داستان های راز - سلامتی یک ثروت بزرگ است  

زندگی من درست از زمانیکه راز را پیدا کردم، تغییر کرد.

زمانیکه برای بار اول، فیلم راز را نگاه کردم، متوجه شدم که من می‌توانم موجود قدرتمندی باشم و قدرت تغییر زندگیم بر مبنای افکارم را دارم. یک چیزی که من باید در آن زمان بدست می‌آوردم، چکی به مبلغ 650 دلار بود که با توجه به شرایط من غیرمحتمل بود.

من کتاب معجزه را برای بار اول خواندم, آن کتاب به من آموخت که اتفاق‌های زندگی را از دیدگاه متفاوتی نگاه کنم.

در سومین روز، من تمرین “سلامتی معجزه‌آسا” را دیدم, این تمرین به من آموخت که من به طرز باورنکردنی ثروتمند هستم, چیزی که هیچگاه از آن مطلع نبودم.

من کاملا سالم هستم، بسیار فعالم و انرژی بسیار زیادی دارم, دونده خوبی هستم و به سرعت شنا می‌کنم.

از بدنم مواظبت می‌کنم, هر روز غذاهای سالم می‌خورم، مدیتیشن و تجسم خلاق را انجام می‌دهم, بزرگترین ثروت، سلامتی است, من سالم هستم، پس من ثروتمند هستم.

زمانی که من به این موضوع مهم پی بردم، همه چیز در زندگی من تغییر کرد. نمی‌دانم چرا این موضوع را زودتر متوجه نشدم.

من باید خیلی زودتر این موضوع را می‌فهمیدم، زیرا من در بیمارستان کار می‌کنم و هر روز بیماران زیادی را می‌بینم که هزینه و تلاش زیادی می‌کنند تا بتوانند سلامتی خود را مجددا بدست آوردند.

اکنون، من بابت سلامتیم از خداوند سپاسگزارم. هر زمانی که من کار می‌کنم، ثروتمندتر می‌شوم. هر زمانی که غذای سالمی می‌خورم، ثروتمندتر می‌شوم، هر زمانی که مدیتیشن انجام می‌دهم و با خدا صحبت می‌کنم، ثروتمندتر می‌شوم.

من به 650 دلار نیاز داشتم، اما اکنون متوجه شدم که خداوند خیلی بیشتر از این پول را به من بخشیده است. او به من سلامتی داده است و این ثروتی است که نمی‌توان برای آن قیمتی تعیین کرد.

 

 

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

2 نظر

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds