4اثر فلورانس تاکید شدیدی به طرح الهی داشتن

    سلام خانم رضوی میشه تو رو خدا کمکم کنید دارم به بن بست رسیدم تقریبا دوماه پیش بود که براتون پست گذاشته بودم راستش من با کمک کردن از فرشته اللهی ونوشتن براشون با همسرم اشنا شدم همه چی خوب پیش رفت وما باهم ازدواج کردیم هفته اول همه چی خوب بود بدلیل مسافت بعداز عقد دوبار همو دیدم..اما همسرم سر هر مسله ابی جزیی تبدیلش میکرد به یه مسله بزرگ صبح تا شب با روح وروانم بازی میکرد وشب عذرخواهی میکرد شغلش نظامی بود..تو حرفاش ثبات نبود توروی که همش این رفتاراش حرفاش زجرم میداد تو این دوسه هفته خیلی اذیت شدم خیلی بی حرمتی شد بهم افکارش کلا منفی بود حتی سایت شمارو بهش معرفی کردم گفت اعتقادی نداره..ازانرژی مثبت ازهمه چی میگفتم میگفت تو دلت خوشه…پیش روانشناس رفتم حتی همه اعضای خانوادم گفتن الان بهترین موقعیت برا جدا شدنه..همه بهم میگن ادامه نده.خیلی میترسم همش به خدا میگم چرامن من هر روز واسه فرشته ها مینوشتم دختری بودم شاد وپرانرژی اما الان خیلی خستم خیلی..نمیدونم شاید تقدیر من بوده..بهمسرم با افکار منفی با فکر کردن دایم به غم وغصه ماروازهم دور کرد..تصمیم گرفتم هفته بعد طلاق بگیرم..هیچ وفت فکر نمیکردم زندگی من اینطور شه الانم یه چشمم اشکه یه چشمم خون..کمکم میکنید دوباره بشم همون دختر پرانرژی

      سلام
      وجود این ادم داره رو شما تاثیر منفی میذاره
      وقتی خانواده ات هم حامیت هستن و نمیتونی هم ادامه بدی جدا شو
      همین که قبل از ازدواج خودش و نشون داد کمک فرشته هاست
      طلاق و جدایی کمی سخت هست….اما با تفاسیری که شما گفتید…جدایی شما شروع یک زندگی بهتر و شادتری و به همراه داره

    سلام ناردونه عزیز از امروز کارای طلاقمو شروع کردم راستش برام خیلی سخته از اینکه دارم جدا میشم نه اراینکه پدر ومادرم خانوادم با اینکه حامی منن با اینکه بخاطر من کلی هزینه کردن شکسته شدنش رو دارم میبینم..از اینکه تو هر جمعی من باعث خنده وشادی همه بودم اما حالا میخوام دوباره نوشتن رو شروع کنم میخوام تمام اتفاقات بد رو فراموش کنن میخوام فامیلا و اشنا در موردم قضاوت نادرست نکنن به کدوم فرشته نامه بنویسم؟میخوام یه کاری کنم که دیگه سریع اشک چشمام نیاید بشم یه دختر محکم..من هنوزم به همسرم که بعد از یکماه وخورده که جدا میشم یه تو هم نگفتم سعی کردم به خودش وخانوادش بی احترامی نکنم اما اون به مادرم بی احترامی کرد حتی من رو متهم به این کردن که واسه خواهرش از طریق تلفن ایجاد مزاحمت کردم من هیچی نگفتم میدونم حتی نفرین هم تو عالم کاینات جایی نداره.میخوام از طریق سایت شما همه چی رو فراموش کنم.

      سلام
      انشاء الله به یک ازدواج مناسب تمام این سختی ها از ذهن خودت و خانوادت پاک میشه
      به فرشته ی رهایی کسانی که اذیتت میکنن نامه بنویس…هرروز جملات تاکیدی رهایی و بگو

      به خودت زمان بده
      معجزه نیست که یه شبه همه چی درست بشه
      اما همه ی ما توانایی این و داریم که ذهن و فکرمون رو مثبت کنیم…سختی های زندگی و فراموش کنیم به اون جایگاهی که لایقش هستیم برسیم

      مطالعه ات رو زیاد کن

    سلام ناردونه عزیز,ده روزه کارام تموم شد وحتی برای حذف اسمش ازشماسنامم وگرفتن شناسنامه جدیدم اقدام کردم…تو این مدت بیشترین امیدم اول به خدا وخانوادم ودلگرمیم مطالب سایت شما هستش که بهم انگیزه داده برای داشتن اینده بهتر,,اوایل همش به خودم میگفتم چرا من اما الان خدا روشکر میکنم,,من تواین مدت نشونه های قوی از فرشته ها دیدم که مطمنم بهم کمک میکنند.ارتباطمو دارم با بعصیا که درابن موضوع احوالمو بد میکنن یا درباره من میخوان حرف بزنن کمتر کنم…به کسی اجازه ندادم برام دلسوزی کنه.حتی تصمیم گرفتم اخر این ماه جشن عروسی یگی از بستگانم هست شرکت نکنم مطمنم تو اون جشن حتما منو سوال پیچ میکنن ومن دوست ندارم دوباره با توضیح دادن برام تگرارشه…ازیک طرف میگم نرم الان همه فکر میگنن من غمگین وافسرده تو خونه ام…ناردونه عزیز من میخوام دوباره بعد از رها سازی دوباره مثه قبل بنویسم…بابت سایت خوبتون بازهم ازشما تشکر میکنم…

    عرض سلام و ادب و احترام.
    من خیلی اتفاقی با سایتتون آشنا شدم با اینکه رازو میدونستم و سعی بر مثبت اندیشی داشتم اتفاقات خوبی برام نمی افتاد .تا اینکه مطالب شما رو راجع به فرشتگان و طرح الهی خوندم .نگرشم به زندگی عوض شد.آرامش عمیقی رو حس کردم.از اون موقع مدام شانس و معجزه س که برام اتفاق می افته.بابت همه چی ازتون ممنون.به آرزوهاتون برسید.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds