سوالات متداول ازدواج و زندگی | قانون جذب  

 

دوستای خوبم برای این نوبت یه سری از سوالات متداول در زمینه ازدواج و زندگی رو براتون آماده کردم که خیلی تو کامنتها سوال شده بود.

لطفا به توصیه هایی که می کنم با دقت عمل کنید, در غیر اینصورت نمی تونید انتظار داشته باشید که اتفاق جدیدی بیوفته و به قول “دبی فورد” باز تو داستان قدیمی زندگیتون گیر می کنید و دوست دارید همون تصمیم های تکراری و دم دستی رو بگیرید با اینکه می دونید به تغییر روند زندگیتون هیچ کمکی نمی کنه, اگر واقعا می خواید تغییری اتفاق بیوفته, باید یه تصمیم جدی بگیرید و واقعا بخواید تغییر ایجاد کنید, پس وقتی یه کتاب رو توصیه می کنم,برای زندگیتون ارزش قائل بشید و کتاب رو تهیه کنید, هر جا هم سوالی داشتید درمورد کتاب ها, من راهنماییتون می کنم.

 

1- یکی رو مد نظر دارم, دوست دارم باهم ازدواج کنیم, باید چیکار کنم؟

اول باید ببینید آیا این شخص طرح الهی زندگیتون هست یا نه.

باید از جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج استفاده کنید, اگر بعد از استفاده از این جملات نشونه های مثبتی دریافت کردید بعد می تونید شروع به نوشتن نامه کنید, باید در نامه هاتون باید از جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج استفاده کنید.

اگر شخص مورد نظر جزیی از طرح الهیتون باشه, روابط صمیمی تر و نزدیک تر می شه, اما اگر نباشه, دور تر می شید و کم کم فکرش از سرتون بیاد میاد و احساس می کنید اونقدرا هم که فکر می کردید مناسب هم برای ازدواج نیستید.

 

2- مجرد هستم دوست دارم ازدواج کنم؟

قبل از هرچیزی باید لیستی از خصوصیات همسر ایده آلتون رو آماده کنیم, این لیست رو هفته ای 2 3 بار مرور کنید که وارد ضمیر ناخودآگاهتون بشه, بعد می تونید از جملات طرح الهی ازدواج استفاده کنید.

* به لطف الهی روند ازدواج من با فردی کامل و ایده آل هم اکنون آغاز شده است.

به فرشته زناشویی خودتون هم می تونید نامه بدید که فردی رو طبق لیست خصوصیات تو مسیر زندگیتون قرار بده.

 

3- با کسی می خوام ازدواج کنم ولی خانوادش مخالفن به چه فرشته ای باید نامه بدم؟

مثل سوالات قبلی اول باید از جملات طرح الهی استفاده بشه, اگر نشونه های مثبتی احساس کردید, بعد می تونید به فرشته عشق خانوادش نامه بدید و طبق توضیحات این قسمت ازشون بخواید که موافقت کنن.

 

4-  طرح الهی یعنی چی؟

طرح الهی زندگی شامل بهترین ها در زندگی برای شماست که شامل, سلامتی, روابط درست, شادی, توانگری و … هستش.

اگر از جملات تاکیدی طرح الهی تو هر زمینه ای استفاده کنید, باعث می شه چیزی که به خیر و صلاحتون هست اتفاق بیوفته.

 

5- برای ازدواج به فرشته دوستم نامه دادم ولی رابطمون خیلی سرد شد, چرا؟

اگر از جملات طرح الهی استفاده کرده باشید, نشون می ده طرح الهیتون نبوده, البته اگر تو نشونه ها شک دارید باید از فرشته ها نشونه های دقیق تر بخواید.

 

6- برای اینکه همسرم بهتر بشه باید چیکار کنم؟

در کل ما دیگران رو نمی تونید خیلی تغییر بدیم, مگر اینکه شروع به خودسازی و هماهنگ کردن درونی خودمون کنیم, بهتر کتاب برای هماهنگی درون کتاب نیمه تاریک وجود هستش, که بعدش باعث می شه دیگران هم در جهت مثبت تغییر کنن و بهتر بشن.

به این علت که زندگی ما هر شکلی که باشه بازتاب درون ماست اگر دیگران مشکلی دارن ما با ناهماهنگی خودمون این وضعیت رو جذب کردیم.

2 تا مطلب خوب و مفیدی که از کتاب اجرای راز قانون جذب از آنتونی رابیز هم گذاشتم که خیلی می تونه مفید باشه, فقط باید شهامت پذیرش اشتباهات خودمون رو داشته باشیم.

1- اصرار بر ملامت و نکوهش دیگران

2- از سرزنش دیگران دست بردارید

 

 

7- برای اینکه دیگران تو زندگیمون دخالت نکن, باید چیکار کنم؟

باید از جملات تاکیدی رها سازی استفاده کنید و از فرشته نگهبان و فرشته رها سازیتون کمک بگیرید.

نباید اجازه بدید انرژی منفی اطرافیان روتون تاثیر بذاره, با حرص خوردن نمی تونید مشکل رو حل کنید, از طرفی احساس منفی باعث جذب اتفاقهای منفی بیشتر تو همون زمینه ها می شه, پس باید قوی باشید و فرکانس مثبت ارسال کنید.

هر وقت از دست کسی ناراحت شدید, تو ذهنتون جملات تاکیدی رو براش بگید, اینطوی هم ذهنتون رو از انرژی منفی دور می کنید هم باعث می شید دیگه کاری بهتون نداشته باشه.

 

 

8- جملات رو گفتم ولی چرا اطرافیانم به دخالتهاشون ادامه می دن؟

دلیل اول و اصلی این هستش که به قانون جذب باید زمان بدید تا همه افراد و اتفاقهارو در جهت خواسته شما هماهنگ کنه, این هماهنگی زمان می بره.

دلیل دوم می تونه این باشه که با فکر کردن به حرفا و کارهای اطرافیانتون و تاثیر پذیری از انرژی منفیشون نمی تونید با تمرکز از جملات تاکیدی استفاده کنید که فرکانس هماهنگی رو با خواستتون ارسال کنید.

 

9- از کجا بفمم اتفاقهایی که میوفته نشونس ازاینکه دارم به خواستم نزدیک می شم؟

باید به اتفاقاهایی که میوفته دقت کنید, با یکی دوبار هم نمی تونیم چیزی رو نشونه 100% تلقی کنیم, برای همین باید از فرشته ها درخواسته نشونه دقیق تر کنید, همه نشونه ها باید در جهت مثبت باشه, خواب رو هم زیاد نمی تونیم نشونه در نظر بگیریم چون معمولا بازتاب افکار در طول روز رو شب در قالب خواب می بینیم.

نشونه ها تقریبا باید چندباری اتفاق بیوفته تا ازشون مطمئن بشید.

 

10 – از شرایط خسته شدم هرچی جملات رو می گم تاثیر ندارم, همش دارم غصه می خورم؟

خسته, غصه, ناراحتی, همه اینها یعنی فرکانس منفی.

با گفتن جملات به تنهایی معجزه نمی کنید, اول باید این فرکانس منفی رو از بین ببرید.

احساس بد و ناراحتی یعنی فرکانس و انرژی منفی, وقتی فرکانس و ارتعاشی که می فرستید همراستا با خواستتون نیست, باعث می شه نه تنها به خواستتون نرسید بلکه موارد منفی بیشتری رو به سمت خودتون جذب کنید.

 

11- از اخباری که تو تلویزیون و اینور اونور می شنم خیلی ناراحت می شم و فکر می کنم برای منم اتفاق میوفته؟

اصلا نباید اخبارها حوادث رو دنبال کنید که باعث احساس ناراحتی در شما می شن که منجر به ارسال فرکانس منفی می شه, این فرکانس ها خیلی قوی هستن, چون با تمام وجود دارید بهش فکر می کنید و لمسش می کنید.

مطالب جالبی درمورد تاثیر اخبار و راه مبارزه با احساس منفی رو می تونید تو این قسمت بخونید.

 

12- آشنامون برام درد دل کرد, خیلی ناراحتم براش.

دوستای گلم لطفا با ناراحتی فرکانس منفی ارسال نکنید, گوش بدید ولی بعدش فراموشش کنید, افکار منفی رو بزرگ نکنید.

نیاز نیست مشکلات زندگیتون رو به هرکسی که می رسید بگید, که با هر بار تعریف کردن هم تو ضمیر ناخودآگاهتون بیشتر ثبتش کنید و هم انرژی منفی ارسال کنید.

سنجیده حرف بزنید, قدرت کلام یعنی حرف زدن فقط از چیزای مثبت و خوب, با افکار منفیتون مبارزه کنید.

 

 

سایر مطالب بخش “سوالات متداول”

 

 تهیه و تنظیم از سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

 

 

یادتون نره تو اینستا هم با من در ارتباط باشید

سوالات متداول ازدواج و زندگی | قانون جذب  

سوالات متداول ازدواج و زندگی | قانون جذب  

 

 پیج های اینستامون:

متافیزیک

@Anahid.future

مثبت اندیشی

@ghanunejazb.ir

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

680 نظر

    ممنون عزیزم

    فوقذ العاده اس

    سلام سحر جون، سایت فوق العاده ای داری.یه سوال داشتم عزیزم. یکی از اقواممون که قبلا خواستگارم بوده و من بهش جواب منفی داده بودم (به دلیل درس و دانشگاه)
    به تازگی با یکی ازدواج کرده، من قبلا تقریبا میشه گفت هیچ علاقه و حسی بهش نداشتم. و لی برعکس همیشه نشونه ها طوری خودشونو نشون میدادن که انگار اون تو تقدیرم جای گرفته و ازدواج ما شکل میگیره.حالا مشکلم اینه که بعد از اون همه بی علاقگی، عاشق همون پسری شدم که هیچ وقت فکرشم نمیکردم بتونم باهاش کنار بیام . از روزی که خبر نامزدیشو شنیدم تو خودمم و هی حسرت و پشیمونی که چرا تو انتخابم اشتباه کردم.اخه واقعا هم خودش خوبه، هم خانوادش که بهم علاقه زیادی داشتن.و من اینو دیر درک کردم. حالا من با این فکر و خیال و احساس از دست دادن و پشیمونی چیکار کنم؟؟؟ ببخشید که قد یه انشا خستت کردم عزیزم.

      سلام دوست عزیزم.
      ببین عزیزم ایشون الان از سر راه زندگی شما رفته کنار و سرنوشت جدیدی و برای خودش رقم زده.
      مطمئن باش اگر جزوی از طرح الهی زندگی شما بود 100% با جور شدن شرایطی جدید دوباره به سمت شما برمیگشت و با شما ازدواج میکرد.
      فکر کردن به کسی که در آستانه ی تاهل هست اول از همه خود شما رو آزرده خاطر میکنه…چون تلاشها و فکرهای شما نتیجه ای نخواهد داد…دوم اینکه کار احلاقی نیست و ممکنه قانون کارما این رو به خود شما در آینده برگردونه..منظورم اینه کسی بیاد و با شما ازدواج کنه در صورتیکه شاید کسی باشه که داره به ایشون فکر میکنه.

    ممنونم از راهنماییتون، تو جذب گروهی خیلی برام دعا کنید.

    سلام.
    اگه کسی رو بشناسی و هفتاد درصد مطمئن باشی مناسب هم هستین باز هم باید طرح الهی بطلبیم؟
    تا چه مدت باید منتظر نتیجه طرح الهی بمونیم ؟ شاید هیچ وقت هیچ نشونه ای مبنی بر اینکه طرف مناسب هست یا نه برامون پیش نیاد. اونوقت باید چکار کرد؟

    سلام. خوبین؟
    من مادرم از وقتی بچه بودم همیشه باهام تند بود ،بدبین بود نسبت به من. دعوام میکرد.
    افکارش خیلی منفیه، همیشه از عیب های دیگران به من میگه، هیچ وقت از کسی راضی نیست . چند بار بخاطر اینکه برام خبر میاورد که فلانی پشت سرت اینو گفته دلم رو شکسته و از دیگران هم رنجیده شدم
    . همیشه نفرین میکنه.
    الان که سنش بالاست هنوزم همینطوره، نه توی خونه و نه جای دیگه وقتی باهاش هستم اصلا به من خوش نمیگذره .باحرفاش مغزم رو میخوره ، همش از زندگی و از بچه هاش ایراد میگیره ونق میزنه.
    تنها مشکلم توی زندگیم اخلاق مادرم هست که همیشه باعث ناراحتی ام میشه
    در ضمن هم بابام وهم بچه ها باهاش خوب هستیم ولی…
    آیا راهی هست که تغییر پیدا کنه یا نه؟
    من با این وضعیت چطوری میتونم مثبت باشم ؟هر بار خواستم مثبت باشم بازم کاری کرده که باعث تحلیل انرژی ام شده.

    مطابتون فوق العاده اس. من عاشق سایت شما هستم هر روز بهش سر میزنم. من همه نظرات شما رو قبول دارم. نظر شما در مورد کتاب شفای زندگی از لوئیز هی چیه؟

      لطف داری عزیزم, هنوز این کتاب رو نخوندم ولی مطمئنن باید کتاب خوبی باشه چون عنوان انرژی بخشی داره.

    ی سوال بعد از اینکه بهش نامه دادم اومد اما دوباره رفت بعد از مدتی دوباره پیداش شد و منم راستش ی سری خصوصیات از ایشون پیدا کردم در مورد وبلاگی که ایشون در اون عضویت داشت و پیامها و نامه هایی که برا دخترای دیگه گذاشته راستش این یکم منو سست کرد .بعد از 3 هفته پیام گذاشت برام.منم پیام گذاشتم که اگه شیوه آشنایی اینطور باشه به نتیچه نمیرسیم چرا که شما قصد ازدواج داری اما نمیدونم چرا تعلل میکنی.اینا ها چیه اینا ها رو میگن نشونه ؟واسه که بعد از این پیام من ایشون رفتن و الان دو هفته ای نیست که نیست بی هیچ پیامی.یکم از اخلاقش دلخورم فکر که میکنم همسر الهی من شخص مردم دار و اینکه لااقل بخواد نباشه پیام میده میگه من دیگه نیستم ما مناسب هم نیستیم اما اینکه اینطور بی جواب و بی محل باشه نمیتونه مناسب باشه.من میخوام بدونم اگه ایشون همونی هست که من میخوام اما حالا به دلایلی در مشکلاتی داره که نمیتونه به این طریق ادامه بده من با این فکر منفیه خودم اون رو از خودم دور کنم؟اصلا نیدونم این روزا چی میخوام نه که منفی باشم اما خیلی بیخیالم خیلی اصلا انگار همچین کسی نبوده نمیخوام اگه ایشون همون خواسته من از خداست با فکر منفیم دورش کنم .اما شما میگید نشونه از طرفی فکر میکنم این آرامش نشونه در نبودن ایشون هست و نیامدن و در صلاح من نبودن و یا نشونه در رهایی ؟کدوم؟سحر جان از رهنمایی و پاسخت ممنونم

      عزیزم طرح الهی رو که ما تشخیص نمی دیم, خداوند باید به ما نشون بده, صرف اینه یه سری خصوصیات دلخواه رو داشته باشه که طرح الهی نمی شه, همین بی محلی ها یعنی بی مسئولیتی.

      باید جملات طرح الهی رو در حالت کلی بگی که خداوند بهترین هارو نشونت بده.

    سلام عزیزم, باید از جملات طرح الهی استفاده می کردی و اینکه وقتی حتی نمی دونستی مجرد یا متاهل چطور وابسته شدی؟ این یعنی اینکه اصلا اطلاعاتت کافی نبوده.
    از نامه نوشتن برای هر چیز مثبتی می تونی استفاده کنی, بگو بیاد مشکل رو توضیح بده.
    نامه رو هر طور که راحتی بنویس محدودیتی وجود نداره.

    سلام. من بعد از اینکه خصوصیات همسرم رو نوشتم و بعد از جملات تاکیدی نسبت به یکی شک کردم که دوستم داره . الان یک ماه است دیگه ندیدمش. سوالم اینجاست تا کی باید طرح الهی رو ادامه داد تا مطمئن شد که این شخص مناسب من هست یا نه؟
    معمولا چند ماه نتیجه قطعی مشخص میشه؟

    سلام خوبی سحر جان ؟
    من بعضی وقتا خیلی افکار ناراحت کننده ای دارم مثلا وقتی پریود میشم افسرده میشم و توی این دوران بدیها و حرفهای دیگران توی ذهنم تکرار میشه. پریود نامنظم دارم . پزشکان زیادی رفتم ولی خوب نشدم. فکرم همیشه درگیر بوده . از دوستان بدی که قبلا داشتم تا تجربه ازدواج ناموفق.
    الان سه ماه هستش تصمیم گرفتم تغییر کنم ولی بازم توی این دوران افکار منفی دارم و بعضی وقتا اتفاقی برای پیش میاد که چند روز روحیه ام خراب میشه
    از سه ماه قبل جملات سپاسگزاری و تاکیدی و نامه نوشتن انجام میدادم و همچنین خصوصیات همسرم رو نوشتم .
    به نظر شما اخلاق وروحیه من میتونه جذب همسرم رو به تعویق بندازه یا اینکه خودم باعث بشم همسر ایده ال نیاد سراغم؟

      سلام دوست عزیزم.
      100%
      شما هر فکری که تو ذهنت میگذره فرکانس هایی داره که فرستاده میشه به کائنات و پیرامون خودت.
      حالا فکر کن این انرژی منفی یا مثبت باشه چه چیزی بهتون تو زندگی برمیگرده؟

    سحر جون من یه سوال داشتم در این رابطه ممنون میشم راهنماییم کنی
    من سال پیش با آقایی وارد یه رابطه احساسی شده بودم همو دوست داشتیم و در همین حین و بین فهمیدم یکی از استادام بهم علاقمند شده اما من چون دلم جای دیگه گرم بود به این استادمون توجهی نکردم. خیلی زود فهمیدم کسی که بهش علاقه داشتم مناسبم نیست و رابطمون قطع شد و تازه اونجا بود که فهمیدم استادمون چه کیس مناسبی بود اما دیگه درسم تموم شده بود و برگشته بودم خونه. الان خیلی دلم میسوزه که چرا اون موقعیتو از دست دادم حتی نمیدونم استادمون هنوز مجرده یا…. . امکان برقراری ارتباطم ندارم
    برای همین شروع کردم به نوشتن خصوصیات همسر ایده آلم که یه قیافه خاص و ساختگی تو ذهنم داشت و رشته ش با دو تا کیس قبلیم فرق داره و خلاصه خیلی خصوصیاتش از این دوتا کیسم متفاوته. اما حالا که میخوام براساس لیستم تجسم خلاق انجام بدم اولش شخص خیالی میاد تو ذهنم و بعدشم عشقم(که مناسب هم نبودیم) میاد تو رویاهام و بعدشم استادم(که عشقم نبود اما کیس مناسبی بود) میاد تو رویاهام!!! یعنی من عملا تو تجسم خلاقم همزمان به 3نفر فکر میکنم و نمیتونمم جلوی خودمو بگیرم و فکرمو متمرکز بر همسر الهیم بکنن و هی اون 2تا هم وارد خیالاتم میشن. به نظرت اینکه همزمان توی تجسم خلاقام به 3نفر فکر میکنم باعث شده که نتونم ازدواجمو جذب کنم؟ من باید چیکار کنم که بتونم فقط روی همسرالهیم تمرکز کنم؟؟ تورو خدا ببخشید اگه طولانی شد میبوسمت سحر نازنین

      سلام دوست عزیزم.
      تجسم خلاق و مدیتیشن طی یک دوره ی کامل و مستمر بدست میاد.اون تمرکزی که باید کسب بشه نیاز به زمان داره.
      درضمن شما از خدا فردی که در طرح الهی زندگیتون هست رو طلب کنید.
      استادتون هم در طرح الهی زندگی شما اگر بوده باشه بالاخره روزی در زندگیتون پیداش میشه…اگرم نباشه که هیچ.

    سلام ..
    سوال من خیلی حیاتیه..لطفا جواب بدین اگه میشه.
    4 سال پیش خواهرم با یکی از طریق اینترنت آشنا شد و چون ما شهرستان بودیم و ایشون تهران یک 2 ماهی طول کشید تا موفق بشه همدیگر رو ببین.اون آقا در چیزی که نشون میداد از لحاظ قیافه و تحصیلات و شغل و همه چی واقعا عالی بود..من برای خواهرم خیلی خوشحال بودم..فقط یک مشکل وجود داشت و اینکه قبلا یک بار عقد کرده بود و قصد مهاجرت به آمریکا رو داشت..اما مدام د رگوش خواهرم میگفت که همیشه ارزوشو داشته.خلاصه این آقا رفت و خواهرم تقریبا نابود شد اما چون دختر بسار قوی بود با همین قانون جذب تونست پسره رو برگردونه و بعد از گذشت تنها 6 ماه به صورت باور نکردنی برگشت..اما بسیار عوض شده بود و مدام به خواهرم میگفت من لیاقت تو رو ندارم و با وجود گذشته ام پدرت تو رو به من نمیده و رابطه رو تموم کرد..و حاضر نشد تلاشی در این زمینه بکنه..از روز تا به حال 4 ساله که میگذره اما من و خواهرم با وجود انرژی های زیادی که میدیم نتونستیم برش گردونیم البته اون خیلی امیدواره و همیشه معتقده که برمیگرده…حقیقت اینه که واقعا به مشکل برخوردیم..خواهرم واقعا عاشقه..حداقل ماهی یه دونه خواستگار حسابی داره و همه رو رد میکنه…من هرکاری از دستم برمیومده انجام دادم از تماس- ایمیل- حتی التماس اما اون آقا اصلا عین خیالش نیست.البته گاهی اوقات خبر میگیره اما به قول خودش دیگه هرگز قصد ازدواج نداره..خواهش میکنم کممکم کنید..خواهرم معتقده انرژی های من قویه و جواب میده اما من نمیتونم ایمان بیارم نمیدونم چرا…زندگی خودمم تحت شعاع قرار گرفته ..نمیتونم به ازدواج فکرکنم از ترس تنهایی و دلشکستگی خواهرم..4 ساله شب و روزمون تباه شده…چه کار کنیم که برگرده…؟؟؟؟چرا تا به حال جواب نداده؟؟؟چرا دفعه اول جواب داد…؟؟؟

      سلام دوست عزیزم.
      چرا به این فکر نمیکنید که این ادم اصلا مناسب ازدواج با خواهر شما نیست؟در طرح الهی زندگی خواهر شما نیست؟؟!!
      وقتی چیزی رو به زور و جبر از خدا بخواید…شاید خداوند توی زندگیمون قرارش بده اما..عواقب خوبی نخواهد داشت.
      اینکه این فرد برگشته نمیشه گفت جذب خواهر شما بوده! چون اگر جذب بود به ازدواج ختم میشد.
      شما هم اگر خواهرتون رو دوست دارید…به جای اینکه کمکش کنید همچنان به این ادم فکر کنه…کمکش کنید به خواستگارایی که داره عاقلانه تر و منطقی تر فکر کنه.
      پسری که مدام میگه من قصد ازدواج ندارم رو باید بهش شک کرد.

    بابت وقتی که گذاشتی و جواب دادی خیلی ممنونم..اما این چیز هایی که گفتی رو من هم بعضی وقت ها بهش فکر میکنم..اما خوب این که نشد..این همش نا امیدیه… دیگه چه قانون جذبی؟؟؟ این یعنی هر چی که به صلاحه و هر چیزی که ما می خواهیم…ولی واقعا با این قانون جذب من گیج شدم…

      عزیزم قانون جذب که نگفته هرچیزی رو که بخواید همون می شه.
      ما فقط اتفاقهایی رو می تونیم جذب کنیم که هم رده با فرکانس ما و جزیی از طرح الهی زندگیمون باشن.

    ببخشید تا چه مدت باید از جملات طرح الهی استفاده کنم و ببینم ایا به هم نزدیک میشیم یا نه؟

      تا زمانی که یه نشونه مطمئن ببینی, اگر از زمان درخواست تا نشونه دیدن خیلی زیاد شد, باید مدتی رها سازی کنی.

    سلام عزیزم ی سوال داشتم من با اقایی دو سال اشنا هستم البته اولش دو تا دوست بودیم ولی یک ساله که خیلی صمیمی شدیم رفتارامون دقیقا شبیه دو نفر شده بود که همو میخواستن.نمیدونم مثلا هش از ی شهر دیگه واسه دیدنم میومد.واسم هدیه میگرفت کلی حرفهای محبت امیز میزد.همیشه حواسش یهم بود.
    منم دو هفته شروع به نوشتن نامه کردم به فرشته ی عشق این اقا.
    در کمال ناباوری ایشون گفتند که منتظرند رابطه ی چمد سال قبلشون با ی شخص دیگه شروع شه.
    ایا این ی نشونه بود که این قضیه رو فراموش کنم؟ یا باید باز نامه بنویسم؟
    اخه مطمینم بهم حس داره خودش بارها گفته

      سلام عزیزم.
      وقتی نامه ای برای فرشته ها مینویسیم اونها بهترین ها رو بهمون نشون میدن.
      کمکمون میکنن.
      شاید این فرد جزوی از طرح الهی زندگی شما نیست.

        ممنون دوست خوبم

        موفق باشی عزیزم.

        سلام سحر جون.خواشه میکنم کمکم کن.من اصلا نمیدوننم کجا باید واستون کامنت بذارم.حالم خیلی بده.پاسخ سوالامو کجا میدین؟؟؟؟؟؟به ایمیلم میاد.من میخوام خصوصی با شما صحبت کنم.کمکم کنید.من هیچ جوابی از شما دریافت نمیکنم.

        سلام عزیزم, سوالت رو خیلی مختصر بپرس راهنماییت کنم.

        من میخوام سوال و پاسخم رو فقط خود شما بخونید.اگر امکانش هست.
        سحرجون من چند وقتیه که با سایت شما اشنا شدم.خیلی عالی بود و خیلی بهم انگیزه زندگی داد.

        خواهش می کنم عزیزم.
        خوب این شخص طرح الهی زندگیت نبوده, الان به جای ناامیدی, لیست همسر ایده آلت رو آماده کن و بعد از جملات طرح الهی استفاده کنی, که افرادی تو زندگیت بیان که طرح الهیت باشن.
        ناامیدی بدترین کاره, باید چیزای منفی رو از خودت دور کنی چون ناخواسته فرکانس منفی ارسال می کنی.

    سلام.سايتتون خيلي خوبه.من با ي اقايي اشنا شدم اول كفت قصدم ازدواجه بعد مدتي كفت بخاطر شرايط كار و ازدواج نميتونم ازدواج كنم فراموش كن.منم اولش خيلي ناراحت بودم چون همه خصوصياتي كه ميخواستم داشت ولي تصميم كرفتم كاملا رهاش كنم و از خدا خواستم اكه صلاحه بشه اين اقا دوباره از من خواستكاري كرد.اما من انقدر فكر منفي كردم كه همه چي بهم خورد.ميخوام بدونم اين بهم خوردن بخاطر افكار منفي و استرس خودمه يا طرح الهي زندكيم نيست؟

      سلام عزیزم, از جملات طرح الهی استفاده کرده بودی؟ اگر به صلاح نباشه معمولا اوضاع امیدوار کننده نمی شه, الان داری رو این شخص اصرار می کنی ولی به جای اصرار رو این تمرکز کن که شخصی با خصوصیات مورد نظرت پیدا کنی که طرح الهی زندگیت باشه, اگر وسواس فکری و عجله نداشته باشی, در بهترین زمان اتفاق میوفته.

    امكان داره با اينكه علاقه دوطرفه هست و هردو از.نظر هم ايده آل هستي بازم جفت الهي هم.نباشيم؟؟بعد من اكه واقعا رها كنم به همسر الهي با ويزكي هاي دلخواهم ميرسم؟؟

    سحرجون اگر امکانش هست من میخوام سوال و پاسخم دو فقط خودتون بخونین. ….چرا خدا باهام اینطور کرد؟؟؟

      سلام عزیزم.
      سحر جان سرشون شلوغه من پاسخگو هستم.
      جواب رو هم نمیدونستم چی جوری باید بفرستم که فقط خودتون بخونید! اخه اینجا بخش نظراته و وقتی نظری تایید میشه عموم میتونن ببینن.

      باری…
      به نظر من اینکه ایشون ازدواج کردن نشونه ی خیلی خوبیه..
      چون کاملا مشخص شد که جزوی از طرح الهی زندگی شما نبوده.
      این دوران احساسات نا خوشایند هم میگذره و شما بعد از یه مدت راخت تر و منطقی تر به این موضوع نگاه میکنید.
      بهتره طرح الهی زندگیتون و از خدا بخواید.اینکه راه درست زندگیتون رو بهتون نشون بده.فردی که در طرح الهی زندگی شما همسر شما هست رو به موقع سر راهتون بذاره و خوشبخت بشی.
      هیچ وقت فراموش نکن…خدا عاشق بنده هاشه و یک عاشق هیچ چیز بدی و برای معضوقش نمیخواد
      موفق باشی

    میشه ازتون خواهش کنم بیشتر راهنماییم کنین.من میترسم دیگه چیزی از خدا بخوام.اصلا واسه همسر و دوست داشتن شانسب بهم نداده.من تو این زمینه همیشه شکست خوردم.نمیتونم خودمو دوباره بسازم.دست خودم نیست ولی واقعا دیگه بریدم.چطور طرح الهی بخوام.به فرشته زناشویی خودم هم دارم نامه مینویسم.ولی احساس خوبی ندارم.چکار کنم.تراخدا یه جوری بهم کمک کنین و منو امیدوار کنین.اگر تو طرح الهیم نبود چرا خدا بعد التماس هایی که بهش کردم اونو سر راهم گذاشت؟؟
    اگه دوباره بخوام و همین بلا سرم بیاد چکار کنم؟

      سلام عزیزم.
      خط اول رو خودت بخون پر از ناامیدی هستی!
      کسی که وجودش و سرشار از ناامیدی کرده میتونه اینده ی روشنی و برای خودش متصور باشه؟
      کنترل افکارت رو در دسست بگیر…افکار منفی و کم کم با تمرین از خودت دور کن.مطالعه ات رو در مورد قانون جذب ببر بالا .
      از جملات تاکیدی مثبت در طول روز مدام استفاده کن.
      به فرشته ی نگهبانت نامه بنویس و ازش کمک بخواه.
      کتابهایی مثله : چهار اثر اسکاول شین…چشم دل بگشا از کاترین پاندر…کلا کتابهای کاترین پاندر عالی هستند…همینطور نیمه ی تاریک وجود از دبی فورد

    ممنونم از راهنماییتون.

    امیدوارم بتونم دوباره افکار مثبت رو تو ذهنم جاری کنم.

    سلام گلم من ی سوال داشتم اینجا گفتیت اول از جملات تاکیدی طرح الهی زندگی استفاده کنیم بعد ک نشونه گرفتیم اونوقت نامه بدیم ب فرشته ها
    من الانه گیج شدم خب اول این جملات تاکیدی رو باید چطوری بکار بریم؟ بنویسم با خود بگیم ب فرشته بگیم؟ چطوری؟
    بعدم ک ب فرض نشونه گرفتیم اونوقت ب کدوم فرشته و چی باید بگیم؟
    ممنونم

      سلام عزیزم.
      اگر شرایطش رو دارید به زبون بیارید و بگید حتی شده به صدای بلند! اگرم شرایطش رو ندارید بنویسید پشت سر هم.
      شما باید از فرشته هایی که ازشون کمک خواستید نشونه بخواید…

    سلام سحرجان،سپاسگزار از سایتت که در دنیای ماشینی امروز عشق و آشتی با خدارو یاداوری میکنی.
    سوالی داشتم،من ۳سال پیش از خدا خواستم تا فردی که در زندگیم بود و دیگه باهم نبودیم رو اگر قسمت من نیست یه جوری از قلبم پاک کنه و فراموش کنم،خوشبختانه این اتفاق افتاد و ازقلبم کاملا پاک شد،بعداز گذشت یکسال از خدا خواستم اینبار فقط کسی رو در زندگیم بیاره که واقعا قراره تاآخر باهم باشیم و دیگه کسی که به قول شما درطرح الهی من نیست درزندگیم وارد نشه.بعد از مدتی در شرایطی قرار گرفتم که تقریبا بطور همزمان ۳نفر خواستار شروع رابطه بامن بودند و من درکمال ناباوری خودم کسی رو انتخاب کردم که اون زمان علاقه ای بهش نداشتم و صرفا عقلانی انتخابش کردم.
    اما متاسفانه به دلایلی در اوج رابطه خوب و علاقه بهم مجبور به جداشدن شدیم.به نظر شما من مرحله ی طرح الهی رو گذروندم که الان بانامه به فرشته عشق و قدرت جذب رابطه رو برگردونم؟

      سلام عزیزم.
      اون فرد جزوی از طرح الهی زندگی شما نبوده.
      که اگر میبود به جدایی ختم نمیشد.
      برای اطمینان بیشتر به فرشته ی نگهبان نامه بدید و نشونه بخواید.
      از خدا طرح الهی زندگیتون رو طلب کنید.

    عالی بود سپاسگزارم

    سلام من 31 سالمه، مجرد هستم و اصلا تجربه یی درباره قانون جذب ندارم
    و میخواهم درباره دو پروسه ازدواج و مهاجرت از ایران چه باید بکنم؟
    میخوام در ایران ازدواج کنم و بعد از ایران
    مهاجرت کنم و همیشه گهگاهی رفت و آمدی به ایران هم داشته باشم
    لطفا منو واضح و روشن و دقیق راهنمایی بفرمایید
    خیلی خیلی متشکرم

      سلام دوست عزیز.
      باید مطالعتون رو تو این زمینه ببرید بالا.
      چون قانون حذب مراحل مشخصی داره که باید طی کنید و البته بهش ایمان داشته باشید.
      پیشنهاد میکنم مطالب سایت رو مطالعه کنید برای اشنایی بیشتر.
      چون بیان این همه مطلب و روشن کردن شما در قالب پاسخ به یک نظر نمیگنجد.
      به هر صورت شما بعد از یکسری پالایشات روحی .. میتونید شروع به انجام قانون جذب کنید.
      اینجا رو مطالعه بفرمائید : http://ghanunejazb.ir/%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%9F/

    سلام عزیزم.مرسی بابت مطالب خوبت.من تقریبا 4، 5 ماه پیش با قانون جذب آشنا شدم و شروع کردم به جذب کردن.ولی چیزی که اینجا میخام درباره ش حرف بزنم جذب همسره.تقریبا از همون زمانشروع کردم به جذب کردن یه همسر ایده آل و هر موقع که وقت میکردم درباره ش فکر میکردم و شادی داشتنشو احساس میکردم،ولی متاسفانه جایی یادداشتش نکردم،همیشه دنبال یه فرصت بودم که بنویسمش ولی این فرصت پیش نمیومد منم فکر نمیکردم به این زودی جذب بشه.خلاصه این شخص جذب شد و از حدود دوماه پیش سر راه من قرار گرفت،یکی از دانشجوهاس که توی دانشگاه دیدمش،و تقریبا همونیه که جذبش کردم،یه اختلافایی وجود داره مثلا من میخاستم اسمش امیر علی باشه ولی الان این شخص اسمش علیه،درمورد سنشم چیزی نگفته بودم که منفی نمود پیدا کرده،ینی یک سال از من کوچیکتره.من هیچوقت طوری رفتار نکردم که اون شخص احساس کنه من بهش تمایل دارم ولی از فرشته ها واسه جذبش کمک میگیرم.اینم بگم که هیچ نشونه ای حس نکردم که اون فرد منو دوس داشته باشه.یه رابطه ی محدود در حد کار با هم داریم.ولی من به فرشته ی عشقش نامه مینویسم.چیزی که اذیتم میکنه انرژی و احساس منفی خودمه.درمورد اینکه حس میکنم اون شخص از من بهتره،چرا باید به من علاقه مند بشه؟یا خودمو اینقد دوست داشتنی نمیبینم.در کل به فرشته ی عشقش نامه مینویسم و از اون میخام که علاقمند بشه بهم ولی در اعماق وجودم این درگیریا وجود داره.چیکار کنم؟
    الان این شخص 90 درصد با ایده آلم مطابقط داره،به نظرتون همونیه که جذبش کردم یا دارم اشتباه میگیرم؟

      سلام عزیزم.
      لطفا نظراتتون رو مختص تر بنویسید.منونم.
      عزیزم تازمانیکه خودمون رو قبول نداشته باشیم دیگران هم قبول نخواهند داشت.
      در مورد نشونه ی فرشتگان مطالعه کنید:http://ghanunejazb.ir/forum/showthread.php?tid=286
      از خدا و فرشته هابخواید نشونه های واضح بهتون نشون بدن که ایا این فرد جزو طرح الهی زندگیتون هست یا خیر.

    سلام.درباره نامه نوشتن به فرشته ها میشه یک نمونه برای برگشت یک شخص خاص بنویسید؟

    سلام و خدا قوت
    می تونم بپرسم چطوری برای جذب همسر ایده آلم نامه بنویسم؟

    با سلام،
    من فردي را دوست دارم كه 4 سال پيش استادم بوده اند و كار به جايي كشيد كه من به ايشان ابراز علاقه كردم و ايشان تمايل چنداني نشان ندادند. اما اگر كمك تحصيلي بخواهم برايم انجام مي‌دهند. سوالي بپرسم حتما جواب مي‌دهند. تمام فكر و ذكرم را در بر گرفته و من مانند قبل به كارهايم با تلاش و پشتكاري داشتم نمي‌رسم، از همان ابتدا هم از خدا خواستم كه به خيرو صلاحم است به او فكر كنم. اين مساله برايم حل نشده است؟ چه بايد انجام دهم؟
    جملات تاكيدي؟
    نامه به فرشته؟….
    سپاسگزار از شما

      سلام عزیزم, مطمئنی استادت مجرده؟

        سلام، مطمئنم.

        با سلام، لطفا راهنمايي بفرماييد.
        بسيار سپاسگزار

    سلام سحرجان زن داداش من قهرکرده و2تابچه هاشوالان مامانم داره نگه داري ميکنه واسه مامانم نگرانم چون توانايي نگه داري بچه هارونداره لطفا راهنماييم کن چه جوري ازفرشته ها کمک بگيرم

    سحرجون من يه جورايي سردرگمم…مثلا نميدونم دقيق چه زماني نامه بنويسم بهتره……..باچه زبوني بافرشته حرف بزنم….يه کم راهنماييم کن عزيزم….سحرجون من ازيه پسري خوشم اومده فکرمودرگيرکرده ايشون همکارمن هست ولي فقط باهاش هرروزتماس تلفني دارم خيلي دلم ميخادجذبش کنم ….راهنماييم کن مرسي

    سلام سحر جون.سپاسگذارم به خاطر سایت خوبتون

    من می خوام تورشته ورزشیم موفق بشم و فکرای یزرگی تو سرمه میشه بهم بگی چکارباید کنم.باید به فرشتم نامه بدم؟

      سلام عزیزم, برای موفقیت تو ورزش باید از تجسم خلاق و جملات تاکیدی استفاده کنی, مطالب بخش تجسم خلاق رو مطالعه کن.

    سلام سحرجون ببخشيداگرمن خيلي سوال ميکنم خيلي احساس نيازميکنم به راهنماييت شرمنده
    عزيزم اگرتويک روز15تا نامه بدم به يک فرشته اشکالي نداره يا بايد نامه نوشتن توچندروزمتوالي باشه
    مرسي

    سحرجان اگرتويک روز15بارنامه به يک فرشته بنويسم جواب ميگيرم يا بايدحتما توچندروزمتوالي باشه نامه نوشتنم

    مرسي عزيزدلم که جوابمودادي اميدوارم هميشه موفق وشادباشي ببخشيداگرسوال تکراري پرسيدم

    سلام سحرجون من سوال پرسیدم گفتین باید از جملات الهی استفاده کنم ..یعنی جملات الهی رو چکار کنم? بخونم یا بنویسم…یا نامه بنویسم

    یا عرض سلام…من حدود 9 ماه پیش با پسری آشنا شدم خیلی زود بهم وابسته شدیم این پسر در استرالیا زندگی میکرد من و خانوادش تو ی شهر زندگی میکنیم از همدیگه خوشمون اومد او بهم غیر مستقیم میگفت قصد ازدواج داره حتی خواهر وومادرش و فرستاد خونمون بعد اینکه اومد ایران رابطمون صمیمی تر شو و هر روز و هر روز همدیگر و میدیدم و بهم وابسته شدیم من از احساس او مطمئنم خانوادش هم مخالفتی نداشتن تا اینکه من رفتم کربلا و برگشتم و بصورت اتفاقی از دوستای مشترک شنیدم با ی دختره تحصیلکرده و پولدار عقد گرفته دنیا رو سرم خراب شد بعد عقدش هم رفتم ببینمش که چرا باهام بازی کرده ولی حرفهای میزد که خودش میگفت مقصر نیس یهویی شد مم رابطمون و همونجا تموم کردم به شدت افسرده شدم چون من واقعن دوسش دارم و مطمئنم اونم منو هنوز دوست داره…تا با سایت شما آشنا شدم و طرح الهی رو از خدا خواستم و به فرشتش نامه نوشتم ولی بصورت غیر باوری بهم پیام داده که هنوز منو دوست داره و نمیتونخ فراموشم کنه من مطمئنم علاقش بهم واقعیه…من الان تو این سردرگمی گیر کردم از خدا خواستم اگه تو طرح الهی من نیست بره ولی هر روز داره پیاماش بیشتر و بیشتر میشه ازم میخواد برم ببینمش ولی نمیتونم قبول کنم چون اون تازه دوهفته از عقدش میگذره چطور دوباره برگشته و ابراز دلتنگی میکنه…ازتون خواهش میکنم راهنماییم کنید چون واقعن دوسش دارم نمیتونم فراموشش کنم و مطمئنم اونم منو دوست داره….

      سلام عزیزم, لطفا برام خلاصه کن, حجم کامنتها زیاده نمی تونم کامنتها طولانی رو بخونم.

    سلام . میشه جواب منو میل کنید برام. خیلی احتیاج به نظر بقیه دارم. و حس کردم شما میتونی کمکم کنی.راستش برام یه خواستگار اومده . شرایطش خوبه ولی در ک به دل من ننشسته چون من کس دیگه ای رو دوست دارم. حتی اگه ازدواج هم بکنم باز به اون شخص فکر میکنم. مدتی هست که ازش خبری ندارم و لی مدام تو فکرمه. نوشتن نامه راهگشا هست؟؟؟از طرفی میترسم رد کردن این فرد پشیمونی به بار بیاره. بدجور تو منگنه ام. عاجزنه تقاضای راهنمایی درام. ممنون

      سلام عزیزم, کامنتها فقط تو سایت جواب داده می شن, کارهایی که می شه انجام داد رو تو مقاله توضیح دادم و هیچ تضمینی وجود نداره که بگم به راحتی می تونی جواب سوالت رو پیدا کنی.
      هر تجربه ای رو که داشتم تو مقاله نوشتم.

    ببخشید خب جملات تاکیدی رو نامه به فرشته بنویسم? چه فرشته ای?

    سلام دوست مهربونم . من به کسی علاقه مندم ولی خانواده ها اجازه نمیدهند و دارن اون فرد از من دور میکنن
    چه راهی به نظرت میرسه؟خیلی هم اورژانسی چون قرار ازدواج کنه

      سلام عزیزم, تو مقاله درمورد مخالفت خانواده ها نوشتم, اول باید ببینی طرح الهیت هست یا نه بعد از روش نامه نوشتن استفاده کنی.

    باسلام ‘من میخواستم بپرسم برای اینکه کشش جنسی همسرم به من بیشتربشه به کدوم فرشته بایدنامه بنویسم
    از زحماتتون سپاسگذارم وسایت بسیارعالی دارید

    مرسی گلم
    سپاس

    سلام و خدا قوت
    من خیلی قشنگ و زیبا یک هفته ای هست که با سایت شما اشنا شدم.مطمئن هستم بی دلیل نیست و در طرح اهی روند زندگی ن بوده.80 درصد مطالب هم خوندم حتی بعضی کامنتها. اما موردی که دارم رو جایی کسی بهش اشاره نکرده. من چطور میتونم ارتباط بگیرم با شما. چون ممکنه لازم شه توضیحات زیادی بدم بهتون اینجا مجال گفتنش نیست
    ممنون میشم زودتر جوابمو بدید

    یه مورد دیگه اینکه چرا روی هایپرلینکها نمیشه کلیک راست کرد؟
    و یه سوال دیگه: پیداش نمیکنم تو کدوم صفحه این سایت بود که وظایف هر فرشته رو نوشته بودید که تفاوت بعضی فرشته ها ( بدون اسمشان )بهتر دیدم مثل فرشته عشق و فرشته ازدواج.هم این وظایف و تفاوتها را میخام بدونم.
    هم اینکه شما گفتید که لازم نیست فرشته ها رو با اسمشون خطاب کنیم. اما جای دیگه هم دیدم که خوبه اونها را با اسمشون صدا کنیم. حالا من نمیدونم که مثلا بگم فرشته عشق فلانی یا اسم خاص اون فرشته رو بگممثلا فرشته میکایل فلانی؟
    خیلی خیلی ممنون میشم ازتون

    مرسی از اینکه زود پاسخ دادید
    اما ای کاش حداقل میتونستم از طریق میل براتون توصیح بدم. یا اینکه پاسخ زو به میلم ارسال کنید.چون اونطوری کاملتر میتونستم بگم
    الان باید خیلی خلاصه بگم وخیلی چیزا رو نگم
    به هرترتیب
    چندسالی عاشقم بود و میخاستم ولی من برخلاف ته دلم نمیتونستم بهش ابراز محبت کنم اونم فکرکرده بود که نمیخامش!وغرورکاذبم اجازه نمیدادبهم.ینی یه جورایی فکرمیکردم که هیچ وقت ازدستش نمیدم!اشتبااتی هردومون داشتیم که موجب سو تفاهم شده بود
    به هرحال بعد یه مدتی من حرفمو بهش گفتم. اما اون میگفت برخلاف علاقه ای که دارم دیگه برای ازدواج به این دلیلی و … امادگی ندارم و قلب من شکسته.
    من تا یه مدت مدیدی خیلی حالم گرفته بود تطوریکه زندگی عادیم مختل شد اما به لطف خدا و یه اتفاق باعث شد که بتونم تلاش کنم که اونو رها کنم. الان حس سبکی بهتری دارم اما همچنان دوستش دارم ومیدونم که اونم منو دوست داره ولی نمیدونم برا ازدواج یا نه. حالا من درعین عدم وابستگی دارم نامه مینویسم به فرشته عشق اون وخودم ینی از امروز شروع کردم. اون هم به این دلیله که کسی به جز اون تو زندگی و افکارم نیست.همزمان هم از جملات تاکیدی جذب هم استفاده میکنم.کارم درسته؟
    یا راه و فرشته دیگه ای پیشنهاد میکنید؟

      سلام عزیزم
      کارت که درسته
      اما فراموش نکن که همیشه اخر خواسته هات بگی اگر در طرح الهی زندگی من هست بیاد و …
      و اگر دو دل هستی دست از جذبش بردار و طرح الهی زندگی خودت رو فقط طلب کن

    ناردونه جان من دودل نیستم. فقط مث قبلنا وابستگی مفرط ندارم وبا خودم قرار گذاشتم که همه وابستگیها به عشق تبدیل کنم. حالا ایا من باید به فرشته عشق نامه بنویسم یا فرشته ازدواج؟ فرشته اون یا فرشته خودم؟
    و اینکه مد نظرم همین اقا باشه و در صورتی که در طرح الهیم نباشه ایا طرح الهی اصلیم عقب میفته؟
    مرسی از راهنماییاتون

      به فرشته ی هردوتون میتونی نامه بدی.به فرشته ی زناشویی..اگر میخوای بیاد سمتت و ازش خبری بشه به فرشته ی عشقش.
      طرح الهی زندگیت نباشه اتفاق نمیوفته.اگرم به زور بخوای عواقبش با خودته.
      خیلی ساده گفتم که منظورم و متوجه بشی

    مرسی عزیزم
    نه.به زور نمیخام ! و برای اینکارهم کافیه که در پایان جملاتم ونامه ها (که به فرشته عشق مینویسم وازدواج و زناشویی بگم “اگر در طرح الهی من هست بیا”؟
    باز هم تشکر میکنم به خاطر صبوریتون ناردونه جان

    ﺳﻼﻡ ﻋﺰﻳﺰﻡ ﻭ ﺳﻼﻡ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ
    ﺧﺪﺍﻳﻲ ﻫﻤﻪ ﺍﻳﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻫﺎ ﻭﺍﻗﻌﻴﻪ ﻓﻘﻂ ﺻﺒﺮ ﻭ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﺩ ﻭ ﻛﻤﻲ ﺗﻮﻛﻞ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻱ ﻫﻤﻪ ﻱ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﺎ ﻣﻦ ﻛﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺍﺻﻼ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺷﺎﺥ ﺩﺭ ﻣﻲ ﺁﻭﺭﺩﻡ

      سلام عزیزم, خیلی خوشحالم, اگر دوست داشتی بیشتر درمورد تجربیاتت برای دوستان دیگه بگو.

    سلام سحر خانوم اول اینکه آقایان هم میتونند از مطالب شما استفاده کنند؟؟؟ دوم اینکه تحصیلات و شغل شما چیه؟؟؟؟؟

    سلام سحر جان ممنون از سایت قشنگ و مطالب امیدوارکننده.خیلی سعی میکنم بخودم امید بدم و تلاش هم میکنم .اما نمیشه.هنوز نتونستم ازدواج کنم با اینکه ادمای زیادی تو زندگیم بودن اما هیچ کدوم به نتیجه نرسیدن .لطفا کمکم کن .بهم بگو چکار کنم ممنونم

      سلام عزیزم
      این سایت به شما اموزش چگونه استفاده کردن از قانون جذب..نامه به فرشته ها و مثبت اندیشی رو میده
      با خوندن مقالات و شروع کردن به جذب و … شما هم میتونی به بهترینهات برسی

    سلام وخداقوت
    من قانون جذب رو قبول دارم ومیدونم که جواب میده اما بخاطر حس کمالگرایی نمیتونم تمرینات و کلمات تاکیدی رو ادامه بدم! چطورمیشه این حسو ازبین برد؟

    مرسی عزیزم خیلی خوشحال شدم که بهم جواب دادی. سعی میکنم اما هر وقت نقشه ای میکشم یا تخیلی دارم .برعکس میشه .زمینی خریدم که جلوی طرح ازین طرح در میاد تو طرح دیگه ای میفته تمام پس اندازمو دادم بابتش خیلی برام مهم بود الان چن شبه شروع کردم به نامه نوشتن به فرشته نکهبان .ایا درست انجام میدم یا نه لطفا راهنمایم کن ممنونم

      عزیزم اگر قانون جذب برات برعکس نتیجه داده یعنی اون افکار منفی و نگرانی هارو هنوز نتونستی تو خودت از بین ببری, فقط باید روی مواردی که می خوای تمرکز کنی.

    سلام.ببخشید من چندروزه بااین سایت آشنا شدم چندتا نامه نوشتم از فرشته ها نشونه خواستم پر دیدم البته بگم متکام هم باپر هس اما ندیده بودم ک دورم پرباشه جزازوقتی نامه نوشتم.دیدن کش تو کمدم که فک کنم خیلی وقت گذاشتم ندیده بودش جز از وقتی نامه نوشتم واینکه دیدن خواب شمع یا سکه که روش عکس قلبه میتونه نشونه باشه؟ممنون میشم جواب بدین.

      سلام عزیزم, اگر به نشونه ها شک داری می تونی درخواست نشونه های دقیق تری کنید.
      می تونی پر های بالشت رو چک کنی که ببینی مثل اونایی که دیدی هست یا نه, اگر نه شاید یه نشون باشه.
      خواب از اونجایی که بازتاب افکارمون هستش برای نشونه بودن زیاد قابل اطمینان نیست.

    سلام سحر جون ، من حدود دو هفته اس که دایما نشانه اعداد ( اعداد مرتب ) میبینم، این نشونه چیه؟
    پدر من تازه فوت کرده ، ممکنه از طرف ایشون باشه؟
    چطوری میتونم بفهمم ؟

    سحرجون منظورم از کمالگرایی اینه که فکر اینکه کاری رو باید به بهترین نحو انجام بدم و این باعث میشه اصلا کاری رو شروع نکنم! مثلا چند وقته تابلو ارزوهامو درست نکردم چون هنوز عکسای فوق العاده جمع نکردم!

      خوب عزیزم, این می شه تنبلی, اگر واقعا می خوای زندگیت رو تغییر بدی, باید از یه جا شروع کنی, به قول این مقاله همه می دونن که باید تغییر کنن, اما دست به عمل نمی زنن.
      تابلو آرزوها یا تجسم برای اینکه زودتر به خواسته هامون

    سلام. ببخشید من دوست دارم ازدواج کنم ولی چند مورد که خواستگار داشتم بخاطر اینکه گفتند نیاز جنسی روزانه دارند من پشیمون شدم. حالا نمیدونم چکار کنم و چطوری میشه یه فرد معمولی پیدا کرد که زیاده روی نکنه.. همیشه از این مورد ترس دارم

      سلام عزیزم, خصوصیات همسر ایده آلت رو بنویس و از جملات تاکیدی ازدواج استفاده کن.

    خیلی ماهی. مرسی ازاینکه وقت میذاری

    ممنون ازجوابت سحرعزیز.اره شاید دلیلش تنبلی باشی یا مقاومت ذهن منطقیم! سعی میکنم به بهترین فکرنکنم واز متوسط شروع کنم!

    سحر جون من نشونه خیلی دیدم مثلا پروانه توی دریا رفته بودیم غواصی بین جزیره قشم و لارک وسط دریا که خیلی با خشکی فاصله داشت دیدن یه پروانه که همه همراهام هم دیدن وتعجب کردن و فقط من میدونستم این پروانه نشونه فرشته هاس من کلی گریه کردم بعد رفتیم جزیره لارک صبحانه بخوریم یه سنگ پیدا کرم عین قلب دقیقا قلب که یه قلب کوچیکتر سمت راست بالای اوون قلبه بود دیگه اینکه شمع که روشن میکنم اشکی که پای شمع میرسه قلبه خیلی واضح نگهش داشتم یا گردنبندی که خواهرم بهم داده از منجوقه که مکزیکی ها میبافم و خواهرم میگه موقع بافت اینگردنبندها یه ورد و دعای خاصی رومیخونن اونو بهم داد خود گردنبند شکل یه فرشته هست وقتی یبار از گردنم درآوردم برم حمام پرتش کردم رو میز آرایشم وقتی از حمام اومدم دیدم عین یه قلب روی میزم شکل گرفته عکسش رو دارم
    حالا دیدن این همه قلب رو به چی تعبیر کنم اینو نمی دونم
    فقط اینم بگم وجود فرشته ها رو خیلی خوب کنارم احساس میکنم ولی عشقی که میخوام رو بهم نمی ده من مرد متاهل نمی خوام که عاشقم بشه ولی متاسفانه شرایطی پیش میاد که هرکس بهم پیشنهاد ازدواج میده متاهله خیلی دارم عذاب میکشم

      عزیزم برای نشونه باید مدتی بگذره بعد ببینی چی بوده, هر چیزی رو نمی شه به فرشته ها ربط داد.

    با سلام
    بخشی از مطالب رو خوندم با احترام بگم بعضی از چیزاش خوب بود ولی بعضی هاش (معذرت میخوام) مسخره “به فلان فرشته نامه بنویس- جمله بچگانه”.
    مساله: آدمای درستکار کمن و آدمای رانت خوار زیادن و همیشه غالب، بخوای بین این آدما درست زندگی کنی نمیشه بالاخره یه طوری سر راهشون قرار می گیری و از اینکه به دلایل حفظ شرایط شغلی و زندگی مبا انعطاف برخورد می کنی بعدشم نسبت به خودت احساس تنفر می کنی به نظرتون باید “همرنگ جماعت شد” یا “از این جامعه خارج شد” “واسه خارج شدن عرضه می خواد” باز جمله دیگه ای هست که “آسمان همه جا همین رنگ است” یه راهنمایی لطفا چطور خودمو آروم کنم شبا توی خلوت از شدت ناراحتی وزنه سنگینی رو روی سینه ام احساس می کنم (البته چشم دکتر هم می رم)

      سلام, ما هم تا زمانی که درست با فرشته ها آشنایی نداشتیم برامون عجیب بود پس لطفا بخش فرشتگان رو کامل مطالعه کنید بعد نظر بدید.
      درمورد خودتونم هر طور که فکر کنید همون براتون اتفاق میوفته, باید طرز فکرتون رو تغییر بدید.

    من شخصی رو دوس دارم و میخوام به راه راست هدایت بشه بعد وارد زندگیم بشه و با هم ازدواج کنیم من به فرشته زناشویی و عشق اون شخص نامه میدم،من معتقدم این شخص لایق بهتریناس،در مورد طرح الهی هم از جملات تاکیدی استفاده میکنم،با شناختی که ازش بدست آوردم اون فردی بسیار مهربونه منتها قلبش ناآرامه وبه آرامش و تعادل نیاز داره من از جملات تاکیدی کاترین پاندر برای رسیدن به توازن براش استفاده میکنم

      عزیزم امیدوارم کارات به اون شخص کمک کنه ولی با مطالبی که گفتی شاید فرد مناسبی برای ازدواج نباشه عزیزم.

    سحر جون بسیار ممنونم که جوابمو دادی،من خواستمو گفتم ولی بقیه رو به خدا سپردم،این آقا سیگارمیکشن و مشروب میخورن، مگه ما با قانون جذب قادر به انجام هر کاری نیستیم؟منکه چیزه بدی نمیخوام،بعدشم من به ایشون علاقه دارم میخوام بهتر شه چون واقعا همه ما آدما لایق بهتریناییم،من خواستم ولی اصرار ندارم میگم هرچی صلاحه همون شه اگه صلاحم نیس ازم دور شه،ترک این کارا هیچ کاری نداره

      عزیزم دیگران تا خودشون نخوان که تغییر کنن, کمک خاصی از دست ما بر نمیاد, از جملات طرح الهی استفاده کن که فرشته ها خیر و صلاحت رو نشون بدن.

    من مطمینم که به خواستم میرسم درصورتی که صلاحم باشه چون من به هرچی که بخوام میرسم

    مرسی ایشالا هرچی صلاحه

    سلام.منشخص خاصی مدنظرم نیست
    ولی میخوام ازدواج کنم باید چی بگم؟

    سلام چقدردقیق وباحوصله جواب همه رودادین خیلی خیلی ممنون ازین همه حسن نیت ،ارزوی بهترینهارو براتون دارم

    ممنونم ایشالا همیشه موفق و سربلند باشی وبه ارزو هات برسی بازم مرسی.

    سلام .چکار کنم که یه ادم مناسب بهم پیشنهاد ازدواج بده .نگران بالا رفتن سنم نیستم اما تنهای برام سخت شده .باور میکنی .کیس مناسبی بهم پیشنهاد ازدواج نداده.یعنی همه دوس دارن بامن باشن اما نه برای ازدواج خودمم موندم که چرا اینجوریه.چطوری افکارمو مرتب کنم .لطفا بهم کمک کن .واقعا درموندم

    سلام سحرخانم ممنون ازراهنمایی های زیباوخوبتون .
    راستش ازطرف خانواده پدریم به طورسربسته ازمن خواستگاری شده که مادرآقاپسروخانوادش ازمن خوششون میاداما آقاپسرفعلاقصدازدواج نداره ومتاسفانه همو ندیدیم تاحالا اما ازاخلاق ومنش این آقا تعریف شنیدم طوری که مجذوب شدم ودوستش دارم نامه هم نوشتم جذبشم کردم وایمانم دارم برای این وصلت فقط ازشما کمک میخوام که به چه صورت میتونم این آقا رو ببینم وباهم هم کلام بشیم که به خواستگاری رسمی بیان به زودی زود؟بی صبرانه منتظریاری شما دوست گرامی هستم
    atierfani@gmail.com

      سلام
      به فرشته ی عشقش نامه بده و بخواه که زودتر بیان خواستگاری یا شرایط صحبت کردن پیش بیاد
      فراموش هم نکنید که نباید احساسی تصمیم بگیرید ادم کسی و که تا به حال از نزدیک ندیده و خودش به شناخت نرسیده رو نمیتونه دوست داشته باشه !

    سحرجان میشه لطف کنی منظورتوازاینکه به دوستان گفتی کیس شما باید ببینی طرح الهی هست یعنی چی ؟؟؟؟ممنون میشم به من کمک کنی وراهنمایم کنی که باید چیکارکنم .

    ممنونم سحرجان ازاینکه پاسخ دادی
    میشه به فرشته ضمیربرترش نامه بدم وفرشته عشق ومحبت ؟درواقع به دوتافرشته
    درهفته چندروزو در روزچندباربایدنامه بنویسم
    ممنون میشم راهنماییم کنیدسحرخانم

    سحرجان این متن خوبه به نظرشما
    ای فرشته عشق ومحبت درفلانی توراتقدیس می گویم وازت سپاس گذارم که هم اکنون وبه زودی زود شرایط صحبت کردن من بافلانی فراهم می کنی تابه زودی زودبه خواستگاریم بیاد …… ؟؟؟؟ خوبه به نظرتون

    ازاینکه راهنماییم کردی ممنونم سحرجان فقط میشه لطف کنی بگی دقیقا چطوری باشه نامم ممنون وسپاسگذارم عزیزم
    چون من همه نامه هام به این صورت نوشتم صمیمی تر بلدنیستم قسمتی که لطف کردین خوندم اما متاسفانه متوجه نشدم باز ممنوم میشم اگرواضح بهم بگی چطوری نامه روصمیمی بنویسم

    این متن بدبه نظرشما
    ای فرشته عشق ومحبت درفلانی ازت ممنونم وسپاسگذارم که هم اکنون وبه زودی زود شرایط صحبت کردن من بافلانی رافراهم میکنی که به زودی زودبه خواستگاری من میادمن ایمان دارم که هم اکنون این کار را برای من انجام میدهی پس حمدوسپاس خداروگویم که بافرشتگانش ازمن محافظت میکندوازتوفرشته سپاس گذارم.

    سحرجان من ازفرشته عشق نشونه خواستم دیشب خواب مادرشودیدم که تویه عزاداری بودیم که فقط رومن زوم بودآخرش که داشتیم میومدیم بیرون پسرش به من یه آلبوم دادکه بازکردم هیچی توش نبود
    میشه این یه نشونه باشه ؟
    قبل ازاینکه باسایت شماآشنابشم خواب دیدم که پسرش توخوابم میگفت صبرکن به مادرم هیچی نگو بعدم
    رفت پیش پدرومادرم ومنو خواستگاری گرد
    واقعا گنگ شدم اصلا نمیفهمم منظور خوابام چیه ولی خیلی ازفرشته ها میخوام که ازش به من نشونه بدن

      عزیزم راستش م درمورد خواب اطلاع زیادی ندارم, رو این حساب نمی دونم می تونه نشونه باشه یا نه, چون خوابها معمولا بازتاب افکار خودمون هستن.

    ممنونم ازراهنمایی های صمیمانه شما دوست عزیزبه امیداین که همین طوردیگران روراهنمایی میکنیدبه همه آرزوهاتون برسیدیا حق.

    سلام سحرجان این که میگن برای هرکاری فرشته وجود دارآیاصحت دار؟ مثلا فرشته آشنایی یا فرشته درون …

      سلام عزیزم, فکر می کنم اینطوری هم نباشه که برای هرچیزی بگیم فرشته ای وجود داره, مثلا برای خیلی از موارد می تونیم از فرشته های نگهبان یا فرشته های مقرب کمک بگیریم چون وظایف گسترده ای دارن.

    سلام سحرخانوم،عزیزم من همین امشب با این سایت آشنا شدم،من مشکلاتم زیاده افسردگی شدید دارم یعنی فقط گریه میکنم ومیخورم ومیخوابم،زندگی کسالت آور و مجبوری دارم،میشه عزیزم توضیح بدی طرح الهی رو چه جوری بخوام که خدا نشونم بده،چندروز تمرین میخواد؟میشه یه راه حل ساده بهم بگی که یه کمی امیدوار بشم؟من قبلا هم سعی کردم با قانون جذب به خواسته هام برسم ولی نشده،عزیزم من یک مشکل بسیار بسیار بزرگ دارم که فقط معجزه میتونه بهم کمک کنه،منتظر کمک وانرژی مثبت شما هستم،خواهشا جواب قانع کننده کمک کننده بدید!

    سلام سحرجان ببخشیدانقدرمزاحمت میشم برای اینکه اونی که میخوامو ببینم وباهم صحبت کنیم به چه فرشته ای بایدنامه بنویسم به غیرازفرشته عشق؟البته برای ازدواج که بیادخواستگاری

      سلام عزیزم, جملات طرح الهی رو مگه استفاده کردی که می خوای وارد مرحله نامه نوشتن بشی؟

    سلام سحرخانوم،تووجود من یه ترس شدید هست که هرچی بیشتر تمرکز میکنم ترسم بیشتر میشه از اینکه اتفاق بدی برام بیفته،من باید به کدوم فرشته نامه بدم؟

      سلام عزیزم, مطالب این قسمت رو بخون, فعلا باید رو ذهنت کار کنی, بخش تلقین رو هم بخون.
      احساسی که داری فقط تلقینه منفیه, باید تبدیل به مثبتش کنی.

    نه خوچی بایدبگم توطرح الهی
    آخه این بنده خدا توکارش غرقه وگرنه خواستگاری کردن خانوادش الان میخوام ببینم به کدوم فرشته بایدنامه بدم تا هموببینیم وصحبت کنیم که به خواستگاری بیاد

    سلام . مدتی هست یک آقایی نسبت به من ابراز علاقه می کرد . اینقدر اصرار داشت باهاش ازدواج کنم . میگفت طلاق گرفتم و زندگی سختی دارم و با فرزندم تنهام . منم دلم به حالش میسوخت … بعد از مدتی فهمیدم که دروغ گفته و متاهل هستش . خیلی داغونم کمکم کنید .اینقدر وقت وانرژی ام برایش هدر دادم چطور میتونم حلالش کنم

    سلام سحرخانم،شرمنده میخواستم بگم من وقتیکه حدود ده سال که گریه میکنم وافسردگی دارم ومشکلات زیاد،حالا چطور باچند روز تمرکزوتلقین این غم وغصه رو از دلم بیرون کنم؟من خودمو دو روز شاد نگه میدارم باز روز سوم از فرط غصه وغمهایی که دارم باز منفجر میشم وگریه میکنم،وقتی که گریه میکنم باز همه غصه هام یادم میاد،مشکل من خیلی بزرگه،ازتون خواهش میکنم یه را ه حل اختصاصی بهم بدین،من گریه هام تمومی نداره،میدونم که اینا همش تلقینات منفیه،ولی نمیتونم کنترل کنم،خواهش میکنم به فرشته مقرب الهی جبرییل واسه من یه نامه بنویسین یا هر راه حل دیگه که خوتون میدونین،التماس میکنم!

      سلام عزیزم, فکر می کنم تو مورد شما, باید اول از یه متخصص کمک بگیری بعد از مطالب سایت استفاده کنی, به تنهایی من تجربه ای برای اینجور مسائل ندارم, سایتم فقط درمورد مثبت اندیشیه, ولی می تونی برای شروع از بخش کنترل احساسات منفی استفاده کنی, اگر پشتکار داشته باشی احتمال موفقیتت هست, مطالب بخش پشتکار رو هم بخون.

    سلام ميشه راهنمايي كنيد جملات طرح الهي رو بايد هر روز با خودم زمزمه كنم يا به فرشته زناشويي خودم و طرف مقابل نامه بنويسم؟ميخوام بدونم اين فرد تو طرح الهي زندگيم هست يا نه

    سلام سحرخانوم عزیز،میخواستم بدونم میشه واسه دوتا مشکل جداگانه میشه در یک واحد زمانی به دو تا فرشته نامه نوشت؟

    سلام سحر خانوم من دو روزی هست که با این سایت آشنا شدم یه موضوعی هست که منو خیلی مشغول کرده یکی رو از مدتها می شناسم در واقع سالهاست که دوستش دارم و دوست دارم شریک زندگیم بشه من بهش اعتراف کردم حتی ازش خواهش کردم اگه کسی دیگه تو زندگیش هست بهم بگه تا من دیگه بهش فکر نکنم و برم پی زندگی خودم ولی اون هیچ وقت بهم نگفت که نه نمیخوامت یا اینکه فراموش کن یا حتد اینکه بله منم میخوامت از هیچ جهت منو تأیید نکرد من هم یه مدت بعد هر چی ازش داشتم پاک کردم و گفتم اگه واقعا مال منه خودش وارد زندگیم میشه حتد به یکی از خواستگارام اجازه اومدن به خونه دادم ولی از اون خواستگار هم خبری نشد در واقع حتی ازدواجم با کس دیگه ای هم انجام نمیشه فکر می کنم شاید اون همسر الهی منه از کجا بدونم باید منتظرش بشینم یا اصلا به چه فرشته ای نامه بنویسم منو راهنمایی کنین لطفا ممنون میشم

      سلام عزیزم, شروع به تکرار جملات طرح الهی در حالت کلی کن, نه برای این دوستت, اونوقت بعد از مدتی افرادی دیگه ای یا ممکن همین شخص به صوت جدی تر وارد زندگیت بشن, نشونه هارو بررسی کن ببین همسر الهیت کیه, این کار زمان می بره, باید صبر و حوصله داشته باشی و همیشه جملات طرح الهی رو بگی.
      صرفا دوست بودن با کسی به معنی طرح الهی نیست.

    سلام و درود بر خانم رضوی
    پروسه بلندیس که اغلب در ابن زمینه ها مطالعاتی داشته ام ، اما نتواستم از آن استفاده کنم چرا که راه عملی آن برایم روشن نبود ، به طور اتفاق با سایت شما آشنا شدم ، زین پس تمایل دارم که از اصلی ترین اعضای این سایت بشوم از شما راهنمایی و همچنین تشکر ویژه ای بابت زحماتتون در این سایت دارم .
    میدانم که به همین زودیها اتفاقات زیبایی که بعد از استفاده از این مطالب برایم خواهد افتاد ، برایتان به اشتراک خواهم گذاشت .
    اگر اینجا کامنت گذاشتم بطور اتفاقی بوده است .
    منتظر پاسخ شما خواهم بود .
    موید باشد .

    سلام
    من این رو تو جواب یکی از کامنت ها خوندم. و راجع بهش سوالی داشتم:

    *** اینکه این فرد برگشته نمیشه گفت جذب خواهر شما بوده! چون اگر جذب بود به ازدواج ختم میشد.***


    ممنونم..شرمنده طولانی شد.

    سلام . چرا به بنده کسی پاسخی نداد ؟؟!!!!!!
    برام ایمیل فعالسازی فرستاده نمی شه چرا ؟!!!!!
    لطفا راهنمایییی
    بنده اصلا نمیتونم فعالیتی بکنم

    خب حالا شما ک لطف کردید خوندید، نمیشه جواب بدید 🙁

    سلام
    من به نامه نوشتن به فرشته ها و قانون جذب اعتقاد پیدا کردم.
    حدوداً 5 ماه پیش بود که شروع به این کار کردم و بعد از 22 ماه، آدم زندگیم که بنا به دلایلی منو ترک کرده بود برگشت… و من هنوز تو بهتم!
    من این برگشتن رو نمیدونم باید به حساب طرح الهی م بزارم یا نه
    اما نگرانی خاصی دارم
    چون روابط هنوز سرده (البته حدوداً 4 روز از برگشتنش میگذره)

    ممنون میشم راهنماییم کنید

    سلام عزیزم
    لیست خصوصیات همسرم رو باید به زمان حال بنویسم یا آینده؟ مثلاً:
    همسر ایده‌آل من مهربان است
    یا اینجوری؟
    همسر ایده‌آل من مهربان خواهد بود؟
    ممنون از پاسخی که میدی.

    سلام خوبین سحر خانوم خواهر کوچیکم چند ساله با یه پسری که اصلا واسش مناسب نیست ارتباط داره و اونو خیلی دوست داره چیکار کنم رابطش قطع بشه و دیگه اصلا با هم نباشن چونکه مسبب خیلی از مشکلات شده و یه چیز دیگه اینکه دوست دارم تو جذب گروهی شرکت کنم عضو شدم ولی فعال سازی نشده اصلا نمیدونم چطوری شرکت کنم ممنون میشم

      سلام ممنون
      به فرشته ی رهایی هر دو نفر نامه بنویس و بخواه اگر در طرح الهی زندگی هم نیستن از همه دور بشن
      نام کاربریتون چیه تو انجمن؟؟ باید دستی فعال بشه

    سلام مرسی عزیزم
    اونجا هم اطلس هستم
    راهنماییم کنین چطوری شرکت کنم بازم یه دنیا ممنون

    سلام. وقتی شک داریم که یکی طرح الهی ما هستش یا نه ، باید تا چند روز جملات رو تکرار کنیم و منتظر نتیجه بمونیم ؟
    اگه مدت زمان طولانی بشه و اتفاقی نیفته باید فراموش کرد؟

      سلام عزیزم, درمورد زمان من هیچ چیزی نمی تونم بگم, بعد از مدتی رها سازی کن, ضمیر ناخودآگاهت به کارش ادامه می ده و اگر خیر باشه جور می شه.

    سلام ممنون از سایت خوبتون.سحر جان 4سال هست با کسی در ارتباطم و قصدمون ازدواجه ولی هربار برای جلو اومدن میگه درگیرم مشغله کاریم زیاده و من از این بلاتکلیفی خسته ام. به فرشته زناشویی اش نامه دادم جملات تاکیدی رو هم میگم حتی از فرشته ها نشونه خواستم که اگه طرح الهیم هست بهم نشونه بدن و قلب رو بهم نشون بدن,در کمال ناباوری نشونه رو هم دیدم.ولی اون هنوز اقدامی نکرده باید چیکار کنم

      سلام
      این جذب رو رهاسازی کنید ببینید به نتیجه ای میرسه یا نه
      اگر در طرح الهی زندگی هم باشید شک نداشته باشید برای هم خواهید بود
      راهنمایی : http://ghanunejazb.ir/forum/showthread.php?tid=1357

        ممنون از اینکه جواب دادین انرژیی که میذارید هزاربرابر تو زندگیتون برگرده و همیشه موفق باشید ناردونه جان مدتیه یه حس آرامش خوبی تو وجودم هست امیدوارم نشونه رسیدن به خواسته ام باشه

        موفق باشی عزیزم.

    سلام شبنم تا جایی که وقت به من اجازه داد بخش های مختلف سایت مطالعه کردم. به فرشتگان ایمان دارم.
    به پسری علاقه مند شدم بر اساس شناختی که ازش دارم ویژگی های مثبت پسر مورد علاقم:
    بسیار خانواده دوست به خانوادش خیلی اهمیت می دهد در این مورد کلی نوشتم چون زیاد هست نوشتن زمان زیادی می طلبد برای نوشتنش، از سن 20 سالگی مشغول به کار شده اکنون 29 سال سن دارد دستش در جیب خودش است خود و خانوادش اداره می کند.4 ماه از من کوچکتر است. با ادب و نجیب،خوش رو، با اخلاق، سرپرستی کودک یتیم بر عهده گرفتند هزینش می دهند هر از گاهی بچه در بهزیستی می بیند. اقوام از خوبی هایش گفتند.
    با توجه به سن کمی که دارد درک، فهم و اطلاعات و تجربیاتش بیشتر از سن خودش است بسیار پخته هستند. متین سنگین هستند(بر خلاف بعضی ازجوانان که سوسول هستند) ایشون نیستند.
    به همین خاطر بهش علاقه مند شدم قصد کردم در آینده باهاش ازدواج کنم.ایشان نوه عموی من هستند. مادر، خواهر، عمش و دخترش، دختر عموش با ازدواج کردن شاهین با من به شدت مخالف هستند.ارتباطم با شاهین خوب بود که به یکباره قطع ارتباط شد.
    دو روز پیش به امام زاده محل زندگیم رفتم 12 مرتبه آیه الکرسی خواندم به نیت اینکه شاهین با من ازدواج کند به خانه برگشتم همانشب به سایت شما برخوردم برای فرشته های مورد نظر دارم نامه می نویسم در نامه به فرشته شفا خواستم سلامتی کامل بهم برگرداند. من ناراحتی ریه و قلب داشتم صبح با صدای افتادن عصا از خواب پریدم اما خبری از تنگی نفس و بالا رفتن ضربان قلب و بد حال شدنم نبود خدا رو شکر. تا الان خیلی حالم خوب است خاطرات تلخ به یادم نمی آیدف کسایی که در حقم بدی کردند به خاطرم میاد اما عذابم نمی ده. انرژی مثبتی در وجودم امده. امشب یکی ناراحتم کرد بر خلاف گذشته خدارو شکر خیلی راحت فراموش کردمش
    سوال: می توانم به صراحت بنویسم نامه به فرشته شفا نامه نوشتم تاثیر گذاشته است انشالله؟

    توضیح دادی درباره طرح الهی اما تا حدودی نتونستم بفهمم منظور این توضیح نوشته رو. منظور این است من سلامت باشم شاد باشم یا فرد مورد نظرم(شاهین).
    سوال:
    می توانم از فرشتگان مورد نظرم همزمان کمک بگیرم نامه بنویسم براشون یا باید تک تک بنویسم برای هر فرشته؟
    باعث نجات برخی از بندگان خدا شد نوشته های داخل سایتتون الهی خیر ببینید به خواسته های قلبیتون برسید. موفق موید باشید

    شبنم شاهین

      سلام عزیزم, لطفا خلاصه بنویس, کامنتهای طولانی رو نمی رسم بخونم.

      با اجازه سحر جان

      شبنم عزیز من کامنتتو کامل خوندم خیلی خوشحالم که بهتر شدی و اینقدر با انگیزه نامه مینویسی انشاالله به همه خواشته هات میرسی و خوشبخت میشی
      گفتی طرح الهی ، طرح الهی زندگی یعنی تمام اتفاقات و وسایل و افراد خوبی که در زندگی ما وجود داره و خوشحالمون میکنه در عین اینکه خدا اونارو کاملا قبول داره …
      ما خواسته هامون رو زا خدا طلب میکنیم و خدا هم اگه به صلاح ما باشه بهمون میدشون
      شما لیست همسر مورد علاقه تونو ننوشتید بلکه دقیقا مشخصات فردی رو نوشتید که خودتون میخواید !!اصلا شاید جناب شاهین همسر الهی شما نباشن شاید اصلا روحیاتشون با شما سازگار نباشه که بهش نمیرسید… خودتون فرد انتخاب نکنید بلکه مشخصاتی که دوست دارید بگید تا خدا خودش اون فرد رو وارد زندگی شما بکنه … اینکه 4 ماه از شما کوچکتره اطلاعات دقیقیه که دادید یعنی یه فرد مشخص !!!!!!!!!!

      تنها کاری که باید بکنید اینه که یه لیست از فردی که وااااقعا میخاید باهاشون ازدواج کنید و مشخصاتی که میدونید اگر این فرد داشته باشه شما ازش راضی خواهید بود . و زندگی و توان مالی که نیاز هست رو بنویسید یعین دقیقا فردی که میدونید باهاش خوشبخت میشید رو یه کاغذ یا توی نامه ای به فرشته عشق بنویسید و ازش بخواید که همسری الهی با این مشخصات جلوی راه شما قرار بگیره .. حالا این فرد ممکنه اقا شاهین باشن یا مس دیگه مهم اینه که خدا اونو برای شما انتخاب کرده و روحیاتش باهاتون سازگاره…. شادباشی:)

    سلام من و به آقا پسری پیشنهاد دادن برای ازدواج .من ازشون خیلی خوشم اومده و دوست دارم بیاد خواستگاری ولی فعلا خبری نیست چیکار کنم که بیاد؟

      سلام
      به فرشته ی عشقش نامه بنویس و بگو اگر در طرح الهی زندگی من هستی در بهترین زمان ممکن بیا

    سلام ممنون ناردونه جون که جواب دادین اینجوری خوبه:
    فرشته عشق فلان شخص
    از تو خواهش می کنم اگر در طرح الهی زندگی من هستی در بهترین زمان ممکن بیا.
    خدای مهربانم ممنونم سپاسگزارم که به من آرامش می دهی که تا در بهترین زمان ممکن فلان شخص بیاید.
    آخه خیلی نگرانم و خیلی به این فک میکنم که شاید نیاد.

    سلام ممنون از مطالب بی نظیرتون ؛من با شخصی آشنا شدم و سر هیچی فعلا رابطمون کات شده (ققرار بود بهش زنگ بزنم و برای کاری هماهنگ کنم و زنگ نزدم ایشون هم زنگ نزده ولی میدونم فکرش پیش منه) خیلی بهش علاقه دارم رفتم فال گرفتم و گفت ازدواجم با ایشونه نیست :(((( خالا سوالم اینه میتونم به فرشته عشقش نامه بنویسم و بخوام ما رو بهم برسونه یا نه چون فال گفته بهم نمیرسیم پس طرح الهی من نیست؟؟

    ممنونم از جواب
    نمیدونین چه انرژی و روحیه ای بهم دادین؛ چون من اعتقاد 100 % ندارم و تو این مورد انقدر پریشان بودم که به پیشنهاد دوستم رفتم
    ممنونم
    پس همه فکرای منفی رو دور میریزم و اول از فرشته عشق میخوام که نشونه های طرح الهی بودنش رو بهم نشون بده
    ببخشید فقط این خواسته رو هم باید تو نامه بنویسم یا همینجوری زبونی از فرشته بخوام؟؟

    با عرض معذرت میشه, بهم تحت عنوان ساحلی جواب بدین.

    نمیدونم به چه زبونی تشکر کنم یک دنیا ممنون از لطفتون
    من همیشه به این مطلب اعتقاد داشتم و دارم که اگه انسان چیزی رو بخواد و واقعا با تمام وجود از خدا بخواد بهش میرسه
    سوالم اینه از فرشته عشق شخصی میخوام که طرح الهی بودنش رو بهم نشون بده ولی نمیدونم اینم باید نامه بنویسم یا همینطوری زبونی بگم؟؟؟؟

      سلام عزیزم, می تونی از جملات تاکیدی طرح الهی استفادی کنی, نیاز به نامه نوشتن نیست.

    سلام
    بسیار ممنون و سپاسگزار از سایت و مطالب فوق العاده شما

    سحر جون خواهش میکنم کمکم کن.من چند سال پیش عاشق یه پسری بودم که باهم مشکل داشتیم بعدشم شنیدم که پسر خوبی نیست.منم 3سال میشه که بیخیالش شدم هرچند هنوزم ته دلم دوستش دارم ولی اگه برگرده هم عمرا باهاش باشم.تو ذهنم شرایط همسری که میخوام داشته باشم رو مشخص کردم حتی به فرشته زناشویی نامه دادم.ولی این دوست پسر سابقم همسایمون همش میبینمش از جلو خونشون رد میشم نگا نمیکنم که نبینمش ولی میرم یه جای دیگه میاد جلوم یا تو خواب میبینمش حس بد بهم میده.من میخوام کلا دیگه نبینمش چیکا کنم؟مرسییییییییییی

    سحر جون خواهش میکنم کمکم کن.من چند سال پیش عاشق یه پسری بودم که باهم مشکل داشتیم بعدشم شنیدم که پسر خوبی نیست.منم 3سال میشه که بیخیالش شدم هرچند هنوزم ته دلم دوستش دارم ولی اگه برگرده هم عمرا باهاش باشم.تو ذهنم شرایط همسری که میخوام داشته باشم رو مشخص کردم حتی به فرشته زناشویی نامه دادم.ولی این دوست پسر سابقم همسایمون همش میبینمش از جلو خونشون رد میشم نگا نمیکنم که نبینمش ولی میرم یه جای دیگه میاد جلوم یا تو خواب میبینمش حس بد بهم میده.حتی شمارمم به خاطرش عوض کردم.من میخوام کلا دیگه نبینمش چیکا کنم؟مرسییییییییییی

      شما هنوز ته دلت داری بهش فکر میکنی
      این یه ذره وابستگیم رو هم رها کن
      به فرشته ی رهایی اون و خودت نامه بده
      بخواه که دیگه اصلا حتی باهاش روبرو نشی…جملات تاکیدی مربوطه رو یادت نره

    سلام سحر جون,,خدا رو شکر به خاطر وجود شما
    من می خوام لیست همسر ایده الم رو بنویسم می خوام بدونم خصوصیات مد نظرم رو باید مختصر بنویسم یا با جزییات ؟
    و طرد نوشتن جمله هام کدوم نوع باشه؟
    من می خواهم همسرم خوش اخلاق باشه
    همسر من خوش اخلاق است
    ممنون که توی هر دو مورد راهنماییم می کنید

    سلام من 10 سال ازدواج کردم الان 3 سال زندگی من ریخته بهم شوهرم ما را رها کرده وما را نمی خواد ومی خواد جدا بشه می تونم با قانون جذب ونامه نوشتن به فرشته اوضاع درست کنم و چجوری ؟ با تشکر

      سلام عزیزم, بنظر من از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کن, که ببینی برگشت شوهرت به خیر و صلاحت هست یا نه, شاید همسر الهی هم دیگه نبودید, طرح الهی باعث می شه چیزی رو جذب کنی که باعث شادی و آرامشت بشه.

    من با یکی از طریق آشنا شدم (البته بگم ایشون رو نزدیک به دوساله میشناسم ولی دوماهی میشه باهاش رابطه برقرار کردم ولی جدا شدیم) که هم من ایشون رو میخام هم ایشون منو ولی بخاطره مسائلی چون خونوادش (دوریه راه رو بهونه کردن و رسوماتشون) هم کارش هم باز دوریه راه!
    الان یه مدته با اینکه دوستم داره ازم فاصله میگیره و میگه دلیلش تو نیستی مشکل خودمم و این مدت هم با خونوادم بحث دارم و عصبانیم
    میشه بگین من چیکار کنم؟
    از همه لحاظ برام اوکی هست این آقا و ازش مطمئنم

      درخواست و سوالتون رو یه بار دیگه بگید…واضح تر و روشن تر!

        ناردونه جون ممنون از پاسخت
        گلم منو یکی از طریق نت 2 سالی هست همو میشناسیم ولی نزدیک به دوماه پیش برا ازدواج رابطه برقرار کردیم! (البته باحریم) ولی متاسفانه ایشون چون بچه مثبت هستن گفتن عذاب وجدان دارن و ممکنه نتونن بیان خواستگار
        چون خونوادش بخاطره دوریه راه مخالفت کردن!
        فاصلمون خیلی زیاده من اینور کشورم ایشون اونور!
        و اینکه از دوست داشتن و خواستنش مطمئنم ولی خونوادش و دوریه راه و کارش نذاشت باهم باشیم و توافقی جدا شدیم
        ولی ایشون میگن که این چندوقت حال روزه درستی ندارن و همش با خونوادش بحث دارن
        من چیکار کنم که ایشون بیان خواستگاریم
        یکی از دوستام گفتن باید هرروز 6 تا نامه 3تا برا خودم و 3تا برای ایشون بنویسم (فرشته عشق، نگهبان، زناشویی) درسته؟
        ممنون میشم از محبتتون

        اگر از تصمیمتون 100% مطمئن هستید برای کسانی که مخالف ازدواجتون هستن نامه بنویسید برای فرشته ی نگهبانشون
        برای فرشته ی زناشویی و عشق طرف مقابلت هم میتونی نامه بنویسی
        اخر هر نامه نشونه بخواه…ببین فرشته ها بهت چی نشون میدن
        اصلا ببین در طرح الهی زندگی هم هستید یا خیر

    سلام سحر جون, طاعاتتون قبول
    بای نامه نوشتن به فرشته ازدواج بایدخصوصیات همسر ایده ال توی لیستمون رو کامل توی نامه بنویسیم دقیقا عین لیست ؟ اخه لیست من خیلی طولانیه دو برگه پشت رو؟ و اینکه نامه به فرشته ازدواج همسر ایده المون رو هم زمان با نامه به فرشته خودمون بنویسیم؟
    ممنون که پاسخ میدین به هر دو سوال

      سلام بله
      سعی کنید خلاصه باشه و طوری نباشه تمرکزتون بهم بریزه
      به یکیش کفایت میکنه

    سلام سحر عزیز. میخواستم بدونم اگر بخوام رقیب عشقیمو به کمک قانون جذب از سر راهم بردارم، باید روی جدا شدن رقیبم از فرد مورد علاقه ام تمرکز کنم یا اینکه باید ایطور فکر کنم که فرد مورد علاقه ام از بودن با اون شخص پشیمون شده و می خواد به من برگرده؟ باید روی کدوم حالت تمرکز که قانون جذب برای من بهتر عمل کنه؟

      سلام عزیزم, این روش برات جواب نمی ده, چون طبق قانون کارما یکی دیگه همین کارو با تو می کنه.
      پس بهتره تمرکز کنی روی همسر الهیته که خدا اون چیزی رو که به صلاحته, بهت نشون بده.

    سحر مهربونم، خیلی ممنونم که زود بهم جواب دادی. ببخشید عزیزم که دوباره سوال تکراری ازت می پرسم، جای کامنتمو گم کردم، واسه همین دوباره اینجا ازت می پرسم. سحر جون، من نامه هامو به فرشته ها، توی یه دفتر می نویسم، می ترسم اون برگه ها رو یهو کسی ببینه، ولی تو دفتر، خیالم راحت تره. اصلا هم به نامه های نوشته شده دوباره نگاه نمی کنم. این روشم قابل قبوله؟
    یه سوال دیگه هم داشتم، اگه تو یه کاغذ خواسته هامو همزمان به چند تا فرشته ها بگم، البته هر نیم ساعت یه بار ، روشم اشکال داره؟

      دفتر نباشه بهتره ولی امیدوارم که مشکلی نباشه, هر نامه فقط باید خطاب به یک فرشته باشه.

    سلام سحر جون,من توی سوالات دیدم بچه ها برای جذب همسر ایدهال از چرخه و یک سری گام هایی صحبت کردن من فعلا لیست خصوصیات رو نوشتم میشه تمام مراحل جذب رو دقیق مثل همین ساخت چرخه و کل مراحل لازم رو به ترتیب برام بگید؟ممنون

    ولی توی متن در مورد تابلو تجسم و مثلا گام های نهم که بچه ها تو سوالات اشاره کردن چیزی نگفتین !واسه این کارا بایدعضو انجمن شد؟

    سلام سحر و ناردونه عزیر خیلی دلشکسته و تنهام پسری که 2 سال صادفانه ادعا میکرددوستم داره و صمیمیترین دوستم که 16 ساله با هم بزرگ شدیم با هام بازی کردن و خیلی راحت من و احساسمو و همه محبت هایی که در حقشون کردمو زیرپاگذاشتن و با هم دوست شدن دوستم خیلی راحت با دروغ هاش از من یه دیو ساخت و شخصیت من و خراب کرد پیش اون پسر و اونم به کل منکر همه احساسش به من شد سحر عزیز من هردوشونو گذاشم کنار اما این دلم داره می سوزه این همه خاطره با هردوشون این همه عشق گناه من چی بود ؟ چه جوری احساسمو از بین ببرم به اون آدم ؟ چیکار کنم قلبم آروم بگیره ؟ …

      سلام
      اولا که زمان موضوع رو کمی سرد میکنه..اتفاق بدی افتاده و نمیشه منکرش شد..هیچ وقت توقع نداشته باش از خودت فراموش کنی…فراموش نکن …باهاش کنار بیا و برات مهم نباشه
      خودت و نباز
      اگر کسی از زندگی ما میره نشونه ی پایان زندگی ما نیست نشونه ی پایان نقش اونها در زندگی ما هست…کسایی که میذارن و میرن لیاقت بودن تو مسیر زندگی ما رو نداشتن
      هردوشون رو رها کن…قانون کارما تمام بدی ها و خوبی ها رو تو همین دنیا به آدمها برمیگردونه شما جواب خوبیهات و اونها جواب بدیهاشون و میگیرن
      برای ارامشت سعی کن مطالعه کنی …فکرت و مثبت کنی…به خدا نزدیک شو..به فرشته ی نگهبانت نامه بنویس و بخواه که هوات و داشته باشه
      ببخش اونها رو …اما بخشش مساوی برقراری ارتباط دوباره نیست…برای ارامش خودت ببخش و منتظر جفت الهی باش که لیاقتت و داره و در زمان الهی باهم اشنا خواهید شد…

    سلام از سایت خوبتون ممنونم.تا جائیکه میتونستم مطالب رو خوندم ولی چندتا سوالبرام پیش اومده لطفا راهنمایی کنید. 1.برای نوشتن نامه به فرشته عشق کسی باید فرشته رو مخاطب قرار داد یا اون فرد رو 2.جملات رو حالت درخواست بنویسیم که انجام بده یا طوری بنویسیم که گویا به درخواستم رسیدیم و داریم وصف میکنیم.3.اگه بخوام زن و شوهری که برای زندگیمو مزاحمت ایجاد میکنن ولی همسرم اونها رو دوست داره و تحت هیچ شرایطی ولشون نمیکنه رو از زندگیم دور کنم باید به فرشته رهایی اونا نامه بدم یا همسرم

    ممنونم ناردونه عزیز لحظه های سختیه خیلی دردداره برای قلبم .. هرجارو نگاه می کنم خاطرات من و داره از پا در می یاره احمقانست می دونم اما دلم می گیره هر صبح که از خواب پا میشم یاد این می افتم که دوستم کسیکه مثل خواهرم بود رو دیگه ندارم و پسری که هنوزم قلب احمقم فکر می کنه چه آدم کاملی بودو از دست دادمش .. همه می گن اونا خیلی پست بودن و کثیف ترین کارو باهات کردن اما قلبم نمی زاره از فکرشون بیام بیرون یعنی خدا کمکم می کنه ……..

      اگر طولانی مدت بذارید این افکار شما رو درگیر کنه دچار افسردگی میشی…هیچ کس هم غیر از خودت نمیتونه کمکت کنه
      زمان بده و صبور باش…شروع کن به مطالعه و افکارت و به سمت مثبت گرایی ببر

    سلام، لطفا من رو راهنمایی کنید

    من چند سال پیش ایده آل های همسرم نوشتم و همیشه روی ویژگی ها تمرکز میکردم بعد مدتی با آقایی آشنا شدم که اکثر ویژگی هارو داشت و از همه لحاظ باهم جور بودیم برای ازدواج ، از قبل از جذب این آقا من تا الان عبارت تاکیدی درمورد طرح الهی میگم، اما بدلیل رفتار های غلط من رابطمون سرد شده
    حالا تصمیم گرفتم خودم و تغییر بدم تا دوباره دچار مشکل نشم تو رابطه ام و از شما راهنمایی میخوام که از چه شیوه هایی میتونم استفاده کنم برای اینکه رابطمون بهتر بشه؟

      سلام
      خب شما مشکل و در خودتون میبینید .. اینکه چیا هستن رو خودتون میدونید و باید رفعشون کنید
      چه کمکی از ما برمیاد؟

    خیلی ممنون از وقتی که گذاشتین

    سلام سحر جون,
    من لیستی که تهیه کردم از همسرم طولانیه واسه تجسمش باید اولویتم رو تجسم کنم یا همش رو مثلا ویژگی های اخلاقش رو چطری تجسم کنم,؟

    سلام دوستان من تازه اومدم بجمع شمامیشه لطف کنید بمنم توضیح بدین
    من درشرف طلاق هستم همسرم اصلادوستم نداره و من برعکس ایشون دوستشون دارم ولی وقتی ب اذیتهاشون توهیناوتحقیرای خودشوخانوادم فکرمیکنم ازش متنفرمیشم الان دیگه مراحل اخرطلاق من به کی کدوم فرشته باید بگم تا کارطلاقم زودترانجام بشه

      سلام عزیزم از فرشته نگهبانت کمک بگیر, کتاب جدایی معنوی از دبی فورد برای افرادی هست که جدا شدن و می خوان یه زندگی جدید رو شروع کنن, حتما مطالعش کن.

    سلام پس چی رو باید تجسم کنم؟

      سلام
      منظور سحر جان این هست کل لیست رو نباید دونه دونه تجسم کرد
      مالیستمون رو از موضوعت مختلف پر میکنیم
      حالا شما منظورت فقط جذب فرد ایدال هست باید زمان تجسم اون فرد رو با اخلاقیاتی که دوست داری تجسم کنی

    سلام سحر جون من با استفاده از همین جملات تاکیدی و قانون راز کسیو که میخواستم بهش رسیدم یعنی همیشه از خدا میخواستم که اگر به صلاحمه اون شخص رو به من بده یعنی از قبل هم دوستی نداشتیم دوستیه ما با قانون جذب و مصلحت خدا شروع شد وحتی بهنر از اون چیزی که میخواستم شد با رضایت کامل خانواده ها اومد خواستگاریم و حتی قرار عقدم گذاشتیم ولی یکدفعه همه چیز خراب شد البته باید بگم بعد از روز خواستگاریم ترس از دست دادنش و اینکه بهم خیانت کنه در من شدت گرفت تا اینکه همه چیز خراب شد خانوادش که خیلی دوسم داشن دیگه ناراضی بودن و با خامواده ی من بحث کردن الان 2 سال از اون موقع میگذره این وسط خیلی اتفاقا افتاد که هر کسی بود خیلی راحت بهم میزد ولی نه اون تونست نه من .. همیشه ام از خدا خواستم که اگر به صلاحم نیست دبگه تموم شه مهرش از دلم بره ..حالا سوال من اینه اگر این شخص جر طرح الهی من نبود چرا تا ازدواج پیش رفتیم اشکال کار از کجاست؟؟؟

      سلام عزیزم, علت های زیادی می تونه داشته باشه, قبل از هر چیزی باید بدونی اتفاقهای زندگی ما بازتاب افکار ما هستن, پس اگر چیزی رو اشتباه جذب می کنی علت رو باید در افکار خودت پیدا کنی.
      بعد اینکه شاید طرح الهیت رو اشتباه تشخیص داده باشی.
      ترس از افکار بازدارنده هستش که باید جذب اتفاقهای منفی می شه.

    سلام ببخشید فرشته فکر یا تلقین و تمرکز هم وجود دارن؟واسه مسایل مربوط به ذهن به چه فرشته ای باید نامه نوشت؟ممنون

    سلام ببخشید اگه میشه کمکم کنیین
    من آرزوم خوشگل شدنمه و دوست دارم سریع این اتفاق بیوفته مثلا مثل دختر عموم چشام روشن بشه و ازاین حرفا من چیجوری میتونم به این آرزوی خوشگل شدن برسم؟؟؟همشم دارم این تصویری ک خوشگل شدم و تو ذهنم میارم اگه میشه کمکم کنین .مرسی.

      سلام عزیزم, درمورد تغییر رنگ چشم تجربه ای ندارم و مطلبی هم ندیدم, به هر حال خواسته ها باید منطقی باشی, اما می تونی از تجسم خلاق استفاده کنی و به فرشته زیباییت نامه بدی.

    سلام ممنونم از پاسخت عزیزم چجور بفهمم که این اقا جز طرح الهیمه..و اینکه قبلا از خدا نشونه میخواستم و در خواب چندین بار نشونه گرفتم .. چجوری باید بفهمم که اشتباه تشخیص دادم؟؟؟؟؟

      سلام عزیزم, خواب زیاد نشونه حساب نمی شه به این دلیل که بازتاب افکار ما هستش, باید هر روز جملات طرح الهی ازدواج رو تکرار کنی و 2 ماه اتفاقهای مختلف رو بررسی کنی تا به نتیجه قطعی برسی.

    سلام سحر جون من اتفاقی با سایت شما اشنا شدم اصلا روحیه نداشتم با خوندن مطالب شما امیدوار شدم,4سال با پسری دوست بودم بین ما یه قهره 7ماه پیش امد که دوباره اون به من برگشت اما باز یک ماهه که رفته تو اون هفت ماه که من نبودم متوجه شدم با کسی دوست شده و الان باز با اون هست الان با این قانون و نامه هر روز که میگم حس بهتری پیدا میکنم سوالم اینه ترس از دست دادنشو دارم این منو اذیت میکنه وقت نامه نوشتن و اینکه برای فرشته اون دختر نامه بنویسم که از زندگیش بره
    من ارزوی خیر کردم براش نامه ننوشتم

      سلام
      به نظرت کسی که دو روز هست دو روز نیست واقعا میتونه جفت الهیت باشه؟؟؟؟
      رهاش کن
      از جملات تاکیدی رهایی استفاده کن…به فرشته ی رهاییت نامه بنویس
      اگر واقعا در طرح الهی زندگی هم هستید با همین رهاسازی ازاد میشه و برمیگرده

    سلام سحر خانم می خواستم بدونم واسه افزایش قد به چه فرشته,ای باید نامه نوشت وایا باید کارخاصی انجام داد چون واسم خیلی مهمه,من قبلا نامه هایی رو به فرشته سلامتی و زیبایی نوشتمولی نتیجه ای نگرفتم الان دوباره دارم به سلامتی نامه می نویسم دوس دارم نتیجه بگیرم چه کار کنم؟

      سلام عزیزم, متاسفانه تو این زمینه تجربه ای ندارم و منبع یا مطلب خاصی هم درمورد این موضوع وجود نداره, برای همین نمی تونم راهنمایی کنم.

    سلام . گاهی فکرم رو این مشغول میکنه که فلان تصمیمی که در گذشته گرفتم طرح الهیم بوده یا نه . مثلا رد کردن فلان آقا . درست بود یا نه طرح الهیم بود یا نه. گاه این فکر که نکنه جزو طرح الهیم بوده و من رد کردم و .. آزارم میده و من رو در گذشته نگه میداره.از کجا بدونم؟

      سلام
      اگر کسی در طرح الهی زندگی ما باشه به هر طریقی شده بهم میرسیم
      حالا که نرسیدید پس طرح الهیتون نبوده
      اگر کسی بوده که الان پشیمونید ردش کردید به فرشته ی عشقش نامه بنویسید و بخواید که برگرده

    سلام سحر خانم عذر خواهی می کنم مجبورم دوبار سوال بپرسم,راستش من دچار یک مشکلی شدم مجبور شدم دعا بگیرم که بهم گفتن همزادت داره اذیتت می کنه و به من دعای دفع همزاد دادن من الان سر درگم شدم بین همزاد و فرشته هام فرق وجود داره,می ترسم اگه دعا رو انجام بدم فرشته هام رو از دست بدم تو رو خدا من رو راهنمایی کنید

      سلام عزیزم, راستش من درمورد همزاد و اینجور چیزا هیچ اطلاعی ندارم, همیشه هم از خداوند و فرشته ها کمک گرفتم.

    سلام . خدمت دوستان گلم عرض کنم که سعی کنند درباره فرشتگان آسمانی دچار بدبینی یا خرافات نشوند . همه انسان ها از زمان تولد تا مرگ فرشتگانی دارند که خداوند فرموده مراقب آنها هستند. به زهرا خانم هم بگم سراغ دعا و اینجور چیزا رفتن گناه هستش و مشکل رو بیشتر می کنه . باید فقط به خدا پناه برد.

    سلام من به چه فرشته نامه بدم كه اون كسي كه ميخوام طرح الهي هست يا ن ?
    بعد تا ١٥ روز بايد بهش نامه بدم ؟ بعد اگه بود دوباره بايد تا ١٥ روز نامه بدم كه پدرم موافقت كنه؟

    سلام سحر جون راستش من یکسالی هست که به یک پسری علاقه دارم اما اون به من توجهی نمیکنه من واسه فرشته ی عشقش نامه نوشتم و از طرف فرشته ها هم کلی نشانه پیدا کردم این یعنی اون در طرح الهی من هست؟

      سلام عزیزم, برای طرح الهی به این زودی نمی شه نتیجه گرفت, شاید منظور فرشته ها این بوده که درخواستت رو دریافت کردن و در کنارت هستن.
      برای طرح الهی باید اتفاقهای 2 3 ماه رو بررسی کنی, وقتی که اعتقاد داشته باشی بهترین ها برات پیش میاد, مطمئن باش که هر اتفاقی بیوفته به خیر و صلاحته.

    سلام سحر جون ,میخوام کمکم کنی ..من در حد پرستش به پسری علاقه مند هستم .کتابای راز کاترین پاندر فلورانس و ..زیاد میخونم و عبارت تاکیدی هم در راستای جذب خواسته هام زیاد میگم حتی طرح الهی طلب میکنم نامه هم به فرشته ی عشق این آقا مینویسم و در همین حین با دیدن نشونه هایی مثل شنیدن اسم مشابه یا دیدن خودش بعد از یک سال که من رو دید ,یا دیدن نشونه های سکه و اعداد امیدوار شدم که این آقا حتما در طرح الهی من هست میخوام بدونم که این نشونه ها میتونه درست باشه در رسیدن من به این آقا?در حالی که ایشو ن هنوز نه تماس گرفتن نه قرار ملاقاتی گذاشتن. نه حتی پیشنهادی دادن ,من فقط مدام نشونه میبینم .لطفا کمکم کنید

      سلام عزیزم, زمانی که ما ذهنمون رو این تمرکز داره که نشونه ببینید, باعث می شه پر ببینیم, در حالی که بازتاب افکار ما هستش نه نشونه.
      اگر چیزی طرح الهی باشه, همه اتفاقها به بهترین شکل دست به دست هم می ده که اون اتفاق جور بشه.

    سلام سحر عزیز. یه سوال داشتم. برای من تنها راه ، برای فراموشی و وابسته نبودن به فرد مورد علاقه ام اینکه که تصور کنم که فردی شبیه اون و یا حتی بهتر از اون توی طرح الهی زندگیم وجود داره که هنوز باهاش آشنا نشدم. اگه من به فرشتۀ زناشوییم نامه بدم و ازش بخوام که همچین فردی رو توی طرح الهی من قرار بده، آیا اون فردی که هنوزم بهش علاقه دارم، از زندگیم بیرون میره و فرد جدیدی وارد زندگیم میشه؟

      سلام عزیزم, از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کن, یه جمله مشابه چیزی که می خوای گذاشتم.

    سلام راستش من امروز با شما آشنا شدم یه سوالی داشتم راستش قبلنا برای من خیلی خواستگارمیومد ولی به هیچ دلیلی میرفتم ودیگه برنمیگشتن اما الان نزدیک 1 ساله که دیگه خواستگارنمیاد 26 سالمه میترسم ازاینکه همیشه تنها بمونم میشه منم راهنمایی کنید چیکارکنم

      سلام عزیزم, ترس از تنهاییت باعث می شه که خواستگار نیاد, باید این ترس رو از بین ببری, ترس یکی از انواع افکار بازدارنده هستش که این قسمت توضیح دادم.
      آخه برای چی باید برای همیشه تنها بمونی؟ همیشه کسی پیدا می شه که لیاقت مارو داشته باشه.
      پس نگرانی رو از خودت دور کن و با صبر و حوصله روی خصوصیات همسر دلخواهت تمرکز کن, برای این موضوع باید به کائنات زمان بدی و عجله نداشته باشی.

    بابت طولانی شدن متن معذرت میخوام.به خلاصه ترین صورت نوشتم
    سلام
    باتشکرازاین همه زحمتی که میکشید
    من20ساله هستم وخواستگارای زیادی داشتم امابااین که ازشرایط زندگیم راضی نیستم هنوز ازدواج نکردم.پدرم خواستگارارو رد میکنه چون معتقده مناسب نیست وموردی پیش اومد که ایشون موافق بود ولی بعددرخواست ازشون خبری نشد.پدرمن انسان بدبین وتهمت زنی هست وهمیشه ازبدترین زاویه به مسائل نگاه میکنه و رو من هم بسیارحساسه.همین موضوع باعث شده حس کنم چیزای بدی برامن اتفاق میفته ونمیتونم ازدواج کنم.چندسال پیش چیزی شدکه ابروم زیرسوال رفت ومن واقعابی گناه بودم.درهرموردی که پدرم حساسیت داره بلایی سرمن میاد.الان تاخواستگاری میادفکرمیکنم ازقضیه مطلع میشه ومنصرف.احساس خیلی بدی دارم.نمیدونم بازندگیم چیکارکنم.ازطرفی نامادری هم دارم.خواهش میکنم راهی قطعی بهم بگیدکه چطورکسی روپیداکنم که باهاش خوشبخت شم

      سلام عزیزم, تمام مواردی که درمورد ازدواج می دونستم تو متن بهش اشاره کردم.
      اما الان مهم ترین موضوع, ترست از تنهایی هستش که مانع رسیدن به خواسته هات شده.
      جملات طرح الهی رو استفاده کن, به خدا اعتماد داشته باش و خودت رو بسپار به خدا, فقط اونه که می دونه چی به صلاحه ما هستش.

    سلام سحر جون من همین امروز با سايتتون اشنا شدم مطالبتونو خوندم خيلي روحيه گرفتم الان نميدونم از کجا شروع کنم مشکلمو بگم من از سال 92 با يکي اشنا شدم تا يک سال همديگرو نميديديم فقط تو يکي از اين برنامه هايه ارتباطات حرف میزدیم چيزي که عجيب بود نه من از اون پرسيدم چند سالشه و نه اون ميپرسيد تا اين که انگار خيلي از من خوشش اومده بود که پرسيد منم گفتم چند سالمه وقتی فهمید خیلی ناراحت شد بعد معلوم شد که من 5سال ازش بزرگترم,من که دق کردم وقتي فهميدم اون بزرگتره،جالب اينجاست که بعد این که سن و سال همديگرو فهميديم بیشتر به هم نزدیک شديم و بيرون رفتنمون شروع شد ،اینو هم بگم که ظاهر من اصلا نشون نميداد که من برگترم و خودش خيلي عاقل و خانواده دار و تحصيل کرده هست خلاصه جريانو به خانوادش گفت ،اونا مخالفت کردن الان نزديک 4ماه هست که رابطشو با من قطع کرده,و من دیوانه وار عاشقشم و خودش هم همين طور ,حالا گيج شدم نميدونم براي کي نامه بنويسم و اصلا نميدونم چه کلماتي رو تو نامه باید بنويسم خواهش میکنم کمکم کن سحر جون،اینو هم بگم که مطمئنم منو دوست داره و زندگي با من رو ميخوات.

    سلام سحر جون مرسی که جواب دادین.برای اینکه این شخص برگرده باید به فرشته عشقش نامه بنويسم ولی اگه برای پدر مادرش بخوام نامه بنويسم به کدو م فرشته عشقشون نامه بنويسم که درخاست کنم راضی بشن بيان خاستگاري?

    حتما باید نامه سوزونده بشه ?مثلا هر روز که 3تا نامه مينويسم به مدت 15روز هروز باید بسوزونمشون?و برای هر فرشته شخص کافيه 1نامه بنويسم یا برای هر کدومشون 3تا بنويسم ???بازم معذرت ميخوام که همش سوال ميکنم

      بهتره به اب روون سپرده بشن،،،يا جايي نگه داريد وبعد به اب بسپريد،،ميتونيدم بسوزونيد،،،به هر فرشته بابت هر موضوعي يك نامه كافيه

    مرسييييييي.

    سلام سحر عزیز
    دیگه دارم خسته میشم هر کاری که گفتی انجام دادم ولی جواب نداد هم نامه به فرشته نوشتم و هم جملات تاکیدی ولی هیچ نشونه ای دریافت نکردم.چکار کنم؟ممنون

    سلام سحر جون. سحر، من یه جایی خوندم که قانون جذب واسه همه چی عمل میکنه، بجز عشق. یعنی توی زمینه عشق نتیجۀ معکوس رو میده و باید عکسشو عمل کنی تا به خواستت برسی. البته اصلا توضیح نداده بود که چطوری. این رو یه آقایی گفته ،،،،. شما که تجربیات بیشتری و اطلاعات دقیق تری درباره با کاربرد صحیح قانون جذب دارید، نظرتون در این مورد چیه؟ اگه این نظریه درسته یعنی چی و باید چطور عمل کنیم تا به خواستمون برسیم؟

      سلام
      منابعي كه ما مطالعه كرديم و در اين سايت هم ازشون مطلب گذاشتيم ابدا همچين چيزي و تاييد نميكنه

    خیلی ممنونم ناردونۀ عزیز.

    سلام و خدا قوت
    ناردونه عزیز
    من و یک نفر عاشق هم هستیم کنار هم احساس آرامش میکنیم همدیگه را درک میکنیم ولی خانواده اش مخالفن خیلی
    ممنون میشم راهنماییم کنید.
    برای کدوم فرشته پدرش نامه بنویسم؟؟

    سلام .لطفا لطفا لطفا جواب منم بدين. من الان 26سالمه. دوسال پيش به خاطر شرايط خيلي بد روحي و مالي زندكيم, و اصرار خانوادم. خودمو مجبور و قانع كردم با كسي ازدواج كنم كه سه سال از من كوچيكتره. چندين سال خواستگاثم بوده ولي هميشه به اين موضو ميخنديديم. به عقل جن هم نميرسيد من قبول كنم. هيجوقت دوسش نداشتم. خودشم از اول ميدونس و بهش گفته بودم. دوساله عقديم ولي من علاقمند نشدم. حتي يه لحظه هم نخواستمش. تا حدي كه اسمس هم كه بهم ميده بدم مياد. حتي چندشم ميشه بوسم كنه. اما اون روز بع روز وابسته تر ميشه. هيشكي راضي به طلاقم نيس. و طلاقم
    نميده. من بايد چيكار كنم؟ واقعا جي از خدا بخوام؟ اون خيلي مظلوم و ساده هس. دلم بيشتر برا اون ميسوزه تا خودم. ولي بخدا نميتونم زنش بشم. من ظلم كردم به اين پسر و خونوادش كه قبول كردم. هر چند از اول راست گفتم بهشون ولي خودشون باز اصرار و اصرار. واقعا صلاح من و اون پسر چيه!چرا با وجودي كه انقد من سردم اون بيخيال من نميشه و همچنان عاشقه؟ بزرگترين آرزوم اينه كه يكي رو دوس داشته باشم و لااقل فقط باهاش حرف بزنم. لااقل از حرف زدنم لذت ببرم. من حتي دلم نميخواد با اين شوهرم حرف بزنم! خدايا. كاش لااقل يه شغل داشتم راحت تر ميتونستم جدا شم. اينجوري دوباره بعد جدايي بايد سربار بابام شم. من چيكار كنم واقعا؟ از عشق مسخره ي اين پسره متنفرم. دائم عذاب وجدان دارم. الان سه ماهه اصن منو نديده. جواب اسمسشم نميدم. ولي بازم ميگه عاشقتم بدون تو ميميرم و… حالم به هم ميخواره:(

      سلام عزیزم, با توجه به مطالبی که توضیح دادی, نیاز به کسی داری که بتونه راهنمایی خوبی داشته باشه, متاسفانه من فرد خوبی برای دادن راهکار نیستم, قانون جذب هم در کنار روشهای دیگه جواب می ده, من پیشنهادم اینه پیش یه مشاور خوب برید که شرایط مشابه زیادی دیده و به خوبی می تونه راهنمایی کنه, در کنارش برای اینکه کارات بهتر پیش بره, می تونی از قانون جذب استفاده کنی, ولی لازمه قبلش اقدامات خاصی انجام بدی, مثلا راهنمایی گرفتن از مشاور.

    سلام سحر جون من یک سری سوالدارم ازتون می پرسم !اول اینکهمنظوز از نامه به کاینات همون نامه به همسر هستش؟من می خوام سی دی راز رو بخرم می شه سایت معتبری رو بهم معرفی کنید؟توی یکی از کامنت ها گفتین که نامه هایی که برای ازدواج می نویسیمتمام خصوصیات رو ننویسیم و مختصر باشه وبعد بنویسیم مطابق با خصوصیات ابده ال من ,من وقتی نامه می نویسم سه ساعت طول می کشهچون همه خصوصیاتم رو کامل می نویسم لطفا راهنماییم کنید !!!!!ممنون

      سلام عزیزم, به فرشته ها نامه می نویسیم.
      متاسفانه من سایت خاصی رو نمی شناسم عزیزم.
      یه لیست از مشخصلات همسر ایده هات بنویس که ضمیر ناخودآگاهت بدونه چه خصوصیاتی رو مد نظر داری که تو نامه هم هر بار ننویسی.

    سحر خانم میشه در مورد چرخه اقبال و اینکه چطوری درستش کنیم من رو راهنمایی کنید برای جذب همسر ایدهال و ایا چرخه اقبال با تاباو تجسم فرق داره میشه هر دوتاش رو باهم درست کرد برای جذب توی چرخه عکس های ازدواج رو بذاریم وبعد توی تابلو تجسم عکس های مربوط به شرایط کاری وخصوصیات دیگه رو بذاریم؟

      سلام عزیزم, برای آشنایی بیشتر با چرخ اقبال می تونی به این قسمت سر بزنی.
      برای همسر ایده آل نیاز به تابلو تجسم نیست, باید لیست خصوصیات مورد نظرت رو بنویسی, طبق توضیحاتی که توی متن دادم.

    سلام سحر و ناردونه عزیزم
    من نامه نوشتم و دقیق در مرد چند موضوع جواب گرفتم ولی در مورد عشق نه
    می خوام اونی دوسش دارم و اونم دوسم داره نظرش در مورد ازدواج قطعی بشه
    اون میگه فقط بعنوان ی دوست خیلی خاص منو می خواد نه همسر
    من دیوانه وار عاشقشم
    خیلی از هم دوریم
    و رابطمون بیشتر تلفنیه
    چند اله که اینجوری هست
    من به کی نامه بدم وچی بخوام

      سلام عزیزم, جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج رو استفاده کن, اگر خیر باشه, شرایط خوش درست می شه.

    سلام یکسال پیش آقایی رودیدمشون وبعد آشنایی باایشون ونامه نوشتن برای فرشته عشق وزناشویی ایشون وخودم ودیدن نشانه ها ناگهان از هم دور شدیم ومن کاملا تو این یه سال فکرشون بودم چند وقت پیش گفتم که دوباره نامه بدم 15 تا نامه تو 15 روز هم به فرشته عشق ایشون هم من،که اگه ما به درد هم می خوریم من ایشونو ببینم وما با هم دیدار کنیم درست مثل یکسال پیش بعد اتمام نامه هاچند روز پیش اتفاقی اسمشونو تو اینستاگرام جستجو کردم و دیدمشون خودشون بودن، انگاری هنوزم مجردن.این یه نشانه می تونه باشه.

      سلام عزیزم, سرچ کردن که نشونه نمی شه عزیزم, خودت آگاهانه اینکار رو انجام دادی.
      اگر چیزی طرح الهی آدم باشه خودش جور می شه.

    سحر و ناردونه عزیزم
    من قبلا هم خدمتتون عرض کردم

    من تابستون با سایت مفیدتون اشنا شدم و عجیب دقیق جواب گرفتم
    فقط در مورد عشق نه,من بخ فرشته عشق نامه نوشتم و خواستم بهم برسیم و اگر طرح الهی من نیست کس دیگه ای وارد زندگیم بشه
    ولی هر روز عشق من بیشتر میشه انقد که عذاب میکشم و زندگیم داره تباه میشه
    من چکار کنم که اونم لااقل احساسش مث من باشه
    من چطوری جذبش کنم
    بخدا هدفم ازدواجه
    دیگه فرصتی برامون نموندخ هر دو شاغل و تحصیلکرده هستیم و سن و سالی ازمون گذشته
    من بخاطر اون به هیچکس نمیتونم حتی فکر کنم چه برسه به پیشنهاد ازدواجشون
    شدیدا به کمکتون نیاز دارم

      سلام عزیزم, اگر طرح الهیت باشه, همچی جور می شه, درخواست نشونه کن که بهتر بتونی تصمیم بگیری.
      ممکنه طرح الهیت نباشه اما برای اینکه هر روز بهش فکر می کنی, رابطتتون بیشتر می شه و راه اشتباه باشه.
      زمانی که طرح الهی رو استفاده می کنی دیگه باید بسپاری به خدا.

    سلام من تا حالا پيش سه تا مشاورهرفتم. ميگن بايد جدا شي. ولي اين پسره نميتونه. من نميدونم واقعا عاشق چي شده. و چرا كم و عادي نميشه. واقعا چيكار ميتونم بكنم. با كسي كه برام مث برادرمه. حسي بهش ندارم. حتي همون حسي كه به برادرم دارم هم به اين ندارم. چطوري برم زير يه سقف.
    با اين گريه هاييةكه ميكنه. ميترسم. از خداش. ميترسم. نكنه واقعا من دارم اشتباه ميكنم. اصلا علاقه ي زن تو زندگي واقعا مهمه؟؟؟ يا فقط عمين كه مرد ادم خوبي باشه كافيه! از چوب خدا ميترسم. واقعا من طلاق بگيرم ظلم بزرگي بهش كردم!!؟ آخه خدا چرا هيچ كاري نميكنه. نه منو علاقمند ميكنه. نه اونو رها ميكنه

      سلام عزیزم, بله علاقه مهمه, مشاورها از روی تجربه راهنمایی کردن, ظلمی هم نمی کنی, گول این گریه هارو نخور, مرد باید محکم باشه.
      وقتی علاقه نداری نیاز نیست تن به ازدواج چون مطمئن باش بعد از چند سال جدا می شی, تصمیم قطعی بگیر و جدا شو, هیچ اتفاقی هم نمیوفته, فقط یه تصمیم شجاعانه گرفتی که یه عمر خودتو بد بخت نکنی.

    من یکی رو خیلی دوست داشتم یعنی به اندازه تک تک سلولهای بدنم عاشقش بودم. از همون اول هم قصد ازدواج داشتیم. ایشون همکارم بود. کلی تشویقش کردم رفت دانشگاه. همونجا بود که بهم خیانت کرد. بعد از چهار سال از هم جدا شدیم یعنی اون نامزدی کرد. روز نامزدیش دقیقا روز خاکسپاری خواهرم بود. اما نکته مهم اون همیشه منکر خیانت بود. اما این اواخر که من شروع کردم به نامه نوشتن به فرشته ها. متوجه شدم خیلی زود از زندگیم رفت. حالا اون مونده و عشق های مختلف از دوران دانشگاهش و نامزدش. منم موندم تنها و خودمو دارم تقویت میکنم از لحاظ روحی و روانی و همچنان دارم از قانون جذب برای جذب همسر الهی ام استفاده می کنم البته ناگفته نماند من سالهاست یوگا کار می کنم و استاد عزیزم خیلی بهم کمک کرد . و میدونم که اون هم انرژی من نبود و باید از زندگی من میرفت.

    سلام
    خدا قوت
    به نظر من خدا هر کاری بخواد میتونه بکنه و هیچ اما و اگری نداره درسته؟
    پس اگه بخوای شخصی یا چیزی در طرح الهی ما باشه میشه خداوند بزرگ جهان را متحول خواهد ساخت روزی…
    حالا برای درخواست اینکه در طرح الهی اون چیزی که میخوایم باشه باید چیکار کرد؟
    ممنون از راهنماییتون

      سلام
      ما مسئله اي داريم به اسم جبر و اختيار،،،،درين زمينه مطالعه كنيد،،،جواب سوالتون رو ميگيريد
      اگر عضو انجمن هستيد سرچ بزنيد ،،، يه تاپيك خود من زدم و مطلب گذاشتم

    سلام سحر خانم توی سایتی که واسه چرخه اقبال گفتین گفتن که توی چرخه یه عکس از مکان مقدس باشه با چند تا عکس از عروس و داماد که تصویر چهره خودم و بذارم ,نمیشه توی این چرخه مثلا عکس ماشین یا چیزای دیگه از همسر ایدهال رو گذاشت؟

      سلام عزیزم, همونطور که گفتم برای ازدواج از لیست خصوصیات همسر ایده آلت شروع کنی بهتره, تابلو تجسم یا اینطور چیزا برای پیدا شدن همسر الهی زیاد کمک نمی کنه, ما روی چهره نمی خوایم تمرکز کنیم, خصوصیات اخلاقی و کلی ایده آل های مختلف مد نظره.

    سلام سحر خانم یه سوال عجیب یا شاید خنده دار دارم من انرژی بالایی دارم و تا حالا با قانون جذب به خیلی چیزها از همه مهمتر آرامش رسیدم مدتیه یکی از دوستان خانوادگی به من ابراز علاقه کرده از نظر حسی بهش علاقمند شدم ولی از نظر پختگی و توانایی حرفه ای و کاری از من پایین تره اصلا شخصیتش و برخوردش به نوع زندگیش نمیاد .مثلا بسیار نبادی آداب و پخته صحبت میکنه اما با اینکه سن بالایی داره تازه دانشحوی ترم پایینه و هنوز شغل مشخصیو انتخاب نکرده درصورتی که من از نظر شغلی و درآمد در سطح نسبتا خوبی قرار دارم بعضی وقتا آرزو میکنم به هر دلیلی بیاد و بگه هر چی گفته دروغ بوده و یک آدم کاملا موفقه راستش برای این اصرار دارم چون من الان 31 سالمه و این اولین باره که حذب کسی شدم شاید بخندید ولی فکر میکنین با قانون جذب بشه همچین کاری کرد؟

      سلام عزیزم, اگر فکر می کنی کسی هستش که بتونه خودشو بالا بکشه و موفقیت های بیشتری به دست بیاره, فکر نمی کنم مشکل خاصی باشه, با این حال جملات تاکیدی طرح الهی رو فراموش نکن.

    سلام یه دنیا تشکر از اینکه همیشه پاسخ گو هستید…
    من با اون آقایی که هم دیگه را میخوایم و خانوادش مخالفن علاوه بر اینکه به فرشته نگهبان پدرشون نامه میدم برای فرشته عشق خودمون هم نامه بدم؟
    فرشته عقل و شعور هم داریم؟! یا همون فرشته نگهبان میشه؟

    مرسي از جوابت سحر خانوم.
    چقد خوبه كه من با اينجا آشنا شدم.
    ميخوام شروع كنم به نامه نوشتن برا فرشته ي كارم و فرشته ي رهايي نامزدم تا زودتر طلاقم بده.
    :-*

      موفق باشی عزیزم, باز تاکید می کنم ازدواج بدون علاقه آخرش منجر به جدایی می شه, پس چه بهتر که در مرحله نامزدی باشه.

    سلام سحر جان من جملات تاکیدی مربوط به طرح الهی ازدواج رو برای شخص مورد نظرم نوشتم از روی راهنماایی شما باید در طول روز تکرار کنم و بخوانم تا نشانه ای ببینم؟

      سلام عزیزم, لیست رو حتما باید مکتوب کنی, 2 3 هفته جملات تاکیدی رو استفاده کن, بعد کامل رهاسازی کن.

        عزیزم میشه یکم راجع به لیست که گفتین توضیح بدین من فقط از اون دوجمله ای که تو طرح الهی بود رو نوشتم چیز دیگه ای لازم هست مکتوب کنم؟

        تو متن توضیح دادم, خصوصیات مورد نظرت.
        لطفا متن رو کامل بخون بعد اگر سوالی داشتی بپرس.

    سلام سحر جان.من یکبار ازدواج ناموفق داشتم وحدود یک ساله جدا شدم.بعد از جدایی با پسری آشنا شدم که همکارم بوده و میشناختمش از قبل حدودا 7 ماه با هم دوست بودیم وبعد از اینکه با خانوادش مطرح کرد با مخالفت شدید پدر و عمه هاش وبرادرش مواجه شد.فقط مادرش با ازدواجمون موافق بود.پدرش گفته من با گذشته این شخص مشکل دارم وبا خودش مشکلی ندارم .در آخرین بحثی که با پدرش داشت پدرش دچار حمله قلبی میشه و ما 2 هفته هست که تمام کردیم دوستیمون رو.این در صورتی هست که پیشه مشاورم رفته بودیم و مشاور گفته بود مشکلی ندارین با هم.میخواستم بدونم میتونم به فرشته پدرش نامه بنویسم که راضی بشه؟؟؟وخیلی دوست دارم اگر خیر و صلاح هم هستیم به هم برسیم .واینکه اسمه فرشته رضایت هست؟ و بعد از اینکه نامه نوشتم نامه رو باید چیکار کنم؟؟؟؟مرسی یه دنیااا

      سلام
      به فرشته ي رهايي و نگهبان مخالفان نامه بنويسيد
      به فرشته ي عشق و زناشويي خودتون نامه بديد و بخوايد اگر در طرح الهي هم هستيد به هم برسيد
      يا بسوزونيد اگر اسامي خدا درش نيست يا به اب روان بسباريد

    سلام ناردونه جان .ممنونم از جوابتون
    میخواستم بدونم به فرشته عشق و زناشویی طرفم هم میشه نامه بدم که اگر در طرح الهی هم هستیم خودش بیاد سمتم؟؟؟
    واینکه گفتین از جملات تاکیدی استفاده کنم در نامه یعنی ایمان داشته باشم که میاد و با هم ازدواج میکنیم؟؟؟ممنونم از توجه شما

    عزیزم متن بالارو کامل خوندم شما گفتین اگه کسی تو زندگیم هست میخوام ببینم اون شخص جز طرح الهی ازدواجم هست از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کنم که شامل دو جمله بود میخوام ببینم برای دریافت نشانه باید این دو جمله رو در روز تکرار کنم؟چه مدت؟

      فرقی نداره, باید ببینی با کدومش راحتتری, مدلهای مختلف جملات تاکیدی رو می ذارم که از بینش انتخاب کنید نیاز نیست همش باهم استفاده بشه.

    با سلام اگه طرح اللهی رو خواستیم و هیچ نشانی برامون نیامد چی؟!

      سلام عزیزم, یا طرح الهی نبوده یا باید رها سازی کنی که در زمان الهی اتفاق بیوفته.

    سلام خوبید؟من وپسری همدیگرومیخوایم من میخوام عشق اون به من هرروز بیشتربشه بایدبه فرشته عشقش نامه بدم؟و1سوال دیگه قرارماباهم ازدواج کنیم به کدوم فرشتش نامه بدم که زودتر به خواستگاری بیاد؟؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    سلام سحر جون من چند وقت پیش با سایتت آشنا شدم و یه مشکل بزرگ داشتم شروع کردم به نوشتن نامه و بعد از چند ماه جواب گرفتم همش حقیقته فقط و فقط صبر و توکل میخواد …خدایا شکرتتتت…ازت ممنونم سحر جون تو خودت عزیز الله هستی…..

    سلام.
    میخواستم بدونم اگر روز چهارمه نامه نوشتنت باشه وتو خیابون حدودا 30 تا پر تو فاصله های مختلف ببینی نشونه فرشته هاست یا توهمه خودمه؟؟؟؟

      سلام
      کسی که واقعا به این مرحله رسیده که فرشته ها رو قبول دازه…وجودشون رو منکر نیست و ازشون درخواست کمک کرده…پس توهم و ایهام براش معنایی نباید داشته باشه 🙂

    مرسی ناردونه جون از پیامت.آخه گفتم شاید تو خیابون پر دیدن عادی باشه وحتما باید تو خونه یا تو وسایل شخصیت ببینی.بازم ممنونم

    سلام بر هر دو عزیز
    من ، تو هر رابطه ای که میرم ناموفق میشم،خواستگار مناسب هم ندارم و چندروز پیش هم که پسر دائیم که چندسال خواستگارم بود ازدواج کرد و همین چند روز پیشم از طرف 1نفر رابطه مون کات شد، 32سالمه ، با توجه ب سنم باید زودتر ازدواج کنم، نامه نوشتم،طرح الهی طلبیدم رهاسازی کردم و هر روزم باز دارم با طلب طرح الهی با خدا حرف میزنم،اما بجایی نرسیدم،شک ندارم اما خسته شدم،تمام دخترای حتی 17ساله ی فامیل و همکارآم ازدواج کردن اما من نه، لطفا راهنمائی کنید دوستان دارم اذیت میشم، سپاس

    سلام من مدتی پیش با شخصی رابطه عاشقانه داشتم و مجبور شدم به دلایلی تمومش کنم.بارها به فرشته رهایی خودم نامه دادم خیلی نسبت به قبل بهترم ولی بازم نسبت به هیچ پسری نمیتونم احساسی داشته باشم.دوست دارم همسر الهیم رو جذب کنم اما شک دارم که بتونم واقعا به فرد جدیدی علاقمند شم.باید به فرشته همسر الهیم نامه بنویسم یا فرشته خودم؟

    سلام ناردونه جون
    یه سوال داشتم .برای نامه نوشتن 15 بار باید نامه بنویسیم یا 15 روز.مثلا توی هر روز 2 بار نامه بنویسیم به یک فرشته تا 15 روز باید ادامه بدیم؟ یا تعدادش حساب میشه؟
    یه سوال دیگه چرا نیاید بیشتر از 15 تا بشه.؟

    سلام ناردونه جون
    یه سوال داشتم .برای نامه نوشتن 15 بار باید نامه بنویسیم یا 15 روز.مثلا توی هر روز 2 بار نامه بنویسیم به یک فرشته تا 15 روز باید ادامه بدیم؟ یا تعدادش حساب میشه؟
    یه سوال دیگه چرا نیاید بیشتر از 15 تا بشه.؟

      سلام
      خانم پاندر و اساتيد اين فن بانزده عدد طي پانزده روز رو پيشنهاد دادن،
      بيشتر بخاطر اينكه بيشتر از اين ممكنه ،،، دچار وسواس فكري بشيم

    سلام ناردونه عزیز
    متشکرم بابت سایت خوبتون. من از زمانی که عضو اینجا شدم خیلی احساس آرامش میکنم.
    ناردونه جون یه سوال درباره نشانه ها دارم:
    من بعد از نوشتن نامه به فرشته و خصوصیات همسر آیندم رو که در خواست کردم, سه روز پیش یه ارباب رجوعی در محل کارم اومدبا همون تیپ شخصیتی که من میخام و
    حتی بین صحبتهاش متوجه شدم مجرده و شغلی که من دوست دارم رو هم داره…
    آیا این نشانه ای از فرشته بوده؟؟؟
    اگه نشانه بوده من باید چه عکس العملی نشان میدادم ؟؟؟که نشان ندادم!!!
    یه جورایی متوجه شدم از من خوشش اومده ولی هیچی به من نگفت و رفت

      سلام
      اين ميتونه نمود جذب شما باشه،،،
      ميتونيد مراحل قانون جذب رو طي كنيد،،،جملات تاكيدي مربوطه رو بگيد و از خدا و كاينات بخواهيد كه اگر در طرح الهي زندگي هم هستيد بهم برسيد
      ميتونيد به فرشته ي عشق اون فرد نامه بنويسيد و ارتعاشات فكر خودتون رو به ضمير ناخوداگاهش منتقل كنيد،،،تمركز خيلي مهمه

    سلام ٰلطفا ازتجربه های خوبی درمورد ازدواج که افرادبااین روش ها به انهادست یافتندروهم بگذاریدبرای ایمان بیشتربعضی ها.
    باسپاس فراوان

    باسلام به دوستان گرامی و مخصوصا بانیان این سایت خوب، خیلی خوشحالم که با این سایت آشنا شدم،
    یکی دوتا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین سحر خانوم
    من دو سه روزه نامه نوشتن برا فرشته ی زناشویی و عشق رو برا ازدواج شروع کردم دیروز خیلی سرم شلوغ بود و یادم رفت نامه بدم میخواستم بپرسم باید از اول شروع کنم یا همینطوری ادامه بدم و اینکه باید بنویسم فرشته ی زناشویی یا بنویسم فرشته ی زناشویی و عشق و یه سوال دیگه اینکه من تازه شروع کردم دارم ارشد میخونم ولی راستش خیلی برام سخته درک و فهمش و در حقیقت تمرکز ندارم از یه طرف هم چون شاغلم زمان هم خیلی کم دارم میخواستم ببینم برای این موضوع هم جمله ی تاکیدی میتونم بگم
    ممنونم که کمکمون میکنین خدا خیرتون بده، ببخشین که طولانی شد.

      سلام عزیزم, برای نامه مشکلی نداره هر وقت که شد, برای تمرکز جملات تاکیدی برای خودت آماده کن و با کمک تلقین مثبت تمرکزتو بالا ببر, برای هر دو مورد از مطالب سایت استفاده کن.

    سلام
    من یه مدته دارم از تجسم خلاق استفاده میکنم ولی دچار حساسیت و دلزدگی خیلی زیاد شدم
    چون خیلی برام مهم شده این موضوع
    حتی باعث شده افسرده بشم
    و حالا سوال من این هست که آیا الان اگر رها سازی کنم نتیجه مثبت میگیرم؟
    چون الان یک مدته با ناراحتی و غصه خوردن دارم انرژی منفی میفرستم برای این موضوع
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    سلام سحر عزیز من به تازگی با سایتتون آشنا شدم…ممنون از اینهمه انرژی مثبت…من به فردی علاقه مندم میخواستم بدونم جمله تاکیدی که بکار میبرم درسته یا نه.
    به لطف خدا (اسم شخص مورد نظر) در طرح الهی زندگی من قرار داره رسیدن من و…ب صلاح هردومونه…ما در اوج شکوه و عظمت الهی بهم میرسیم و در کنار هم بهترین و عاشقانه ترین زندگی رو پر از نور و آرامش الهی تجربه میکنیم.

    سلام سحر جون وناردونه جون
    ازتون ممنونم که انقدر با حوصله به سوالات جواب میدید.سوالم اینه که بعد از یک ماه رها سازی میتونم از دوباره نامه نوشتن رو به فرشته هایی که براشون یه بار نامه نوشتم رو شروع کنم؟؟؟؟

    واقعا از مطالبتون انرژي گرفتم و همين امروز ميخوام تمرين كنم تا انرژي منفي رو دور كنم از خودم.فقط يه سوال دارم.وقتي نامه رو نوشتم همون لحظه اسم هايي كه توش هستو ببرم و بزارم كنار يا بعداز چند روز كه ميخوا ببرمشون توي اب بندازم؟

    سلام خانومی . من تمام خصوصیات همسرم رو با جزییات نوشتم و خوشحالم و منتظرش هستم و چند مدت هر روز جملات تاکیدی استفاده میکردم و تو سایتتون مطالب ازدواج میخوندم احساس میکنم وقتشه رهاسازی کنم الان میخوام رهاش کنم دیگه جملات تاکیدی ازدواج نگم ؟؟ و تو سایت مطالب ازدواج نخونم و به همسرم فکر نکنم ؟؟ دیگه خصوصیاتشو مرور نکنم ؟؟یعنی کامل کامل رهاش کنم و ذهنم رو به چیز دیگه مشغول کنم

    سلام ناردونه عزیز ممنون که لطف کردین جواب کامنتامو دادین…ان شاالله که همیشه پر از انرژی مثبت باشین.

    سلام سحر جونم ی دفتر داشتم هر روز میبردم سر کار و تمام آرزوهام مینوشتم و شکرگذاری میکردم سرکار جاگذاشتم نیم ساعت بعدش برگشتم هر چی گشتم دفترم پیدا نکردم یه همکاریم باهام لجه و میخواد بیرونم کنه مطمئنم اون برداشته چون هیچ حرفی نزد چیکار کنم پیدا بشه همه چی نوشته بودم داخلش حتی در مورد همسرم و رابطه ام چطور باشه اگه بخونه چیکار کنم چون مرده .. دوربین هم نداره اونجا لطفا بگو چیکار کنم از خدا خواسته ام هیچ کس نخونه چطور نگرانیم رو برطرف کنم ؟؟؟و مثبتش کنم

      سلام عزیزم, راستش اتفاق عجیبی افتاده و مسلما من نمی تونم راه حل قطعی بدم, اما فکر میکنم کمک گرفتن از فرشته ها برای پیدا شدنش, بی تاثیر نباشه, درمورد من همیشه فرشته ها کمکم کردن که وسایلمو پیدا کنم.

    Sallam,saharjan.lotfan begid ke shoghle hamsaremono che jori tassavor konim?

    سلام
    یه سوال داشتم. ایا از قانون جذب تو هر زمینه ای میشه استفاده کرد.
    اخه مورد من خیلی فرق میکنه با بقیه. من میخام زندگیم عوض بشه همه چیه زندگیم. بهتره بگم میخام دوباره متولد بشم یعنی اینکه این زندگی الانم تموم بشه و دوباره متولد بشم ،با همه ی خصوصیات و ویژگی هایی که دوست دارم خودم و خونوادم و شرایط زندگیم داشته باشن.
    ممنون میشم اگه جواب بدین
    میدونم درخواست عجیب و غریبی دارم و محال به نظر میرسه
    ولی با توجه به اینکه گفته شده با این قانون هر‌ چیز غیر ممکنی، ممکن میشه
    میخوام بدونم هوچین اتفاقی هم میوفته؟

    سلام,اگر بعد از سه ماه تلاش مداوم هیچ نشونه ای ندیدیم,حتی رهاسازی هم کردیم اما نتیجه نداد,باید چیکار کرد!!؟؟یعنی نمیشه؟!یعنی بیخیال خواسته مون بشیم

      سلام, مطالب سایت تضمینی برای رسیدن به خواسته ها نیست, چون در نهایت فقط یه چیزی که جزیی از طرح الهی زندگیمون باشه و در زمان الهی می رسیم.

    سلام و سپاس از شما دو دوست عزیز،شاید کامنت طولانی باشه اما به نام عشق الهی حوصله کنید

    1ساله که با اقایی بصورت تلفنی ارتباط دارم تا حالا بین ما صحبتی از ازدواج زده نشده،احساس میکنم غرور داره چندبارم بهم ثابت شده البته منم در مفابل غرورش غرور گرفتم چندباری رابطمون کات شد و باز از سمت اون شروع شد منم با نیت عشق ورزیدن الهی بهش عشق ورزیدم،چندبار هم ک برگشت استنباطم اینه با طلبیدن طرح الهی و کمک خواستن من از فرشته ها برگشت،از خدا و فرشته ها خواستم ک اگر جز طرح الهی ازدواجمه پس با نشونه تثبیت شده و پایدار بیاد جلو اما برمیگرده ولی اصلا از ازدواج حرف نمیزنه احساس میکنم یا کسی رو داره یا غرور داره حرف نمیزنه و شاید الان نمیخاد چیزی بگه، موندم چیکار کنم اما با حس خدایی و عشق الهیم دوستش دارم و باورش دارم،بنظر شما چکار کنم؟!!
    سپاس

      سلام عزیزم, شما داری داستانت رو تعریف می کنی, باید سوالت رو بپرسی, همه مثل شما دوست دارن داستان تعریف کنن, آیا من این فرصت رو دارم روزی 100 الی 200 داستان بخونم؟
      عزیزم مطالب رو بصورت جامع توی مقاله توضیح دادم واقعا برام مقدور نیست بصورت تک به تک دوباره همون مطالب رو تکرار کنم.
      شما دوستان باید با من همراهی کنید و از مطالب سایت یا کامنتهای قبلی استفاده کنید.

    جالب بود.احسنت.

    سلام.من قبل اینکه با مطلب طرح الهی زندگی آشنا بشم چندماه قبل اتفاقی یه سایتی دیدم و بعدش درباره قانون جذب یه کلیپ از لوئیس هی دیدم و شروع کردم به تکرار جملات تاکیدی. 15روز نامه نوشتم به خدا در رابطه با کسی که دوسش دارم و بعد یکماه بی خبری ازش پیام دریافت کردم و این پیاما روز به روز بیشتر شد و ارتباطمون هم خوب و صمیمی.منتها همچنان حرفی از ازدواج نبود.ولی خب با زیاده روی من،اون احساس نگرانی کرد ومن خودم دور شدم تا ببینم چی میشه که دوبار بهم پیام داد.منتها من دائما نگرانم،منتظرم…با اینکه نمیخوام اینطور باشم.آیا واقعا میشه زمانیکه ظاهر قضیه خیلی خوب وعالی نیس به خواسته خودمون برسیم؟

      سلام عزیزم, نگرانی و استرس مانع رسیدن به خواسته ها هستن, چیزی که طرح الهی باشه پیش میاد.

    و شمام داری قضاوت میکنی ان هم با ذهن،در صورت سپاس،مانا باشی و برقرار خانم

    سلام سحر جان برای سایت خوبت ازت تشکر میکنم وبهت خسته نباشید میگم
    سوالی دارم که ممنون میشم جواب بدین ، من چند ماهیست که به صورت توافقی از همسرم جدا شدم ولی هنوز بهش فکر میکنم و دوستش دارم بعد از جدایی چند بار دیدنش رفتم و تلفن زدم ولی الان چند وقته نه تلفن میزنم نه دیدنش میرم واز خدا به زبون ساده میخوام که اگه خواستشه به من برش گردونه ، ، حالا میخوام بدونم من جملات طرح الهی رو چند بار در روز باید تکرار کنم نشونه های فرستاده شده از طریق جملات یا نامه به فرشته شکل خاصی باید داشته باشه و سوال مهمترم این که فرکانس ارسالی با خواستمون با تکرار عبارات تاکیدی باعث ایجاد احساس مثبت در ما میشه و هماهنگ با خواستمون میشیم ،ممنون میشم جواب بدین

      سلام عزیزم, برای تاثیر گذاری جملات تاکیدی این قسمت و برای هماهنگی ارتعاش بخش پیشنهاد سحر توضیح دادم.
      عزیزم از خدا بخواه اون چیزی که جزیی از طرح الهی زندگیته برات پیش بیاد, به امید خدا بهترین ها برات اتفاق میوفته, فقط باید صبر داشته باشی و به خدا اعتماد داشته باشی.

    سلام سحر جان منم شایط لیل رو داشتم که به اجبار خونوادش ازدواج کرده و هیچ علاقه ای به شوهرش نداره ..درسته بعده ازدواج هیچ علاقه ای بوجود نمیاد چون منم چهار ماهه ک ازدواج کردم دریغ از یه ذره محبت و علاقه نسبت به شوهرم ..اونم بهم علاقه نداره اما خونواده ها نمیزارن جدا شیم ..موندم چکار کنم ..ازش متنفرم چون هیچی هم واسم خرج نمیکنه ..تو دوران نامزدی هم ازش متنفر بودم اما به اجباز عروسی گزفتن واسمون ..آیا با قانون جزب میتونم ازش جدا شم

    با سلام .
    من وسواس فکری دارم ( حملات پانیک ، نوعی هجوم افکار )
    با شروع دوره طرح الهی برای خودم دچار اضطراب و حساسیت میشم و هر نشانه ای رو با وسواس بررسی میکنم آیا مثبت است یا منفی . حتی شکل ساده وقایع هم در نظرم گاها منفی جلوه میکنه و مانع از تشخیص درست من میشه . من چکار میتونم بکنم ؟

    پیشاپیش از شما ممنونم . عشق بر شما ببارد .

      سلام عزیزم, باید آرامشتو حفظ کنی, نگرانی مانع رسیدن به خواسته ها می شه, بخش سوالات متداول رها سازی توضیح دادم, مدیتیشن برای آرامش بیشتر می تونه مفید باشه.

    با سلام و تشکر بابت مطالب زیبا و مفیدتون
    من و اقایی چند سال همو دوس داشتیم ولی بخاطر مخالفت خانوادش به اجبار ایشون جدا شدیم.الان چند ماهه که میگذره.میخاستم بدونم من به کدوم فرشته ها و چطور نامه بدم هم برای برگردوندن خودش و هم موافقت خانوادش؟

      سلام
      به فرشته ي عشق ايشون و فرشته ي نگهبان خانوادش
      فراموش نشه تو نامه هاتون ذكر كنيد اگر در طرح الهي هم هستيم هدفتون به سرانجام برسه

        ممنونم مرسی بابت راهنماییتون.اوکی من همین الان شروع به نوشتن نامه ها کردم.لازمه برای تک تک اعضا خاتوادش جدا نامه بنویسم؟

    سلام خسته نباشید ،یه قضیه ای پیش اومده که برام خیلی جالبه و فکرم رو مشغول کرده :
    من لیست آرزوهام رو تقریبا دوماهی میشه نوشتم و بین لیست آرزوهام مشخصات همسر ایده آلم رو هم نوشتم با جزییات ، امروز شنیدم که دختر خالم نامزد کرده و جالب این که تمام مشخصاتی که من تو لیستم نوشته بودم رو نامزد ایشون داره!! ینی حتی جزیی ترین خصوصیات رو مثل مثلا تن صدای خوب یا چال روی گونه یا تعداد خواهر و برادرش !!!!
    البته من این رو یه نشونه و به فال نیک گرفتم و برای دختر خالم خیلی خوشحال شدم …
    میخواستم نظر شما رو بپرسم که این میتونه یه نشونه برای من باشه که دارم راه رو درست میرم یا معنی دیگه ای داره؟؟؟
    شرمنده که متنم طولانی شد…

      سلام عزیزم, تقریبا همینطوره, داشته های اطرافیان ما نشونه ای درمورد این هستش که داریم به خواستمون نزدیک تر می شیم.

    سلام. مدتی با فردی رابطه داشتم و ایشون هم بهم علاقه نشون می داد و کنارم بودبه دلیل یک سری مشکلات خانوادگی تو ازدواج دچار مشکل بود اینو خودش میگفت. تا اینکه چند وقت قبل به دلایلی بینمون فاصله افتاد و دوهفته ای با هم ارتباط نداشتیم. من از خدا خواستم که اگر ایشون مرد آیندمه و قراره آیندمون در کنار هم باشه برام بمونه و رابطمون ادامه پیدا کنه با هر سختی و اگه نه که همین الان تو این شرایط رابطه تموم بشه. اما رابطه خیلی باور نکردنی ادامه پیدا کرد . تا اینکه چند روز پیش سر یک مسئله خیلی بیخود بحثمون شد و بعد کلی دعوا از هم جدا شدیم. اما من خیلی آرامش دارم و از قانون جذب هم دارم استفاده میکنم. چون با توجه به چیزایی ک برام اتفاق افتاده و شرایطی که همش خدا پیش روم میذاشت برای ادامه رابطه احساس میکنم ایشون طرح الهیه منه و تا حدود زیادی آرامشم اینو بیشتر تایید میکنه. میخوام کمکم کنید به چه فرشته ای نامه بدم تا ایشون غرورشو بذاره کنار و بهم زنگ بزنه چون آدم مغروریه. از طرفی میدونم که دوسم داره و هییییچ بی قراری و نگرانی ندارم و مطمئنم که خدا پاسخ میده بهم. در کنار جذب دعا هم میکنم

    سلام سحر جان،ممنونم از وقتی ک میزاری ،من نمیتونم زیاد بیام تو یایت میخواستم چکیده ای از بعضی مطالبتون کپی کنم تو ورد و از رو برگه استفاده کنم اما متاسفانه کپی نمیشه از ی طرفی هم خیلی زیاد و من ب دلیل درد دستم سخته واسم نوشتنش ممکنه کمکم کنی واسه کپی و داشتنخلاصه مطالب سایتت

    مرسی

    سلام. من چندین بار به فرشته شغل نامه نوشتم. حتی با جزئیات نوشتم. این که چه کاری باشه؛ کدوم خیابون؛ چقد درامد ماهیانه داشته باشه و ….. اما خبری نشد. اگه میشه منو راهنمایی کنید که این بار به چه فرشته ای برای پیدا کردن شغل مناسب نامه بدهم؟
    با تشکر بسیاررررر فراوان

      سلام عزیزم, اول از همه باید از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کنی یعنی هر چیزی که خیره پیش بیاد, عزیزم نامه نوشتن معجزه نمی کنه که نامه بنویسی و اتفاق بیوفته باید برای رسیدن به هدف پشتکار داشته باشی, مطالب بخش رسیدن به خواسته ها و هدف رو بخون.

    سلام سحر خانوم عزیز
    من 28 سالمه وخواستگارای خوبی دارم اما بهشون علاقه ندارم ومنتظر فرد ایده آل که درعین حال خوب هم باشه (نه فقط ایده آل)، هستم.تمام مراحل قانون جذب رو میرم اما یک باور منفی بزرگ دارم و نمیدونم چطوربرطرفش کنم واين هست که باور دارم مردی که در خارج زندگی کند و پولدار هم باشد حتی باشخصیت و خوش اخلاق هم باشد وجود دارد اما مرد وفادار وجود ندارد متاسفانه وفادار بودن هیچ مردی رو قبول ندارم وسوالم اینه که آیا مرد پولدار که درخارج زندگي کند میتواند وفادار باشد؟ یعنی اصلا همچین مردی در دنیای واقعی وجود دارد که من تجسم کنم؟؟؟؟ ممنونم سحر جان

      سلام عزیزم, مسلما من به این سوال نمی تونم جواب بدم, اما چیزی که کاملا مشخص هستش اینه که نگرانی و استرس هایی که بیش از حد باشه قطعا برامون اتفاق میوفته, اگر هر روز به خودت بگی مرد وفار وجود نداره و عمیقا این باور رو داشته باشی, متاسفانه با افرادی مواجه می شی که وفادار نیستن.

    سلام ببخشیدخانم رانداگفتندکه هنگام طلب کردن خواستتون همون موقع بایدشادباشیم تابه خواستمون برسیم پس اون کسایی که دلشون میشکنه وناراحتندوباهمون ناراحتی طلب حاجتی میکنندوبه حاجتی میرسندپس اوناچی؟ایابایدموقع طلب کردن خواستمون حتماشادباشیم؟

      سلام عزیزم, اینکه گاهی اوقات ما برای سبک شدن اشک می ریزیم با این موضوع کاملا متفاوت هستش.
      برای آشنایی بیشتر با این موضوع بهش ارتعاش افکار رو بخون.

    سلام. برای بارداری و اینکه حتما بچه پسر باشه؛ باید چیکار کرد؟ منظورم اینه که به چه فرشته ای باید نامه بدهم؟ و اینکه متن نامه چی باشه. برای داداشم میخوام.
    باتشکر بسیارررررررر فراوان

      سلام, عزیزم هر چیزی که جزیی از طرح الهی زندگیت باشه می تونی جذب کنی وقتی می گی باید پسر باشه یعنی اعتماد نداری.
      جملات تاکیدی طرح الهی رو استفاده کن تا چیزی که خیر باشه پیش بیاد.

    سلام. میشه یه نمونه از جملات تاکیدی طرح الهی برای پسر دار شدن بهم بگید؟
    باتشکر بسیاررررررررررر فراوان

    با سلام. من یه سوال شخصی داشتم. در صورت تمایل قلبی پاسخ بدید.
    ایا شما با استفاده از قانون جذب و یا نامه نوشتن به فرشته ها توانسته اید به شوهر دلخواه، خرید خانه شیک و امروزی و خرید ماشین مدل بالا و پول فراوان دست پیدا کنید؟ ( باز هم میگم در صورت دلخواه جواب بدید).

    سلام سحر جان خسته نباشید و ممنون بابت وقتی که میذارید
    من اخیرا با سایت شما آشنا شدم و مطالبتون برام بسیار جالب بود. اما سوالی در زمینه ی طرح الهی برام پیش اومده. اگر درباره ی طرح الهی ازدواج با شخصی مورد نظر برای ما نشانه هایی قوی اومد و ما با نوشتن نامه و مراحل بعدی خواسته خودمون رو مطرح کنیم و در نهایت به فرد مورد نظر نرسیم چه؟ این یعنی با وجود نشانه های قوی اما طرح الهی غلط بوده؟

      سلام عزیزم, احتمالا بازتاب افکار قالب رو با نشونه اشتباه گرفتی, اگر کسی طرح الهی باشه همه اتفاقها به شکلی پیش می ره که منجر به خوشبختی بشه.

    با سلام. تجربه دوستان از قانون جذب و نامه نوشتن به فرشتها را خواندم.
    تشکر از پاسختون

    سلام امیدوارم خوب باشید
    چند وقت پیش پیام دادم و گفتم دختر خالم نامزد کرده و 90 درصد مشخصات همسرش شبیه لیستی هست که من در مورد همسر ایده آلم نوشتم! شما گفتید این میتونه نشونه باشه که دارم به خواستم نزدیک میشم… حالا جالبه که بعد از این مورد چندین مورد اینجوری پیش اومده که هر دفه مشخصات دقیق تر هم شده!!!
    سوالم اینه که چرا برای خودم اتفاق نمیوفته و اینو فقط دارم تو اطرافیانم میبینم؟؟؟

      سلام عزیزم, موهبت های دیگران نشون دهنده نزدیک شدنه, فقط کافیه صبر داشته باشی و خودتو تصور کنی که به خواستت رسیدی, هر چیزی زمان الهی خودشو داره, رها سازی که داشته باشی در بهترین زمان اتفاق میوفته.
      متاسفانه نگرانی درمورد ازدواج همیشه باعث می شه که خیلی دیر نتیجه بده.

    سلام سحر جون ,من یه زن برادر دارم که خیلللللللی زیاد به من حسادت می کنه و دقیقا سعی میکنه که خودش رو در عر چیزی مثل حرف زدن ,لباس پوشیدن,حتی مدل نشستن,ارایش ,ارتباط با دیگرانو هرچیزی که فکرش رو بکنید مثل من جلوخ باور کنید زندگی رو به کامم با این اخلاقش تلخ کرده و واقعا اعصابم رو این کارهاش خورط کرده نمیدونم چه کار کنم دست از سرمن برداره واین رفتارهاش به طور کامل از بین برنلطف کنید کمکم کنید

    ببخشید میشه در مورد این بازتاب افکار قالب کمی بیشتر توضیح بدید من تا حالا همچین چیزی رو در سایتتون ندیدم . استخاره با قران یا فال حافظ میتونه نشونه خوبی باشه ؟

      یعنی به هر چیزی که بیشتر توجه کنیم بیشتر در اطرافمون می بینیم, عزیزم متاسفانه اطلاع زیادی درمورد استخاره و فال ندارم.

    سلام. برای فردی که بیماری سرطان روده داره. میخوام نامه به فرشته شفا بدم. آیا فقط با نوشتن 15 نامه و انداختن داخل اب روان برای همیشه شفای کامل پیدا میکنه؟ یا باید نامه نوشتن برای مدت طولانی ادامه بدم؟ آیا خوبه که توی نامه بنویسم گلبول های سفید تمامی سلول های سرطانی را برای همیشه از بین میبرند؟ با تشکرررر

      سلام عزیزم, نامه نوشتن تضمینی برای رسیدن به خواسته ها نیست.

      برای آشنایی بیشتر با روش و کاربرد نامه, بخش نامه نوشتن به فرشته هارو بخون و برای سلامتی, کتاب “شفای زندگی” از لوییز هی کامل توضیح داده که باید از چه روشهایی استفاده کرد, حتما مطالعه کن.

    سلام ممنونم ازجوابهایی که میدین.ایانوشتن نامه به فرشته کسی وتغییررفتارش تااخرعمروهمیشگی هستش. سپاسگزارم

    ممنون از پاسختون. بخشی از کتاب شفای زندگی را در یکی از سایتها پیدا کردم و خواندم و ذخیره کردم. با تشکررر

    سلام سحرجان ممنون بابت اطلاعات خوبتون من میخوام برای برادرم نامه بنویسم اگر ب صلاحش هست با دختری که مدنظرمون هست ازدواج کنه چطور باید بنویسم؟

      سلام عزیزم, باید تو نامه درخواست کنی که طرح الهیش پیش بیاد, مطالب بخش نامه نوشتن کامل توضیح دادم.

    سلام سحرخانوم،مشکل من خیلی عجیب غریبه،من شش ساله که ازدواج کردم،سنم هم سی وپنج سالمه،همسردوم شوهرم هستم ولی خانواده ام درجریان نیستن،شایدباورتون نشه ولی شش سال با ترس ولرز زندگی کردم که خانوادم متوجه نشن،چون دق میکنن،ولی حالا بعد شش سال باینکه علاقه وافری به همسرم دارم از زندگی اینجوری پشیمونم،دوبار حامله شدم وسقط کردم زن اولش همه جا گفته بودمنونفرین کرده،خیلی سختی کشیدم توی این شش سال،همسم اصرار به بچه دارشدن داره،ولی من از آینده این زندگی خیلی خیلی میترسم،پر از استرس واضطرابم،معده ام ناراحته،افسردگی شدید دارم،اکثر اوقات گریه میکنمو خیلی تنها هستم،چون خانواده خودم خبرندارن وخانواده همسرم هم مثل رادیم بی بی سی سخن پراکنی میکنن،پیش هیچکس نمیتونم درد دل کنم،مثل مرده های متحرکم،همش میخوابم،از نظرمالی هم مشکل داریم،بعداز یکسال دوباره امروز سایت شما توجه منو جلب کرد،شاید خدا خواسته باشه،لطفا سرزنشم نکنین،اگه راه حل مناسبی به ذهنتون میرسه بهم بگین وکمکم کنید،بلاتکلیفتریت آدم روی زمینم،نودونه درصد امکان طلاق نیست،آبروی خودمو خانوادم میره،دق میکنن اگه خبردار بشن،،اگه امکانش هست بعد جواب دادن به سوالم پیام منو پاک کنید،نمیخوام بقیه قضاوتم کنن،به اندازه کافی ضربه خوردم،سحرخنم بعدازخدا چشم امیدم به شماست،درضمن فکر میکنم شوهرم هم از اداره دو خانواده واقعا خسته شده،هرچنرکه بعضی اوقات خیلی مراعات منومیکنه،هرلحظه آرزوی مرگ رو دارم،به همه ائمه هم متوسل شدم ولی همه از من رو برگردوندن!!

      سلام عزیزم, باید از مشاوره خانواده کمک بگیری, من متاسفانه کمکی از دستم بر نمیاد.

      شاید با یه تصمیم شجاعانه اما سخت بتونی برای همیشه روند زندگیت رو تغییر بدی, کتاب شجاعت از دبی فورد رو مطالعه کن, هر چیزی راه حلی داره به این راحتی نمی تونی بگی این راه نشدنیه پس هیچی.

    سلام سحر خانم خسته نباشین
    من ی شخصیو خیلی دوسش دارم و اونم ی زمانی میگف منو دوسم داره تا اینکه با هم کات کردیم
    من هنوز هر جا میرم هر مجله ای ک ورق میزنم یا … اسم اون شخصو میبینم اون شخص بعد از جدا شدنمون حدود دوماه بعد بهم زنگید و باهام حرف زد من رنگین کمون و پر هم زیاد میبینم حتی ساعت رو بصوورت 7.7 یا 9.9 یا .. زیاد میبینم ایا این شخص طرح الهی من هست یا خیر؟
    در ضم من هنوزم دوسش دارم

      سلام عزیزم, برای اینکه با طرح الهی بیشتر آشنا بشی مطالب بخش طرح الهی رو بخون.

      مطالبی که گفتی بیشتر اتفاقی و بازتاب افکارت هستن, چون دائما بهش فکر می کنی.

    باسلام وتشکر.چرامطالبی که نوشتیدکپی نمیشه.اگه ممکنه لطفاکتابهایی دراین مواردبرای دانلودبگذاریدکه خیلی لطف میکنید.

      سلام عزیزم, متاسفانه مطالب سایت خیلی سرقت می شه, عزیزم امکان دانلود وجود نداره, اما در آینده نزدیک امکان خرید کتابها از طریق سایت فراهم می شه.

    سلام سحر جون
    عزیزم من احساس میکنم خدا همه جوره هوامو داره وکارامو را میاندازه ولی در مورد ازدواجم اصلا هیچ اتفاقی نمیفته. ……چیکار کنم ؟؟

      سلام عزیزم, برای اینکه درمورد ازدواج نگرانی و این موضوع مانع رسیدن به خواستت می شه.
      یه مطلب با عنوان نیمه گمشده گذاشتم, حتما مطالعه کن.

    سلام سحر جان.با کسی اشنا شدم به تازگی.از همه لحاظ خوبه واسه ازدواج.چی کار میتونم بکنم.که بیاد.حتی خودش گفت منو عاشق کن خیلی دوست دارم عاشق بشم.در ضمن هم اون وهم من دو تا مون هم ازدوج در گذشته داشتیم.مرسی فرشته مهربون

      سلام عزیزم, از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کن و بسپار به خدا که هر چیزی که خیره پیش بیاد.

    سلام . یه موردی وارد زندگیم شد خیلی اتفاقی و رابطمون شروع شد خواستگاری هم اومدن ولی خونوادش مخالف بودن بعد از چن ماه من مهلتی براش مشخص کردم که اگه نیومد همه چی تمام بشه اون نیومد و من یه مدت رابطه را قطع کردم اما چون خیلی وابستش بودم دوباره شروع کردم اما در موردش چیزای بدی شنیدم بعد یه مدت هم دیگه جواب نمیداد . بعدها فهمیدم اون موقع که جواب نمیداد به کس دیگه پیشنهاد داده و باهاش ازدواج کرد . الان ذهنم یه کم درگیره که چش شد یههو ؟ تقصیر من بود که رفت یا طرح الهی زندگیم نبود ؟ اگه اون قطعی ارتباطا ادامه میدادم ممکن بود بیاد؟ حالا چطوری ذهنما آزاد کنم که بتونم طرح الهی زندگیما جذب کنم ؟ میخوام رهاش کنم اما گاهی این سوالا آزارم میده که جوابی براشون ندارم . دلم میخواد حقیقت روشن بشه برام. لطفا راهنماییم کنید

      سلام عزیزم, اگر از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده می کنی و به زمانبندی الهی هم اعتماد داری, اگر کسی همسر الهیت باشه باهاش ازدواج می کنی. باید باور داشته باشی که در بهترین زمان همسر الهیت رو پیدا می کنی.
      نگرانی و استراس مانع رسیدن به خواسته ها می شن.

    سلام سحر خانوم. من چند ماهی نامزد بودم اما اینقدر ناشکری کردم که تو رابطه م به مشکل برخوردم بیشترش تقصیر خودم بود دو ماهی میشه با سایت شما آشنا شدم خیلی سعی کردم رابطه مون درست بشه اما همش بدتر شد نامه نوشتم جملات تاکیدی گفتم اما نشد و اومد انگشترش را گرفت همه چی تموم شده اما من اصلا نمیتونم باور کنم با اینکه از دید بقیه تموم اما بازم ته دلم امیدوارم درست بشه همه چیز . از کجا بفهمم این یه امید واهی هست یا واقعا امیدم درسته ؟

    سحر جون ببخشید سوالم خیلی مهمه!!!
    من کسیو میخوام که من اونو میشناسم ولی اون اصصلا منو نمیشناسه. اون فرد اولویت زندگیمه. و میخواستم بدونم اگه من کلاسای مدیتیشن برم و انرژیمو روش بذارم همونجور که اولویت باشه، میتونم بهش برسم و اونو عاشق خودم بکنم.؟؟؟ ینی توی تمرینای شبانه و همه چیم اولویت قرار بدم میرسم؟

    سلام. میخواستم بدونم اگه در وجودمون ترس از تاریکی ، یا ترس از سر کار رفتن در یک محیط مردانه باشه ؛ میتونم با نامه نوشتن به فرشته ها برطرفش کنم؟ واینکه به کدام فرشته باشه؟ فرشته نگهبان؟
    با تشکر بسیاررررررررررر فراوان

      سلام عزیزم, برای فوبیا باید از کتابهای ضربه های شفا بخش نوشته جک کنفیلد استفاده کنی, یه فصل کامل فقط درمورد غلبه بر ترسهای دوران کودکی هستش که چطوری اونارو از بین ببریم.

    باسلام واحترام.ایابیماریهای روانی انسانها مانند خودشیفتگی شدیدازطریق نامه به فرشته انهاامکان پذیر هستش وایا برای همیشه وبه کلی درمان میشن.خیلی سپاسگذارم.

    سلام سحرخانوم عزیز.لطفا بگیدبرای فراموش کردن عشق کسی به کدوم فرشته بایدنامه نوشت.به فرشته رهایی وازادی نوشتم اصلافرقی نکرد.بی نهایت سپاسگزارم.

      سلام عزیزم, باید مدیتیشن انجام بدی و از جملات تاکیدی رهایی و بخشش استفاده کنی.

    سلام. میخواستم بگم من برای چاق شدن قبلا به فرشته شفا و سلامتی رافائل نامه دادم اما بی اثر بود. اخه خیلی لاغرم. میخواستم بدونم بازم باید به رافائل نامه بدم تا وقتی که چاق شدم ؟ دوم این که برای زیبا شدن اندام به کدام فرشته نامه بدهم؟ باتشکر بسیاررررررررر فراوان

      سلام عزیزم, این موضوع نیاز به پشتکار خودت داره, نامه نوشتن جواب نمی ده, یه رژیم مناسب رو پیدا کن و با پشتکار طبقش عمل کن.

    سلام عزیزم.من از روش طرح الهی یرای ازدواج استفاده کردم ونشانه هایی دیدم شخصی با همون خصوصیات سرراهم قرار گرفت ولی یکم شرایطش برای ازدواج الان جور نیست برای جور شدن شرایط به کدوم فرشته بابد نامه بنویسم؟؟؟

      سلام عزیزم, اگر چیزی طرح الهی ما باشه خودش جور می شه, قرار نیست ما زمانبندی الهی رو تغییر بدیم.

    سلام . مرسی سحر جون که جوابما دادی. فقط یه سوال دیگه بپرسم . من هم دارم از جملات استفاده میکنم و هم نامه مینویسم و معتقدم با کسی ازدواج میکنم که روزی هزار بار خدا را به خاطرش شکر خواهم گفت . حالا سوالم اینه هنوز گاهی اون مورد قبلی به ذهنم می آد و درموردش فکر میکنم این فکر کردن به اون که مانع جذب همسر دلخواهم نمیشه که ؟ البته بگم اون قضیه یه کم تازه اس هنوز .حدود یک ماه و نیمه به کل تموم شد . یه کم ازش آزرده هستم اما همش میگم بخشیدمش بره دنبال زندگیش.

      سلام عزیزم, به هر جال باید اینو در نظر بگیری که هرچیزی تو عمق ضمیرناخودآگاهت باشه جذب می شه, پس اگر به دلخواهت نیست, لازمه بیشتر روی ضمیرناخودآگاهت کار کنی.

    سلام سحر جون.من سر یک دوراهی خیلی بزرگ و مهم زندگیم قرار گرفتم.خیلی آشفته ام.من توی دفترم یک سری خصوصیات مرد مورد علاقه ام رو نوشتم.حالا یه خواستگار دارم که از نظر خصوصیات اخلاقی واقعا عالیه خیلی شبیه به اون مواردی هست که نوشتم بجز چندتا مورد.که اون چندتا مورد هم درمورد ظاهرش هست.مثلا دوس داشتم قدش بلندتر باشه و یه سری چیزهای دیگه که باعث شده بدجوری به شک بیفتم که آیا این میتونه همون کسی باشه که میخوام یا هنوز باید منتظر مرد زندگیم بمونم که دقیقا همون مشخصاتی رو داشته باشه که میخوام یا اینکه چند تا اختلاف مشکلی نداره.توروخدا راهنماییم کنید چون باید تا چند روز دیگه جواب نهایی رو بدم به خواستگارم.ممنون از سایت عالیتون

      سلام عزیزم, متاسفانه من نمی تونم درمورد این موارد هیچ نظر قطعی بدم, گاهی اوقات وقتی چیزی رو شبیه مواردی که می خواستیم پیدا می کنیم, می تونه نشانه ای از رسیدن به خواستمون باشه, یعنی اینکه افکارمون در جهت درست قرار گرفته.

      از جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج استفاده کن.

    سلام.ببخشید یه سوال. چرا تو فیلم یا کتاب راز یا کتاب قانون جذب مایکل لوسیر به طرح الهی هیچ اشاره ای نشده؟؟ اصلا هیچ چیزی درباره طرح الهی نگفتن. یعنی طرح الهی جزء فرایند خلق کردن (قانون جذب) نیست؟؟

      سلام دوست عزیز, خود آموزگاران راز در کتاب مکمل راز اشاره کردن که فرصت نشد نکته های دیگه ای رو بهش اشاره کنن.

      درواقع هر آموزگار روی یه موضوع تاکید کرد.

      طرح الهی بیشتر در کتابهای اسکاول شین و کاترین پاندر مطرح شده و اعتقاد داشتن بهتر چیزی رو جذب کنیم که خیر و خوشی رو برای ما به ارمغان بیاره.

    با سلام.
    من تمام مطالب بالا رو مطالعه کردم اما متاسفانه نتونستم جواب صددرصدی برا سوالم پیدا کنم.از شما خواهش میکنم ک کمکم کنید: برای اینکه کسی رو ترغیب کنیم تا واسطه ازدواج دو نفر بشن، باید ب کدوم فرشته اون شخص واسطه نامه نوشت؟؟فرشته محبت یا فرشته نگهبانش؟؟ سپاس

    سلام ممنون از سایت خوبتون
    میخواسم بگم ک منم یکی رو چندساله دوست دارم حالا ک اونده خاستگاری بابام میگه نه و من از خانوادش خوشم نمیاد چون خیلی همودوس داریم میدونم تو طرح الهیم هست چجوری باید نامه بنویسم همش فکر کنم باهاش ازدواج کردم وخدا و فرشتمو شکر کنم یا اینکه دعا کنم بهش برسم؟؟

      سلام
      شكرگزاري ، دعا و نوشتن نامه،گفتن جملات تاكيدي مثبت و،،، همه از مصاديق قانون جذبه
      شما همه رو ميتونيد انجام بديد

    سلام.ببخشید من زمستان 93 از خدا عشق زندگیمو خواستم.فرداش وارد زندگیم شد.دقیقا همونی بود که از خدا خواسته بودم.اما با اشتباهاتم و منفی گرایی باعث شدم جدا شیم.اما من واقعا دوسش دارم.الان 5 ماهه که رفته و من شبانه روز غصه دارم.آیا میشه کاری کرد برگرده؟

    سلام سحر جووون من خیلی سعی میکنم ب ازدواج موفق برسم و نگاهم خوب باشه اما نمیدونم چرا نمیشه واسه داشتن خواستگار خوب باید چ کنم…

      سلام عزیزم, نیاز به سعی کردن نیست, باید به خدا بسپاری که در بهترین زمان اتفاق بیوفته.

    سلام سحرجون، سال 93 یکی از دوستای برادرم اومد خواستگاری من، من بهش جواب منفی دادم، دیگه اصلا بهش فکر نمیکردم، تا اینکه خرداد 94 دوباره اومد خواستگاری من، من بهش جواب مثبت دادم و باهم عقد کردیم، برادر من سال نود،هفت ماه بعد عقدش از همسرش جدا شد، این ترس همیشه تو وجود من بود که اگه زندگی من بهم بخوره چی، همسر من خیلی خوب بود، خیلی دوسم داشت، خانوادش هم منو خیلی دوست دارن، ولی نامزدم دقیقا هفت ماه بعد عقدمون گفت از هم جداشیم، بدون هیچ دلیلی،ما از هم جدا شدیم ولی من نامزدمو خیلی دوست دارم، خانوادش خیلی منو دوست دارن، من میتونم نامزدمو برگردونم؟ میشه ترسم باعث این جدایی شده باشه؟ این که بعد جدایی ما خانواده ها اصلا باهم اختلافی ندارن، میشه نشونه ای باشه که ما تو طرح الهی زندگی هم هستیم؟

      سلام دوست عزیز
      نمیشه گفت چون اختلافی نیست پس نشونه س ولی ترسی که تو وجود شما بوده ناخوداگاه باعث جذب این موضوع شده
      خونسرد باشید و جملات تاکیدی ازدواج و نامه نوشتن به فرشته عشق نامزدت رو شروع کن
      ان شالله به زودی نتیجه میگیری

    سلام عزیزم، ممنون از مطالب خوبتون…
    من بهمن ماه مشخصات همسر ایده الم رو با جزییات نوشتم ، تمرکز کردم و بعد رها کردم… تقریبا یکماه پیش اقایی وارد زندگیم شد که همون مشخصات رو داشت حتی اسمش همون اسمی هست که من انتخاب کرده بودم ، و خودش کاملا معتقد به قانون جذبه …. ولی میگه فعلا قصد ازدواج ندارم اما بهم ابراز علاقه میکنه و میگه تو حس خوبی به من میدی و میخوام کنارت باشم ، منم حس خوبی بهش دارم…
    حالا میخوام بدونم باید چیکار کنم که به ازدواج تمایل پیدا کنه؟؟؟؟
    مرسی از اینکه پاسخگو هستید…

    سلام،ممنونم سحر جان که جواب منو دادی، من الان یک ماهه جملات طرح الهی رو تکرار کردم، پونزده روز هم به فرشته ی عشق نامزدم نامه نوشتم،چند بار هم پر دیدم، نمیدونم میتونه در این مورد نشونه ای باشه یا نه، به نگهبان عشق نامزدم هم نامه نوشتم که اگه نامزدم جزیی از طرح الهی زندگی منه، بهم نشونه های دقیقی رو نشون بدن، الانم چند وقته که همه چیزو رها کردم، حس خوبی دارم و خیلی امیدوار، انشاءالله هر چی خیره همون بشه، این حس خوب بهم میگه نامزدم برمیگرده، ولی تا الان هیچ نشونه یا پیامی از همسرم دریافت نکردم، این گاهی اوقات یکم نگرانم میکنه،این نشونه ی بدیه؟؟ولی اون امید همیشه تو قلبم هست.

      سلام
      درخواست نشونه ای واضحتر کنید و به نشونه ها دقت کنید
      ناامید نباشید . وقتی حس خوبی دارید مطمئن باشید به خواسته تون میرسید
      شاید زمان الهی خواسته تون فرا نرسیده

    ببخشید سحر جان، شرایط من با آیدا خانوم تقریبا یکی هست ولی اینکه همسر من بدون هیچ اصرار وتلاشی وارد زندگیم شده و بدون هیچ دلیل قانع کننده ای از هم جدا شدیم،/ اخه ما قبل از ازدواج باهم رابطه ای نداشتیم، چون همسر من ادم خجالتیه/میتونه دلیلش فقط ترس من باشه و با از بین بردن ترسم دوباره برگرده؟

      سلام
      میتونه باشه . و شما با ترس این موضوع رو جذب کردین
      الان آروم باشید و نامه به فرشته ی عشق همسرتون بنویسید و ازش بخواین که برگرده و نذارین افکار منفی ذهنتون رو در بربگیره
      افکار مثبت داشته باشید تا دریافت های مثبت هم جذب کنید

    سلام ممنون از مطالب عالی
    تا بحال کسی با نامه نوشتن به فرشته زناشویی به ازدواج موفقی که میخواسته رسیده ؟؟بعد از پانزده نامه این اتفاق میفته ؟

      سلام
      بله دوستانی داشتیم که از این راه به خواسته شون رسیدن
      زمان به وقوع پیوستن خواسته یک زمان الهی است و دقیق نمیشه گفت چه زمان اتفاق میوفته

    يلام سحر جون من با يك اقا پسري يكسال دوست بوديم و اون همش ميگفت شرايط ازدواج ندارم و ميترسم از ديتت بدم كه در اخر بهم زديم اما حس خودم وهمه اينجوريه كه برميگرده من خيلي دوستش دارم ميدونم كه اونم داره .حالا لطفاً راهنماييم كننين چطور انرژي مثبت بدم كه بهم برسيم؟ ممنون از سايت خوبتون

    سلام
    خواهر مجرد است و تاکنون شرایط ازدواج برایش فراهم نشده است اما بسیار مشتاق به ازدواج و تشکیل زندگی است. دختر خیلی خوب و عاقل و پسندیدنی هم هست. سوال من اینه که من میتونم بدون اینکه به خواهرم بگم به فرشته عشق او نامه بنویسم؟ و بخواهم که فرد مناسب خواهرم رو سر راهش قرار بده؟

    سلام من یه نفر رو خیلی دوست دارم و خیلی دلم میخواد بهش برسم فقط تنها ترسی که بعضی مواقع حس بدی بهم میده و منو میترسونه که بهش نرسم اینه که میگم شاید به صلاحم نباشه که بهش برسم ولی از طرفی فکر اینکه بهش نرسم هم منو دیوونه میکنه دلم میخواد صلاحم تو رسیدن به این باشه باید چیکار کنم؟

    سلام… ممنون از مطالب خوبتون…
    چیزی که من متوجه شدم از مطالبتون این بود که در مورد کسی که دوسش داریم جملات طرح الهی ازدواج رو تکرار میکنیم اگر رابطه بهتر شد ینی اون فرد جزئی از طرح الهی ماست…سوالم اینه حالا اگر بعد از گفتن جملات طرح الهی رابطه بهتر شد شروع به نامه نوشتن کنیم آیا ازدواج با اون فرد قطعیه یا باز هم بستگی به چیزای دیگه داره؟؟؟

      سلام
      بعد از طرح الهی میتونید نامه بنویسید
      خودتون هم باید تلاش کنید برای رسیدن به هدف هاتون

    سلام سحر جان عزیزم میگم من الان 28 سالمه و تا بحال نه کسی و دوست داشتم نه کسی من و دوست داشته نمیدونم چرا از نظر ظاهر و تیپ و قیافه به گفته ی همه خیلی خوبم ولی نمیدونم چرا تا الان تنهام و اینکه دوست دارم ازدواج کنم چیکار باید کنم مرسی

    سلام، من قبلا بهتون پیام داده بودم که نامزدمو میخواستم دوباره برگردونم، من بعد از تجسم و گفتن جملات تاکیدی طرح الهی و نامه نوشتن به فرشته ی عشق نامزدم، چند بار پر دیدم و بعد رهاسازی کردم البته گاهی اوقات دلم خیلی براش تنگ میشد، اون بعد جدایی منو تو تلگرام بلاک کرد،من نمیتونستم عکس پروفایلشو ببینم ولی تو اون دوره که رهاسازی کردم،به خاطر اشکالات خود سیستم تلگرام با وجود اینکه هنوز بلاک بودم من چندبار تونستم تصویر پروفایلشو ببینم، تصاویرش یه چیزی مثل پشیمونی بود،عکس نوشته بود، اینکه سخت است فراموش کردن کسی که با او همه چیزو همه کس را فراموش میکردم، یا اینکه روزایی که تو توش نیستی حیفم میاد زندگیشون کنم یا اینکه خدایا من به تو پناه اوردم دست دلم رو بگیر، وقتی من بهش پیام دادموگفتم دوست داره دوباره برگرده، بهم توهین کرد و گفت میخواد با یکی دیگه ازدواج کنه،نمیدونم حرفش واقعی بود یا نه، اگه واقعی بود پس چه لزومی داشت من بعد مدتها بتونم به خاطر اشکالات تلگرام تصاویر پروفایلشو ببینم؟ این یه نشونه ست، برای رسیدن من به نامزدم یا جدایی همیشگی منو اون؟ دیگه به هیچ چیز فکر نمیکنم، فقط دنبال درس و دانشگاهمم، وقتی اینو گفت، بخشیدمش ولی خیلی دلم شکست

      دوست عزیز بهتره بجای دنبال کردن این موارد .. نامه نوشتن به فرشته ی عشقش رو امتحان کن و توی نامه درخواست هات رو مطرح کن
      آدما گاهی لجوج میشن و بهترین کار ارتباط با ضمیر برتر اونهاس که بدون مقاومت و یکدندگی بهتر به نتیجه میرسی

    سلام عزیزم
    ببخشید میخواستم بدونم جملات طرح الهی رو تا چه زمانی و روزی چندبار باید تکرار کنیم؟

      سلام
      بعد از گفتن جملات هر ازگاهی درخواست نشونه کنید
      وقتی نشونه ها رو دیدین میتونید مطمئن بشید طرح الهی هست ( حس خودتون در این راه کمک میکنه ) تعداد بستگی به خودتون داره هر چقدر دوست داشتی

    سلام مرضیه جان، من به فرشته ی عشق نامزدم، نامه نوشتم، چند ساعت بعد میخواستم برم جایی، تو مسیر که داشتم یه پر یهو چسبد به شیشه ی ماشینم و چند ثانیه ی بعد، باد اونو برد، بعد یهویی چشمم خورد به عدد 222 که اسم یه کوچه بود، بعد که از یه نفر آدرسو پرسیدم، فهمیدم اصلا اون مسیرو اشتباه رفتم و دوباره همون مسیرو برگشتم، چند روز بعد برام یه خواستگار اومد، نمیدونم اینا نشونه ی اومدن اون خواستگار بود یا نزدیک شدن به نامزدم؟ اون مطالبی که تو پیام قبلی نوشتم میتونه نشونه باشه؟؟ نمیدونم باید چیکار کنم؟ امکانش هست راهنماییم کنید.

      سلام عزیزم
      پر و عدد نشونه ایی از فرشتگان بوده ولی مسیر رفت و برگشتت تا اونجا که میدونم نمیتونه نشونه باشه
      بهر ترتیب اگر این خواستگار جدید از نامزدت سرتر باشه میتونه طرح الهی باشه که طلب کردی ..(ببین طرح الهی طلب کردی ؟)
      کلا نشونه هایی که میبینی اگه بهت آرامش خاصی بده مطمئن باش نشونه ی دقیقی هست از فرشتگان که باید پیگیرش باشی
      مطالبی که قبل گفتی نه نشونه نیست .. حداقل نشونه های معمول فرشتگان نیست

    سلام، ممنون که جوابمو دادید، من یک ماه جملات طرح الهی رو تکرار کردم، 15 نامه هم به فرشته ی عشق نامزدم نوشتم و بعد رهاسازی کردم، الانم به توصیه ی شما دوباره شروع کردم به نوشتن نامه به فرشته ی عشق نامزدم، پر و عدد دیدم ولی سحر خانم گفتن در مورد ازدواج فقط دیدن پر کفایت نمیکنه،این خواستگار اون چیزی نبود که من بخوام، منم بهش جواب منفی دادم، الان دیگه رهاسازی کردم و سپردم به خدا و فرشته ها که اگه نامزدم جزیی از طرح الهی زندگی منه بهم یه نشونه ی دقیق و روشن بدن که من از اون اتفاق و نشونه تعجب کنم، یه نشونه ی غیر ممکن، که من مطمین بشم نامزدم تو طرح الهی زندگی من هست یا نه، خدا رو شکر من آدم صبوریم.مطمینم که خدا و فرشته ها منو تنها نمیزارن.

      سلام
      بله برای امر مهمی مثل ازدواج دیدن یک پر کافی نیست
      شما نشونه های دور و برتون رو به دقت بررسی کنید ان شالله نتیجه ی دلخواهتون رو میگیرید
      اون خواستگار هم طرح زندگی شما نبوده که با جواب منفی رفته ..
      15 نامه رو بنویسید و بسپارید به کائنات و شکرگزاری روزانه رو فراموش نکنید

    جملات تاکيدى طرح الهى ازدواج رو بنويسم?

    سلام … یه سوال داشتم…
    بعد از نوشتن لیست دلخواه کسی وارد زندگیه آدم میشه که دقیقا شبیه اون لیسته ، بعد جملات طرح الهی که مطرح میشه رابطه کمرنگ میشه و اون ادم جزیی از طرح الهی نیست…. میخواستم بدونم اگر همه چیز به طرح الهی بستگی داره پس نوشتن لیست و معیار به چه دردی میخوره؟؟؟؟؟

    سلام سحر خانم ممنون از راهنمايي ها و مطالبتون، من با آقايي در رابطه هستم كه خيلي از همه لحاظ با هم تناسب داريم و به هم علاقمند هستيم، ايشون به شدت از ازدواج ميترسه و واقعاً خيلي از ترسهايي كه داره قصاص قبل از جنايت هستش ، كلاً در مورد مسائل مالي هم خيلي ايده آل گرا هست و همين ترسش از آينده رو بيشتر ميكنه، به كدوم فرشته ميتونم براي از بين رفتن ترسش و علاقمند شدنش به ازدواج نامه بنويسم ؟

    ببخشيد يه سوال ديگه هم دارم ، ميشه مثلاً به چند تا فرشته همزمان يك نامه نوشت ؟ مثلاً به فرشته ي نگهبان و عشق و ضمير برترِ ……….. اسم و فاميل شخص مورد نظر ؟

      همزمان نامه نوشتن باعث سردرگمی میشه و ذهنتون آشفته میشه و اینکه نشونه ها رو باهم قاطی میکنید و ممکنه راه اشتباه برین
      نامه به یک فرشته رو شروع کنید و سپس رها سازی کنید
      بعد برین سراغ نامه بعدی

    ممنونم از راهنماييتون ، تازه ديشب نامه نوشتن رو شروع كردم ولي از صبح يه كم ايشون بد اخلاق و نا آروم شده ، طبيعي هست اين حالت ؟ راستش نگرن شدم

      نگران نباش عزیزم
      گاهی ممکنه یه ذره اوضاع بدتر بشه که گذراس و خیلی زود ورق برمیگرده .. نامه نوشتن رو ادامه بده و روی رفتارهاش حساسیتی نشون نده

    ممنونم از راهنماييتون واقعاً ، يك مقدار وسواس گرفتم كلاً احساس ميكنم روي هر موضوعي كه تمركز ميكنم ازم دور ميشه با كمك مطالب شما دارم سعي ميكنم مثبت فكر و تجسم كنم و روي خواسته هام تمركز كنم باقي رو بسپارم به خدا ، فقط من در طول روز خيلي فكر ميكنم به اين مسائل ، تجسم و فكر زياد اشكالي نداره؟ ببخشيدا هرچي شما جواب داديد من باز سوال پرسيدم … عذر ميخوام واقعاً

      خواهش عزیزم
      وسواس در قانون جذب نتیجه ی معکوس میده و باعث میشه به جای جذب دفع کنید و از خواسته تون دور تر بشید
      روزانه وقتی رو بذارید برای تجسم و عبارات تاکیدی بعد از دو هفته رها سازی انجام بدین و دیگه به این موضوع فکر نکنید تا کائنات دست بکار بشن
      هر سوالی داشتین بپرسین پاسخگو هستیم
      موفق باشید

    سلام.
    من دوسالی میشه که با پسری دوستم. الان 6 ماهه که رابطه رو قطع کردیم. اما خب دلبستگی همچنان وجود داره.
    15 بار نامه برای فرشتشون نوشتم و دقیقا روز تولدم بعد 5 ماه بیخبری، ایشون به من پیام تبریک دادن و گفتن هنوز این روز براشون مقدسه و فراموشش نکردن.
    اما فقط همین پیام تولد رو دریافت کردم نه هیچ چیز دیگه.
    اما همبن رو هم برای خودم نشونه تلقی کردم.
    بعد اون ماجرا طبق فرمایش شما نامه نوشتم. ذکر کردن طرح الهی تو نامه رو از این صفحه یاد گرفتم.
    انتظار داشتم اگه اون پسر قسمت من نیست، این جمله طرح الهی کمک میکنه که لااقل فراموششون کنم. اما اینطور نشد.
    هنوزم که هنوزم در خاطرم هستن و قلبا از اینکه کنارم نیستن غصه میخورم.
    شبها مرتب خوابشون رو میبینم
    و این سردرگمی بدجوری آزارم میده.
    دیگه کلافه شدم. از طرفی علاقه به اون پسر،
    از طرفی خستگی از تنهایی و مجردی و نامعلومی آینده…
    لطفا یه جواب جامع به من بدین.

      سلام
      میتونید به فرشته ی رهایی نامه بدین و درخواست کنید برای فراموشی و هر چیزی که خودتون میدونید در این مورد لازم دارین تا از ذهنتون خارج بشه
      خواب ها انعکاس افکار ما در روز هستن .. اگه میخواین فراموشش کنید کلا باید از ذهنتون خارجش کنید و دیگه درموردش فکر نکنید
      اگر طرح الهی طلب کردین و ایشون جزء طرح الهی تون نبوده مطمئنا شخصی با شایستگی بیشتر از اون شخص سر راهتون قرار میگیره
      مطالب بخش رهایی رو مطالعه کنید و از جملات تاکیدی موجود در اون بخش استفاده کنید

    من نمیخوام فراموششون کنم.
    منظورم از چیزی که نوشتم این بود که شما توی سایتتون نوشتین اگه شخصی طرح الهی زندگیمون نباشه با توشتن و تکرار این جمله خود به خود اون طرف از ذهنمون پاک میشه. اما اگه طرح الهی زندگیمون باشه نشونه میبینیم و علاقه هم بیشتر میشه.
    من هم طرح الهی رو تو نامه ها ذکر کردم پس چرا یه لحظه از فکر ایشون بیرون نیومدم؟؟
    آرزوی قلبی من زندگی با همون آقاست. و اینو خدا هم میدونه.
    فقط دوست دارم هر چه زودتر تکلیفم روشن شه و این همه بی تابی نکنم.
    وضعیت خیلی بدی. امان از دلبستگی…

      خود به خود از ذهن شما پاک نمیشه
      اگر طرح رو طلب کردین و نشونه دیدین که جزء طرح الهی زندگی شما نیست ، اونوقت باید از جملات تاکیدی رهایی و نامه به فرشته ی رهایی شروع کنید تا از ذهنتون خارج بشه
      اتوماتیک پاک نمیشه
      جمله ایی که برای طرح الهی نوشتین رو اینجا بگین .. خصوصی میمونه

    جسارتا یه سوال دیگه هم دارم:
    با اینکه به شما گفتم علاقه دو طرفس اما مسائل پیش پا افتاده و سوتفاهم جدایی رو برامون رقم زده اما شما فراموشی و نامه به فرشته رهایی رو بهم توصیه کردین.
    در حالیکه توو خیلی از کامنتهای دوستان دیگه شما و یا ادمین های دیگه نامه نوشتن به فرشته عشق و فکر و تجسم مثبت و صبر رو پیشنهاد کردین.
    یعنی اینقدر رابطه من و طرف مقابلم بد و غیرقابل اصلاحه که تشخیص دادین فراموشش کنم برام بهتره؟؟؟
    حقیقتش با جواب شما دلم بیشتر غصه دار شد و ناامید شدم

      عزیزم شما گفتی انتظار داشتی فراموشش کنی که من پیشنهاد نامه به فرشته رهایی رو دادم
      جسارتی نکردم
      اگر علاقه مند هستین و ایشون هم جزء طرح الهی زندگیتون هستن میتونید با نامه به فرشته ی عشق مجدد ایشون رو جذب کنید
      طلب کردن طرح الهی .. اگر جزیی از طرح شما باشن به شما نزدیکتر میشن و روابطتون گرمتر از گذشته میشه و اگر نباشه از شما دورتر میشن
      تصمیم بگیرید طرح الهی رو طلب کنید اگر بود ، نامه به فرشته عشق آغاز کنید و از تجسم خلاق و جملات تاکیدی استفاده کنید و اگر نبود فرشته ی رهایی برای روشن شدن تکلیف خودتون
      من تشخیص درست و نادرست نمیدم .. طبق گفته خودتون پاسخ دادم
      اگر با جواب من ناراحت شدین عذرخواهی میکنم .موفق باشید

    نه دوست عزیزم. ………….

    ممنون از شما مرضیه خانم که با حوصله متن منو میخونید.

      سپاس از شما و همراهیتون
      فروغ جان جمله ی طرح الهی درست نوشتی .. فقط اینو باید در نظر داشته باشی که مدتی رو باید به گفتن جملات اختصاص بدی و بعد رها سازی کنی و اماده ی دریافت نشونه ها و نتیجه ی نهایی از کائنات و فرشته ها باشید
      شما 15 نامه رو نوشتی ، بعد اونهارو به آب روان بسپار و همواره ایمان و باور قلبی داشته باش که درخواستی که داری به ثمر مینشینه و برآورده میشه
      اینطور نیسن که نامه رو بنویسی و فوری بعد اخرین نامه برآورده بشه
      مدتی رها سازی کن و دیگه به این موضوع فکر نکن . هر زمانم فکرش اومد به ذهنت با سرگرم کردن خودت ذهنت رو ببر سمت موضوع دیگه ایی تا دچار وسواس نشی
      مدت زمان الهی برای رسیدن به خواسته تون ، به زودی نشونه هاشو بهتون نشون میده . به دقت اطرافتو نگاه کن متوجه ی نشونه ها میشی
      بازم سوالی بود بپرس

    من باید از شما ممنون باشم عزیزم که اینطور با حوصله وقت میذارین.
    منظورتون از رها سازی اینه که حتی به فرشته عشق فرد مورد علاقم نامه ننویسم؟؟؟؟ هیچکاری نکنم و فقط منتظر بمونم؟
    باز هم سپاسگزارم ازشما

      خواهش عزیزم
      بله رها سازی یعنی دیگه هیچ فعالیت و تفکری درباره ی خواسته تون نداشته باشید و فقط شکرگزاری روزانه از خداوند برای رسیدن به خواسته اتون
      یعنی پیش پیش تشکر کنید و این حس رو داشته باشید که خواسته تون برآروده شه و از داشتنش لذت میبرین
      هر کاری دوست دارین انجام بدین و در نهایت رها سازی کنید و در زمان رها سازی فقط شکرگزاری

    سلام سحر عزیز من دو سال پیش کسی رو دوست داشتم درخواست نشونه کردم چند بار با نشونه های دقیق فهمیدم طرف هم به من حس داره و هم جزئی از طرح الهی من هست.یکبار که اصلا قبل از اینکه ببینمش ندایی در دلم بهم گفت که مثلا اونجا نشسته منتظرته بهش نگاه کن. یعنی تا این حد روحش رو حس می کردم.بعد از 2 سال پیش دیگه ندیدمش.سعی کردم فراموشش کنم اما باخودم میگم نباید ناامید شد.وجالب اینجاست که وقتی بهش فکر می کنم شادی زندگیم برمی گرده.یعنی بدون اینکه خودم بفهمم قلبم هنوز باهاشه.من چکار کنم که برگرده به سرنوشتم.چه عبارت تاکیدی یا روشی موثره؟سحر جان متشکرم ازسایتی که راه انداختی.

      سلام
      سپاس از همراهی شما
      جملات تاکیدی بخش ازدواج و خوشبختی مطالعه کنید و ازشون ایده بگیرید برای خواسته تون

    سلام و خسته نباشيد و تشكر ، ازتون پرسيده بودم براي از بين بردن ترس و اضطراب آقايي كه باهاش در رابطه هستم نسبت به ازدواج ، به كدوم فرشتش نامه بنويسم ، فرموديد فرشته ي نگهبانش ، الان يه سوال برام پيش اومده كه همين فقط بنويسم : به فرشته ي نگهبان اسم شخص مورد نظر ، كافيه؟ يا بايد بعد از نگهبان پسوند بيارم ؟ مثلاً بنويسم به فرشته ي نگهبان عشق يا نگهبان زناشويي بعد اسم شخص رو بنويسم؟

      سلام عزیزم
      فرشته ی نگهبان یه فرشته ی مجزاس و پسوندی نداره . به فرشته ی نگهبان (شخص مورد نظرت اسمشو مینویسی ) و درخواستات رو در ادامه مینویسی

    خيالم راحت شد فكر كردم تا الان اشتباه ميكردم فقط مينوشتم به فرشته نگهبان…. ممنون عزيز دل :***

    راستي بعد از دو هفته استفاده از قانون جذب و نامه نوشتن ، كلاً رها كنم ؟ يعني ديگه نه بهش فكر كنم نه نامه بنويسم ؟

    سلام
    سر موندن و رفتن تو دوراهی موندم … نمیتونم تصمیم بگیرم… اعصابم بهم ریخته…
    وقتی تو دوراهی گیر کردیم باید چیکار کنیم؟؟ قانون جذب راهی واسه این دوراهیا داره؟؟!! نشونه ای هست که راهو نشون بده؟؟؟!!!
    اگه میتونید کمکم کنید…..ممنون…

      سلام
      طلب کردن طرح الهی میتونه کمکتون کنه و همچنین درخواست نشونه و دنبال کردن نشونه ها برای پیدا کردن مسیر درست

        مرسی مرضیه جان از اینکه جواب دادید…
        من طرح الهی طلب کردم و نشونه هم خواستم… یه مدت بعد از گفتن جملات طرح الهی رابطه سرد شد اما دوباره خوب شد… گیج شدم واقعا!!!! چند روز رابطه سرده و دوباره خوب میشه….
        واقعا نمیدونم چیکار کنم و چه تصمیمی بگیرم!!!!!!

        خواهش عزیزم
        باید ببینی این سرد شدن به چه دلیلی هست چون گاهی ممکنه شرایط بعد طلب کردن یهو چند روزی بد بشه و مجدد همه چی روبراه بشه
        رفت و آمد بیش از حد و بی دلیل میتونه نشونه ی طرح الهی نبودن باشه
        بنابراین نشونه ایی دقیقتر طلب کن ان شالله نتیجه ی مطلوب میگیری

    با سلام و عذر زحمات و تشكر … دو تا سوال داشتم با عرض شرمندگي… يكي اينكه اشكال نداره من هر روز كه نامه مينويسنم يه جاهايي از ادبيات نامه با روز قبلش تفاوت داشته باشه ؟ منظورم اينه كه خواستم همون خواسته هستش ولي متن رو هر روز از دلم مينويسم و حفظ نكردم چيز خاصي رو فقط ماهيت و مضمونش همونه ، مشكلي نيست ؟
    سوال دوم اينكه فرشته ي وفاداري هم داريم ؟ يعني به فرشته ي وفاداري افراد هم ميشه نامه نوشت ؟

      سلام 15 نامه باید متنش یکی باشه و از محور اصلی موضوع خارج نشه .. یک کم پس و پیش شدن جملات اشکالی نداره ..
      در مورد دوم فرشته ی عشق بهترین گزینه س

    سلام عزیزم
    تشکر از سایت عالیتووون
    عزیزم من تمایل دارم ازدواج کنم اما خواهربزرگتر مجرد دارم واقعا نمیدونم از دست من چه کاری برمیاد نظرتوون براام ارزشمنده ؟؟؟

      سلام دوست عزیز
      میتونید به فرشته ی عشق و ازدواج خواهرتون نامه بدین و یا اگر امکانش هست خود خواهرتون از جملات تاکیدی ازدواج و خوشبختی استفاده کنن

    مرسي مرضيه جون محور اصلي يكيه يه مقدار جملاتم به قول شما پس و پيش شده و مثلا يه جا گفتم تقاضا دارم يه جا گفتم خواهش ميكنم …. ببخشيد من بازم سوال ميكنم ، شرمنده…. من خيلي بيشتر از ١٥ تا نامه نوشتم، يعني تقريباً روزي دوتا مينويسمبراي همين موضوع الان دو هفته اي ميشه،اشكالي داره؟؟؟
    و اينكه اوضاع خيلي خوب شد الان دوباره يك هفته اي هست كه طرفم خوب نيست زياد و بي حوصله و بد اخلاق و دمدمي شده ، نميدونم ادامه بدم به نامه هام يا نه؟
    مرسي كه راهنماييم ميكنيد 🙁

      خواهش عزیزم
      در کتب مربوط به قانون جذب و فرشته ها نوشته 15 نامه بنویسید و بعد رها سازی کنید
      در بعضی موارد ممکنه اوضاع یک کمی به هم ریخته بشه و مجدد خیلی زود روبراه بشه . بهش زمان بده تا خودش آروم بشه
      بهتره رها سازی کنی و نامه نوشتن رو ادامه ندی .. اجازه بده کائنات دست بکار بشه برای انجام خواسته ات

    چشم ديگه نمينويسم از اين به بعد رها سازي ميكنم ولي مرضيه جون من خيلي نامه نوشتم نكنه خراب شه كارم؟ 🙁 نگران شدم خيلي

      نگران نباش عزیزم .. موفق میشی تو کارت .. افکار منفی و نگرانی به ذهنت راه نده .. شما فقط کمی بیشتر ارسال فرکانس داشتی .

    چشم…ممنون از راهنمايي و انرژي خوبتون عزيز دلم <3

    سلام

    من علاقمند به شخصی هستم که هیچ دیدارنزدیکی با ایشون ندارم اما با تلاش زیاد شودنیه
    وفقط به عنوان هنرمند کارهاشون دنبال میکنم
    ولی تا اونجایی که از دور ایشون دنبال میکنم
    چه از لحاظ رفتار شخصیت فیس جزوه ایدال های منه
    و دوست دارم ایشون یا شخصی با همین مهیار هار جذب کنم
    الان موندم ایا اول از طرح الهی استفاده کنم در مورد ایشون
    یا لیستی تهیه کنم با همین مهیار ایدال

      سلام
      طرح الهیتون رو طلب کنید . ایشون جز طرح الهیتون باشه مقدمات آشنایی بیشتر فراهم میشه

    سلام وقتتون بخیر من تا حالا چندبار سوال پرسیدم اما هیچوقت جوابم و ندیدم و تایید هم نکردید دیدگاهم و

      سلام عزیزم
      به دو سوال شما پاسخ داده شده . به بخشی که سوال کردین مراجعه کنید
      سوالات متداول نامه نوشتن به فرشته ها و چرا به خواستم نمیرسم

    سلام سحرجون ……………………

      سلام عزیزم
      لیستی تهیه کنید و مشخصاتی که دوست داری همسر آینده ات داشته باشه رو بنویس
      روزانه مرورش کن و تجسم کن در کنارت هست
      وقتی اون شخص به زندگیت وارد شد میتونی درخواست طرح الهی کنی که اگر باشه بهت نزدیک تر میشه و روابطتون گرمتر میشه
      در کنارش میتونی به فرشته ازدواج و خوشبختی نامه بدی و از جملات تاکیدی ازدواج و خوشبختی استفاده کنی
      مطالب بخش طرح الهی رو مطالعه کن.. طرح الهی بهترین و ایده الترین از طرف خداوند برای شماست

    سلام مرضیه جون ممنون از جوابت …………..

      سلام عزیزم
      میتونی طرح الهیت رو طلب کنی که شخصی با همون خصوصیات وارد زندگیت بشه
      خواهش عزیزم هر سوالی بود بپرس جواب میدم

    بعد ی سوال دیگه ……………

      میتونی طرح الهی زندگیت رو در موردش طلب کنی
      طرح الهی زندگیت باشه بیشتر میبینیش و شرایط پیش میاد رودررو باهاش بشی

    فدات بشم مرضیه جون ک انقد مهربونی مشکل من همینه نمیدونم باید چ جمله ای بگم برای درح الهی میشه اون جمله رو بهم بگی تاوقتی طرح الهی بهم نشون نده نمیتونم نامه بنویسم؟

      قربونت عزیزم
      میتونی از این جمله ها استفاده کنی
      خدایا زندگی شخصی من طرح الهی دارد آنرا نشانم بده! افرادی را که به زندگیم تعلق دارند هم اکنون به سوی زندگیم بکشان و مرا با آنها پیوند بده!
      اگه اسمش رو هم میدونی میتونی خودت اضافه کنی

    خیلییییی گلی بعد از این ک طرح الهی و گفتم تاوقتی نشونه ای از طرف ندیدم نامه ننویسم؟ یا اینکه همزمان با گفتن طرح الهی نامه بنویسم کدومش

    مرسی عزیزم محبت کردی

    سلام.وقتی میگین تجسم خلاق داشته باشین منظور اینه که در تمام طول روز باید این تجسم باهامون همراه باشه یا نه؟ مثلا من هر روز چند دقیقه تجسم میکنم کنارهمسر ایده آلم نشستم و داریم در مورد چیزهایی که دوست داریم صحبت می کنیم اما خوب بقیه روز این تجسم نیست و روند عادی روزمره ام رو دارم.روشم درسته؟

      سلام
      بله روش شما درسته .. روزانه یک ساعت رو اختصاص بدین به تجسم خلاق و باقی ساعات به کارهای دیگه تون برسین

    سلام.من تازه باسایتتون آشناشدم.وخیلی ازمواردش را خوندم.جامع وخوبه.اول ممنونم ازتون.
    اما میدونید برای منی که تازه آشناشدم مطالب کمی پراکنده است.کاش حداقل مرحله به مرحله جلورفتن رایکجایی بیان میکردید.شایدم من هنوز نرسیدم بهش.
    بهرحال بابت زحمات زیادتون ممنونم.😍😍😍

    سلاام
    من تازه با قانون جذب و سایت شما اشنا شدم واقعا سایت خیلیی خوب و مفیدی دارید .از اطلاعات و و قتی که برای ما میگذارید خیلی ممنونم.
    من یک سوالی داشتم ،من به یک نفر چندساله علاقه دارم ،خیلی کم در ارتباطیم و حس میکنم ایشون هم به من علاقه داره اما هیچ حرفی از ازدواج نمیزنه. اصلا نمیدونم واسه ازدواج مناسب هست یا نه .طرح الهی رو تازه شروع کردم .ولی وقتی طرح رو منویسم همش فکرم پیشه کسیه ک دوسش دارم، خیلی دوست دارم اگر واسم فرد مناسبیه زودتر بهش برسم یا اگر فرد بهتری در طرح الهیم هست بیاد ک بتونم معشوقم رو فراموش کنم .میخواستم ببینم نامه رو میتونم الان شروع کنم .و اینکه من هیچی از نامه نمیدونم که چطوری باید شروع بشه و چی بنویسم.
    ممنون میشم راهنماییم کنید،باز هم از شما بخاطر سایت خوب و راهنمایی دلسوزانتون نهایت تشکر رو دارم

      سلام عزیزم
      به جمع قانون جذبی ها خوش اومدی
      مطالب بخش طرح الهی رو مطالعه کن .. نوشتیم که چگونه طرح الهی زندگیتون رو بررسی کنید

    سلام عزيزم، اگه يادتون باشه من چند روز پيش كامنت گذاشته بودم، اينكه:
    من ٢ سال با يه آقايي بودم، كه واقعا عاشق هم بوديم، وقتي باهم بوديم بهترين لحظات رو داشتيم، هر دومون بي نهايت همو دوست داشتيم و داريم، ولي از همون اول چون من يك سال وً نيم ازش بزرگتر بودم گفته بوديم كه نميشه ازدواج كنيم، اين دو سال هم با اينكه عاشقانه همو ميخواستيم و شب و روز باهم بوديم ولي حرف از ازدواج نميزديم و ميگفتيم رابطه ما يه روز تموم ميشه، البته تو اين مدت منم يه سري اشتباهات انجام دادم، كه اونقدربزرگ و غير قابل بخشش نبود ولي چون اون خيلي شكاك و بد دل بود خيلي ميگفت و بزرگش ميكرد كه آخرم به خاطر اون اشتباهات تموم كرديم، بعد يك ماه من از راه نامه و جذب برش گردوندم، يعني همين دو روز پيش يهو زنگ زد كه آخر هفته ميايم خاستگاري، ولي دقيقا فرداش دوباره به خاطر شك داشتنش و اينكه چرا من به همكلاسبم به خاطر پروژه پي ام دادم همون شب گفت من اشتباه كردم برگشتم و باز رفت! الان گيج شدم، واقعا حالم بده حتي ميخاستم خود كشي كنم به خاطر مامانم نكردم، چرا باز اينجوري شد! من به خدا گفتم اگه طرح الهيمه برش گردون ولي همون شب باز رفت! من به فرشته عشقش نامه دادم كه اثرات اشتباهات من از ذهنش پاك شه! اومد گفت پاك شده ولي بعد گفت نه! تورو خدا كمكم كنين خيلي حالم بده! چه جوري نشونه بخوام كه بفهمم طرح الهيمه؟ من همونو ميخوام طرح الهيم باشه. يعني امكان داره باز برگرده؟
    ببخشيد خيلي طولاني شد. ؛(

      عزیزم طزح الهی دست ما نیست .. ایده آلترین از نظر خداوند هست که به ما هدیه داده میشه
      فقط میتونیم طلب کنیم که خداوند بهترین طرح رو در زندگی ما جاری کنه
      اگر این شخص رو دوست داری در موردش طلب طرح الهی کن و به فرشته ی نگهبانش نامه بده که این شکاک بودنش رو از بین ببره .. طرح واقعی زندگیت باشه میاد و دیگه رفتنی وجود نداره ..
      خودکشی کردن جز ضرر زدن به خودت و خانواده ات هیچ چیزی رو درست نمیکنه این افکار منفی رو از سرت بیرون کن

    ممنون عزيزم كه با حوصله جواب ميدي، الان اوضاع روحيم خيلي بد شده، فقط سايت شما تونست كمكم كنه، آخه اين ٢ سالي كه ما باهم بوديم، اصلا اينجوري پيش نيومده بود كه قهر كنيم يا از هم بيخبر باشيم، خيلي رابطمون عالي بود، فقط اين يه بار اينجوري شد، تو يه ماه گذشته تونستم با مطالب سايت شما و كتاب راز و نامه به فرشته ها حالم و خوب كنم، اما اينكه بعد يه ماه اومد و زود رفت خيلي نا اميدم كرد! هر لحظه و هر ثانيه به فكرشم، خيلي دوريش سخته برام. 😔
    عزيزم اينكه گفتي در موردش طلب طرح الهي كنم يعني از خدا بخوام كه اونو تو طرح الهي زندگيم قرار بده يا اينكه بگم اگه جزو طرح الهي زندگيم هست اونو به زندگيم برگردون. ؟
    يه سوال ديگه اينكه مرضيه جون گفتي به فرشته نگهبانش نامه بدم براي شكاك بودنش، ميشه بگي دقيقا چي بنوسيم؟
    ممنونم، شرمنده طولاني شد باز.

      خواهش عزیزم ان شالله حال روحیت زودی روبراه میشه
      بله عزیزم طلب که اگر جزیی از طرح الهی زندگیت هست برگرده
      تو نامه به فرشته ی نگهبانش هر چی که از رفتاراش ناراحتت میکنه رو عنوان کن و از فرشته ش بخواه که در جهت بهبود این رفتارها کمکش کنه
      مطمئن باش خیلی زود نتیجه میگیری

    واقعا مرسي مرضيه جون، اميدوارم به همه خواسته هات برسي.
    ببخشيد خيلي سوال ميپرسم.
    يكي اينكه چجوري نشونه بخوام و از كي نشونه بخوام كه بفهمم جزو طرح الهيم هست يا نه؟
    دوم اينكه به فرشته نگبانش اينجوري بنويسم خوبه؟
    فرشته نگهبان فلاني، ازت ممنونم كه به فلاني كمك ميكني كه اثرات اشتباه منو فراموش كنه و شكاك بودن و بد دليش از بين ميره. ازت سپاسگذارم كه فلاني انقدر به من اعتماد داره و نسبت به من خوشبينِ .
    خوبه؟
    يا جوره ديگه ؟

      سلام عزیزم خواهش میکنم
      وقتی جمله ی طرح الهی رو تکرار کردی . میتونی به صورت شفاهی از کائنات بخوای که در این مورد بهت نشونه بدن .. به اطرافت دقیق بشی متوجه میشی طرح هست یا نه
      یکیش میتونه این باشه که اگر طرح زندگیت باشه مجدد برمیگرده به زندگیت و روابطتون گرم تر و صمیمی تر از قبل میشه و در کل وقتی طلب کنی احساست بهت خیلی کمک میکنه
      و در مورد نامه هم بله درسته بتونی جزییات بیشتری رو بنویسی بهترم هست

    سلام
    یعننی وقتیکه جملات تاکیدی طرح الهی هر خواسته ای رو روزانه تو ذهنم تکرار کنم، اگه تو طرح الهیم باشه نشونه مثبت میاد؟و بعد می تونم نامه بنویسم؟دقیقا چطور این جملات و بگم که تاثیر داشته باشه؟

      بله دوست عزیز
      هر چقدر ایمان داشته باشی به جملاتی که تکرار میکنی تاثیر بهتری میگیری

    اون فرکانسی که موقع نامه نوشتن می فرستیم چطوری باید باشه؟

    سلام من ویه آقایی بعدازآشنایی والبته علاقه ای که بین مابوجود اومده خانواده اون آقا اجازه نمیدن ما ازدوج کنیم اولش موافق بودن امابعدها مخالفت کردن الان8سال گذشته واونا همچنان مخالفن
    ماتواین8سال یکبارم دعواوبی احترامی بهم نداشتیم بارهاهم تصمیم بجدایی گرفتیم امانشدودوباره برگشتیم اماحالا اون آقاشدیدا افسرده وناامید شده لطفا راهنماییم کنین

      میتونی به فرشته ی نگهبان خانواده ش نام هبدیو درخواستت رو مطرح کنی در مورد مخالفتشون
      همچنین به فرشته نگهبان طرف مقابلتون که بتونه افسردگی رو کنار بذاره

    ممنون ازجوابتون این هبدیو فرشته نگهبان هستش؟

    سلام
    اون جملات تاکیدی که تو نامه می نویسیم و سپاسگزاری که می کنیم باید اینطور باور کنیم که خدا و فرشته حتما به خواستمون رسیدگی می کنن ؟ یعنی اگه فقط بنویسیم فایده نداره؟
    چطور باور کنم؟ چه حسی بگیرم؟….

      بله عزیزم
      شما وقتی وسیله ایی که دوست داری رو بدست میاری ، چه احساسی داری ؟ همون حس و حال رو داشته باش و مطمئن باش که بدستش میاری
      ایمان داشتن به کاری که داریم انجام میدیم میتونه مارو در این مسیر خیلی کمک کنه
      نوشتن به تنهایی هیچ کمکی نمیکنه

    سلام.ممنون ازسایت خوبتون
    یه سوال داشتم.بانوشتن خصوصیات همسردلخواهم.عینااون روجذب کردم.همه چیزعالی بود.اماخیلی فهمیدم کنسرداره وخیلی برای درمانش تلاش کردورفت خارج.دکتراامیدی ندارن.من چکارمیتونم بکنم.تواین مدت معجزه های زیادی دیدم.ممنون میشم کمکم کنید

    سلام من تازه به جمعتون اضافه شدم چه حس خوبی به آدم منتقل میکنین
    ممنونم ازتون و یک سوال البته زیاد دقت نکردم تو مطالب فقط من دارم کسیو جذب میکنم و این طرح الهی رو نمیدونم به چه صورته اما تا الان چندمرحله که پیش رفتم یه مرحله رو که کامل پیشرفت کردم چون مستقیم هدفو نمیخواستم مسیرشو باز کردم به این صورت بوده از زمانی که دارم تلاش میکنم توالی اعدادو بییییی نهایت میبینم طوری که حتی خدارو قسم میدم که دیگه نبینم یه جورابی کلافه میسم بس که میبینم حای شده تو خواب پریدم گوشیمو نگاه کردم ساعتو جفت دیدم این نشونه خوبی میتونه باشه یا اینکه ممکنه نیاشه و ادامه ندم بسیاررررر ممنون و سپاسگذارتونم اگه قابل برونیدو جواب منم بدین

      سلام عزیزم
      به جمع قانون جذبی ها خوش اومدی
      توالی اعدا نشونه های فرشته ها هستن و در صورتیکه درخواست نشونه کرده باشی معنیخ اص دارن و در غیر این صورت معنی ندارن
      مطالب بخش طزح الهی زندگی رو بخونی کاملا متوجه طرح الهی میشی .. سوالی بود بپرس

    سلام. به کدوم فرشته ام باید نامه بدم که اگر با جفت روحیم رو به رو شدم به من نشونه بده که این همون فرده؟ فرشته ی عشق یا فرشته ی ازدواج؟

    سلام… ممنون از سایت خوبتون
    ده ماه پیش با کسی آشنا شدم که دقیقا شبیه مشخصاتی بود که برای همسر ایده آلم نوشته بودم ، حتی اسمش همون بود، ایشون برای کاری موقتا یه شهر دیگه بود و قرار بود چند ماه بعد برگرده، من تو این ده ماه ندیدمش فقط تلفنی بوده رابطمون ، اما جملات طرح الهی رو گفتم و رابطمون هم خوب پیش میره اما فعلا شرایط برگشت جور نشده… میخوام بدونم چه کاری میتونم انجام بدم که شرایط برگشتش جور بشه و بیاد؟؟؟

      سلام عزیزم
      میتونی به فرشته ی نگهبانش نامه بنویسی و درخواست کنی شرایط رو جوری رقم بزنه که بتونه زودتر برگرده

    چرا آدمایی که وارد زندگیم میشن چه مرد چه زن میخوان من فقط مال اونا باشم ولی آدمایی که من میخوام نمیان
    من کاملا با قوانین جذب فرشته ها رها کردن و همه اینا اشنام تو همه ی زمینه ها ی زندگیم جواب میدن جز روابطم با کسایی که دوست دارم چراا واقعا ؟؟

      عزیزم چون شما با افکارت این موضوع رو جذب میکنی
      و دوم میتونه این باشه که اون اشخاص تو طرح الهی زندگی شما نیستن
      این موضوع رو میتونی در خودت جستجو کنی
      ذهنت رو نسبت به این مورد مثبت کن
      با فکر کردن به اینکه اونا چرا من چرا باعث میشی همونی جذب شه که نمیخوای ولی چون مدام داری بهش فکر میکنی جذب معکوس میگیری

    سلام مرضیه جون ببخشید میخواستم بدونم نداشتن عزت نفس یا همون خجالتی بودن میشه باعث ازدواج نکردن بشه؟؟
    مثلا من خیلی تو جمعا هستم
    ولی مثلا نمیتونم تنها برم خرید یا بانک یا یه مرکز خرید تنها برم دور بزنم حتما باید با یکی باشم یه قراری باشه تا من برم از خونه بیرون یا یه کلاسی بخوام ثبت نام کنم حتما باید یکی باشه
    این مورد میتونه مانع بشه؟؟

      سلام عزیزم
      میتونه یکی از دلایلش این باشه اما صددرصد نیست
      مطالب اعتماد به نفس رو مطالعه کن و همچنین کتاب نیمه ی تاریک وجود
      مطمئنن میتونی برطرفش کنی

        مرسی عزیزم ایشالا تمام تلاشمو میکنم😊😊

        ان شالله

    با سلام ممنون از سایت مفید شما
    من یه خواستگار داشتم احساس میکنم در صحبت های جلسه خواستگاری دقت نکردم و حرف هایی زدم که طرف مقابل خوشش نیامده مثلا اینکه من موسیقی دوس دارم و زمانی کلاس موسیقی میرفتم . و مدام خودم را سرزنش میکنم که چرا این صحبت ها را مطرح کردم.آیا مدام فکر کردن به این موضوع که چرا فلان حرف را زدم فلان حرف را نزدم اختلالی در قانون جذب به وجود می اورد چون من دادم از دستورالعمل قانون جذب برای جذبش استفاده میکنم . ممنون اگر مرا راهنمایی کنید

      سلام عزیزم
      فکر کردن شما در مورد این موضوع و اینکه میگی خوشش نیومده .. باعث میشه همین موج منفی رو به سمت اون شخص ارسال کنی و در نتیجه همین احساس رو در ایشون بوجود میاری
      دیگه درباره ی این موضوع فکر نکن و نگرانی نداشته باش
      طرح الهی زندگیت در مورد این شخص رو طلب کن جزیی از طرح الهی زندگیت باشه میاد تو زندگیت و هیچ اتفاق و نیرویی نمیتونه مانع بشه

    سلام سحر جوون.من تمام کارارو انجام دادم و به فرشته عشق نامزدم نامه نوشتم که نشونه های برگشتنشو نشونم بده.بعد یسری نشونه دیدم مثلا عطر یا آهنگیو که دوست دارم اتفاقی میشنوم.یعنی خواسته ی من داره براورده میشه؟

      سلام عزیزم، ما درمورد نشونه ها هیچ نظری نمی تونیم بدیم و هر چیزی که بهش زیاد فکر می کنم جذبش می کنیم که باعث می شه یه سری مواردی که نشونه نباشن به اشتباه نشونه تعبیر بشن.

      توصبه من فقط استفاده از جملات تاکیدی طرح الهی و رها سازی هستش.

    سلاااام عزییزم
    امدن خواستگار حین نامه نوشتن نشونس ایا؟
    اما ویژگی هاش شبیه معیارام نبود

      سلام
      والا نشنیدم خواستگار جز نشونه ها باشه … نشونه های معمول فرشتگان در سایت موجوده میتونید مطالعه کنید

    نههههه 😂😂منظورم اینه که نشونه امدن خودش (اونی ک باید)

      اومدن خودش که تو طرح الهیت باشه میاد
      اومدن یک خواستگار دیگه نمیتونه نشونه ی درستی برای این موضوع باشه

    با سلام و تشکر از سایتتون. من کسی رو دوس دارم که الان باهمیم هروقت بحثمون شده و من دیگه سراغشو نگرفتم و از خدا خواستم هرچه مصلحت پیش بیاد همون لحظه یا فرداش اومده سراغم. و یه بار هم مثل یه معجزه که انگار همه چیز دست به دست هم داده باشن که منو اون همو ملاقات کنیم پیش اومد چون من همه چیزو اون لحظه سپرده بودم به فرشته ها. یه شب هم نیت کردمو از خدا خواستم بهم بگه سرانجام این رابطه چی میشه و همون شب عشقم اومد به خوابم و بهم گفت هرچی بشه منو تو مال همیم. حالا من میخوام بدونم آیا ما در طرح الهی هم هستیم؟ پس چرا خوب پیش نمیره با دیدن این نشونه ها؟لطفا جوابمو بدین خیلی دنبال یکی میگردم که بهم بگه این نشونه ها رو چرا دیدم چرا اوضاع اینجوره . حتی دوستام هم از معجزه های اطرافم تعجب کردن

      سلام عزیزم
      خواب ها بازتاب افکار ما هستن و نشونه ی مناسبی نیستن
      طرح الهی زندگیت رو طلب کن . جزیی از طرح الهی زندگیت باشه تو زندگیت موندگار میشه و ارتباطتون قوی تر میشه

    سلام من چند بار پیام گزاشتم در مورد پسری چندد ماهی ندیدم به فرشته چی بنویسم وحتی یه زنگ کافیه نامه بنویسم که زنگ بزنه

    سلام عزیزم به فرشته نامه نوشتم15 بار در 15 روز
    سلام بر تو ای فرشته عشق ومحبت در..توراتقدیس میکنم واز تو پاسگذارم وبرای این اوضاع وشرایط یاری میطلبم هم اکنون از تو درخواست میکنم به اذن پروردگار شرایطی رافراهم آوری … به عشق ومحبت من پی ببره ودر کنار من قرار بگیره عاشق وبیقرار من بشه ای فرشته عشق ومحبت در …از تو سپاسگذارم که رابطه عاشقانه بین من و…. برقرار شد خدیا سپاسگذارم
    ولی خبری نشد حتی یه تماس چه جور نامه بنویسم

      سلام دوست عزیز، آخرین مطلب بخش پیشنهاد سحر درمورد طرح الهی توضیح دادم، اول باید از خداوند درخواست طرح الهی کنیم، نامه جز آخرین مراحل هستش که متاسفانه دوستان فکر می کنن قرار معجزه انجام بده، اول طرح الهی که اگر چیزی خیر بود خداوند برای ما جورش کنه، قرار نیست ما به خدا بگیم چه کاری انجام بده و پافشاری کنیم، قرار هر چیزی که خیر هستش رو به سمت خودمون جذب کنیم.
      لطفا مطالب مهم سایت، مخصوصا بخش پیشنهاد سحر رو مطالعه کنید که قانون جذب یا نامه نوشتن با معجزه اشتباه نشه عزیزم.

    سلام لطفا اگر میشه جواب منو به ایمیلم بفرستين چون اينجا تعداد کامنت ها زیاده و پیدا کردن جوابم مشکله. خلاصه میپرسم، من تحصیلکرده، زیبا و از خانواده سطح بالایی هستم و کم پيش اومده مورد خیلی مناسبی برام پیش بیاد. اخیرا شخصی رو فقط یک بار دیدم و حس کردم شرایط اولیه منو داره، فقط نمیدونم چطور باید دوباره ببینمش. اصراری ندارم و طرح الهی مو همیشه طلب کردم اما دلم ميخواد فقط بستر بررسی و آشنایی با ایشون فراهم شه. باید به فرشته خودم نامه بنویسم؟ چکار کنم؟ ممنون

      سلام
      به فرشته ی نگهبان اون شخص نامه بدین و درخواستتون رو مطرح کنید

        سلام، من حدود دو ماه و نیم پیش این پیغام رو گذاشتم و بعد بدون نامه نوشتن و فقط با خواستن از فرشته ها ی خودم و ايشون، دوباره دیدمش، حتی کمی هم با هم آشنا شدیم و شرایط و فضا به سمتی میرفت که میخواست بیشتر راجع به من بدونه، بعد در اولین صحبتمون من عکس پروفايلش رو دیدم که دوتا بچه توش بود و ازش پرسیدم و ايشون یه طوری دو پهلو جواب داد که من آخر نفهميدم آیا شوخی میکنه یا واقعا متاهله. دفعه بعد که بر حسب کاری دیدمش گفتم که چون متاهله نباید شیطنت کنه که اون خیلی ناراحت شد و گفت منظوری نداشتم و کلا از نظر احساسی حس کردم عقب کشید. الان هم ارتباط مون قطع شده، و من نميدونم آیا او واقعا متاهل بود یا چون از حرف من رنجید قید این ارتباط رو زد. من با یک دنیا ابهام برای فرشته عشق نامه نوشتم و خواستم خبری ازش بشه، که اگه حتی متاهل هم هست خودم تموم کنم و بعدها با شک به این دوره زندگیم نگاه نکنم. تا حالا در عرض یک هفته دوازده تا نوشتم. و نشونه هم ساعت های قرینه و جفت زیاد دیدم، اما سوالم اینه که از کجا بفهمم کارم رو درست انجام دادم و اینکه آیا همه کاری رو که باید کردم؟ چیزی که من از فرشته عشق خواستم، یک بار حرف زدنه که بر اون اساس تصمیم گیری کنم و از ابهام دربیام. ممنون از راهنمائی تون

        عزیزم در حال حاضر طرح الهیت رو در مورد این شخص طلب
        جزیی از طرح الهیت باشه دوباره برمیگرده به زندگیت و اگه نباشه شخصی شایسته تر سر راهت قرار میگیره

    ممنون از پاسخگوییتون. ولی یه شب دیگه باز نیت کردم و خوابیدم هیچ خوابی ندیدم و صبح که پاشدم تعجب کردم که چرا هیچ خوابی ندیدم. صبح دوستم بهم گف دیشب خوابتو دیدم و اون خوابی که دوستم دیده بود همون نیتی بود که من شب کرده بودم. جالب اینجاس که دوستم هیچ فکری راجب من نمیکرد.

      خواهش عزیزم
      متاسفانه در این زمینه اطلاعات کافی ندارم و نمیتونم راهنمایی خوبی داشته باشم

    از خدا میخوام که هیچ عشق یکطرفه ای توی دنیا نباشه و همه عاشقا بهم برسن. دوستان عزیزم فقط میخوام بگم با مجبت و اخلاق خوب در همه شرایط میتونید یه مرد رو عاشق خودتون کنید و هیچوقت با پرخاشگری و خالی کردن خودتون چیزی درست نمیشه. این تجربه منه . و اینکه وقتی توی یه چیزی سماجت به خرج بدین همه چیز بدتر میشه. قانون جذب زمانی خوب جواب میده که خودتونو رها کنید و به کائنات اعتماد کنید و همه چیزو به اونا بسپارید .

    سلام سحرجان
    من یه دوره نامزدی دوماه داشتم. با اینکه ارتباط عالی داشتیم و نقطه نظرای مشترک خیلی زیاد . همینطور از جهت شخصیت یهو یه اتفاق کوچیک باعث شد رابطمون تموم بشه. بنظر شما ما طرح الهی هم نبودیم؟

      سلام
      امکانش هست . میتونی طرح الهیت رو طلب کنی در موردش .. طرح الهیت باشه برمیگرده و اگر نه شخصی شایسته تر وارد زندگیت میشه

    سلام.می خواستم اگه میشه منو راهنمایی کنید..من نزدیک یک سال عقد کردم.همه چیز خوب و عالیه اما تنها مشکلی که دارم اینه که من خیلی حساس و زود رنج هستم.و میتونم بگم هر دو روز یک بار یک قضیه ای بین من و همسرم پیش میاد و من حسابی بهم میریزم. , و بحثمون میشه ..البته خیلی زود تموم میشه..همسرم هم ازین موضوع ناراحته…من نمیخوام بگم مقصر منم یا همسرم.فقط میخام نگاهم به همه چیز مثبت بشه وانقدر خودمو سر مسایل کوچیک اذیت نکنم.ممنون از سایت زیباتون

      سلام
      پیشنهاد میکنم کتاب نیمه تاریک وجود رو مطالعه کنید و همچنین مطالب بخش کنترل احساسات (در دسته بندی سمت چپ ساینت )

    ببخشید چرا نظر منو تاييد نکردین و جوابمو نمیدین؟؟؟؟؟

      عزیزم سوالات به نوبت پاسخ داده میشن
      به بخشی که سوال کردی مراجعه کن پاسخ داده شده

    سلام و خسته نباشید خدمت شما

    من یه دوسالی میشه که به اجبار خانواده با یه نفر ک هیچ علاقه ایی بهش ندارم ازدواج کردم توی این مدت خیلی کار واسه جدایی از همدیگ انجام دادم ولی ازش جدا نشدم.اما این باور رو دارم که یه روز ازش جدا میشم.اما فکر اینکه اگ خانوادم باز مخالفت کنن که من از ایشون جدا نشم ناراحتم میکنه.ازتون میخوام کمکم کنید و بهم بگید که برای اینکه خانوادم راضی بشن چکار کنم

      سلام میتونی به فرشته ی نگهبان خانواده ات نامه بدی و ازشون درخواست کنی که مخالفتی نداشته باشن
      اگه تو طرح الهیت باشه که از این شخص جدا بشی مطمئن باش خانواده ات هم حمایتت میکنن

    چرا جواب من و نمیدید؟؟؟؟

    ممنونم که سوالمو پاسخ میدید.
    اگر که ما دنبال شریک زندگی با خصوصیات خاصی که خودمون نوشتیم و تجسم کردیم باشیم ,این دیگه طرح الهی نمیشه که .چون خودمون روی یه شخصیت خاصی که نمیشناسیمش تمرکز کردیم و میخوایم جذبش کنیم و ممکنه کسی که تو طرح الهی زندگی ماست اصلا اینطوری نباشه و ویژگی هاش فرق بکنه
    اینطور نیست؟؟میشه رفع ابهام کنید🙌

      دوست عزیز اگر این شخص که شما تجسم میکنید در طرح الهیتون نباشه سر راهتون قرار نمیگیره و یا اینکه خیلی زود از زندگیتون خارج میشه

        خیلی ممنون بابت جواب خوبتون❤❤

        خواهش عزیزم
        موفق باشی

    سلام…من با کسی که بهش علاقه دارم و با نوشتن مشخصات فرد ایده آلم جذبش کردم یکساله در ارتباطیم ولی برای کاری یه شهر دیگه هست و فعلا شرایط برگشت نداره… میخوام ببینم میشه با قانون جذب برگرده؟؟ اگه میشه چجوری باید اینکارو بکنم؟؟؟ ممنون از شما….

      سلام
      بله میتونید .. اگر این مورد به تصمیم خودش بستگی داره به فرشته ی نگهبان خودش نامه بدین و اگر شخص خاصی مثل کارفرما مسئول انتقال هست ، به فرشته ی نگهبان کارفرما نامه بدین

        ممنون از جوابتون… میخواستم ببینم با جملات تاکیدی هم میشه اون فرد برگرده یا فقط از طریق نامه نوشتن؟؟؟

        خواهش عزیزم
        بله جملات هم میتونن تاثیرگذار باشن

        ممنون از جوابتون… با جملات تاکیدی هم میشه اون فرد رو برگردوند یا فقط با نامه نوشتن؟؟؟

        میتونی جملات هم تکرار کنی
        نوشتن باعث میشه انرژی بیشتری ارسال کنید

    سلام مرضیه جان…یه چیزی رو واقعا من تازه فهمیدم توزندگیم .اخه من حدودای بهمن باسایتتون آشناشدم واون موقع زیاد جدی وباتوجه خاص کتبی که معرفی کردید رانمیخوندم.فکرکنم حدودا 4 5 ماهه که بادقت بعضی کتابها و البته مطالب سایتتون را هرروزه میخونم.واین خیلی خوبه وازتون ممنونم.نکته اینه که واقعا حالافهمیدم که اکثراتفاقات زندکیم را خودم جذب کردم وخیلی هاش رو خودم مقصربودم.مثلا حدوده یکماهه که فهمیدم مقصر طلاقم وجرقه های اولیه اون که من کم تحمل شده بودم و یک سری کارهای مسخره ای که توی اون زندگی پرازعشق کردم مقصرش خودم بودم…والبته بااینکه طرفم واسم از جون ودل مایه میذاشت من ناسپاسی فراوانی کردم.واون را اصلا نمیدیدم و خودخواهی های زیادی کردم…واقعا فهمیدم که اول باید روح وجسمم را اونقدر سبک کنم تابتونم ببینم خیلی چیزارو.
    اخه من حدودا یکماهه که قلبا و عمیقا شکرگزاری را شروع کردم…والبته خیلی هم نتایجش عالی بودانصافا توزندگیم.
    ببخشید اینقدر طولانی شدعزیزم
    قلبا ازتون ممنونم😙😙❤

      سلام دوست عزیزم
      خوشحالم تونستی با استفاده ار مطالب سایت و کتب مختلف به این درک درست برسی و حالا میدونی از این به بعد رو چگونه باید به جلو حرکت کنی
      بهترین هارو برات ارزو میکنم و ممنونم تجربه ات رو به اشتراک گذاشتی تا دیگر دوستان هم استفاده کنن

    سلام عزیزم.ممنونم ازابراز لطف ومحبتت.❤❤

    سلام وخسته نباشید.لطفا جواب منو بدین خواهش میکنم
    من یکی رو دوس دارم قبلا هم یبار خواستگاریم اومده
    من طبق گفته شما عمل کردم 15 طرح الهی رو خواستم و جملات تاکیدی رو گفتم و به فرشته عشق و ازدواجش نامه نوشتم.دیروز 15 روزم تموم شد.از دیروز شروع کردم رها سازی رو انجاک میدم.یه دفتر برداشتم توش جملات تاکیدی و سپاسگزاری رو مینویسم خیلی هم حالم خوبه.ولی تو این مدت خیلی خواستگارای ناجوری برام پیدا شده.مثلا یکی عمله بناست.یکی اهل روستاست.من خیلی ناراحت میشم اینارو میبینم اخه من خودم لیسانس هستم و الانم برای ارشد میخونم.دیروزم یه پر خاکستری تو حیاطمون دیدم.بنظر شما من چیکارکنم؟از یه طرف هم مادرم بهم فشارمیاره که به یکیشون بله بگم نه تنها مادرم بلکه پدربزرگ و مادربزرگم هم همینطور

      دوست عزیزم
      خواسته های ما زمان الهی دارن و باید منتظر دریافت باشیم
      میتونی به فرشته ی نگهبان مادرت نامه بدی که فشاری وارد نکنه سر این موضوع تا ان شالله در موعد الهیش خواستت براورده بشه

        ممنونم که جواب دادی.تورو خدا دعام کن

        خواهش عزیزم
        توکل به خدای بزرگ ان شالله موفق میشی

    سلام من الان وارد 31 سال شدم تا حالا هر كسي تو زندگيم بوده يا باهم دوست بوديم هيچ كدوم واقعا باهام اونجوري نبوده دوسم داشته باشن و بهم ثابت كنن ولي وقتي دختراي ديگه ميبينم كه روابطشون چجوريه و كسي كه تو زندگيشونه چقد عاشقشونه برام سوال بخاطر چي من اينجوري جذب ميكنم و اينكه بقيه چجوري فك ميكنن يا چيكار ميكنن آدم مناسب تو زندگيشونه و اينكه تنها با مثبت بودن ميشه يا بايد كار خاصي انجام داد

      سلام عزیزم، دیگران به همون اندازه برای ما ارزش قائل می شن و دوستمون دارن که خودمون برای خودمون ارزش بالایی قائل بشیم و از ته دل خودمون رو همونطور که هستیم دوست داشته باشیم، مطالب بخش خود دوستی رو بخون.

    سلام من تازه عقد کردم .بعد از دوماه .با دخالت خانوادش میگه منو دوست نداره ونمیخواد الان در شرف طلاق هستیم ولی من دوستش دارم چیکار کنم ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید .بسیار بسیار افکارش منفی هست

      سلام عزیزم
      مطالب بخش طرح الهی رو مطالعه کن و میتونی به فرشته ی عشق نامزدت نامه بدی تا از این طریق بتونی مشکلات بوجود اومده رو رفع کنی

    تو نامه چی بنویسم؟

    سلام

    ببخشیدمراحل جذب همسرخیلی جالب
    اگرجنس مذکی که مدنظرمون باش دونفرباش نزدیک به معیارهامیشه برادوتاشون نامه نوشت همزمان عایااا

      عزیزم قرار نیست کسی رو خودت مشخص کنی، از جملات تاکیدی طرح الهی باید استفاده کنی، هرچیزی که خیر باشه پیش میاد.

    سلام..یه مدته که با تجسم خلاق و نوشتن نامه به فرشته احساس بهتری دارم…طرح الهی زندگی رو تازه دیدم…متوجه نشدم زیاد…مثلا من برای داشتن دوستای خوبو مهربون همچنین رسیدن به ثروت وهمچنین باردار شدن دقیقا چکار کنم؟درخواست طرح الهی و بعد نامه نوشتن؟میشه توضیح بدید؟

      سلام عزیزم، برای آشنایی با طرح الهی مطالب بخش طرح الهی رو بخون، کامل توضیح داده شده.

    سلام عزیزم، من قراره با کسی ازدواج کنم اما دوره آشناييمون طولانيه و قراره حدود دو سال آشنایی باشه و من ازين بابت ناراحتم و دلیلی برای این مدت طولانی نمیبینم و نميتونم دراين باره با کسی صحبت کنم، الان نميدونم کدوم از راه های تجسم خلاق یا جمله تاکیدی یا نامه برای مسئله من جواب ميده، لطفا راهنماييم کنید که چیکار کنم که تو بهترین حالت دوره آشناييمون کوتاه تر بشه و زودتر بریم سره زندگيمون، اگر روش جمله تاکیدی مد نظرتون بود لطفا بهم بگيد چه جمله تاکیدی و بگم، یا مثلا به کدوم فرشته نامه بدم، ممنون ميشم دقیق راهنماييم کنید، متشکرم عزیزم، براتون آرزوی آرامش و برکت دارم

      سلام عزیزم، هر دو روش خیلی می تونه برات مفید باشه، مطالب بخش پیشنهاد سحر و سوالات متداول رو بخون، امیدوارم که بهترین ها برات پیش بیاد.

    سلام ممنون ازسایت خوبتون ببخشیدشخصی ازمن 3سال خواستگاری کرده به دلایل مختلف الان هنوزم منومیخوادولی درخواست های دورازعرف ازمن داره میخوام افکاربدازسرش بیرون کنه ومثل یک مردبیادجلوتواین 3سال یک بارنشدبه من بی احترامی کنه چیزای نمیتونم اینجابگم متاسفانه میخوام پسره عوض شه ازافاربدچه کنم جزطرح الهی زندگیم هست چون خ اصرارداره به ازدواج منتهی شرایط بدگذاشته لطفاجوابم بدید؟؟؟

      سلام عزیزم، هر کسی که اصرار به ازدواج داشته باشه طرح الهی نمی شه، طرح الهی چیزی هستش که درست، معقول و همراه با آرامش باشه. درزمینه ای که سوال کردی، فکر می کنم اگر از راهنمایی مشاوره خانواده کمک بگیری خیلی بهتر باشه، امیدوارم که موفق باشی عزیزم.

    سلام خسته نباشید گفتید هفته ای 2 یا 3 بار باید لیست مرور کینیم تا کی اینکار بکنیم و مگه نباید رها کنیم ؟

      هر زمان احساس کردین به حد کافی در مورد خواسته تون و لیستتون فکر کردین و وقتشه که رهاسازی کنید رها کنید

    سلام سحرجون،ناردونه جون و مرضیه عزیز،من تازه میخوام نامه نوشتن به فرشته ها رو شروع کنم میخواستم یدونم باید به کدوم فرشته نامه بدم و اینکه هر15 روز به همون فرشته یا به فرشته های مختلف هم میشه نامه داد؟من یه نفرو دوس دارم چندروزه که رفته و بیخبرم ازش..جملتت طرح الاهی رو دارم میخونم و میخوام از امشبم نامه بنویسم اینم میخوام بدونم که به فرشته ایشون نامه بنویسم یا به فرشته خودم

      سلام دوست عزیز
      به فرشته ی شخص مقابلتون نامه بدین و درخواستتون رو مطرح کنید
      15 روزی روزی یک نامه به یک فرشته برای هر درخواستتون .. نامه ها با یک متن مشابه هم باشه

    عذرمیخوام یه سوال دیگم دارم،اونم اینکه این آقاپارسال ازم خواستگاری کردن که سرمهریه بهم خورد..بعدش همه خانوادش مخالف شدن و دیگه نیونون خواستگاریم،تا امسال که همشونو این آقاراضی کرد بجزمامانش..که بعدازدوسه روزکه مامانش شدیدامخالفت کرد دبگه ازایشون هیچ خبری نیس،،سحرجون من بنظرتون چه کاری انجام بدم بهتره؟

      میتونی به فرشته ی نگهبان مادرش هم نامه بدی و از فرشته ش درخواست راهنمایی و کمک کنی

    سلام سحرجون میدونمم حجم سوالات زیاده و خیلی سخته جواب تک تکشو بدین،خسته نباشین واقعا خدا بهتون خیر بده،

    سلام. ببخشید من توی بخش فهم نشونه ها مشکل دارم. بحثم تنها ازدواج نیست و کلا همه ی مسائل مد نظرم هست.از کجا بفهمم چه چیزی نشونست؟ یا چجوری قراره نشونه بدن بهم و چجوری باید درخواست کنیم بهمون نشونه بدن؟

      سلام
      نشونه ها رو وقتی دریافت میکنید احساسات رو در اون لحظه رو بخوبی متوجه میشید .. باید بیشتر به خودتون واطرافتون دقیق باشید

        ببخشید متوجه جمله بندیتون نشدم. میشه واضح تر توضیح بدین؟

        یعنی احساسات شما در لحظه ایی که نشونه ایی میبینید میتونه بهتون بگه نشونه س یا نیست
        نشونه های کلی فرشتگان تو سایت هست
        اگه حس خوب نسبت به اون نشونه داشته باشی میتونی نشونه حسابش کنی و در غیر اینصورت درخواست نشونه ی واضحتر کنی

    سلام مرسی از سایت خوبتون.برام خیلی مفید بوده مطالبتون و کتاب هایی ک معرفی میکنید واقعا معرکن.راستش وقتی با سایتتون آشنا شدم از قانون جذب برای جذب همسر آیندم استفاده کردم.تو نامه خصوصیاتی ک میخاستم طرف مقابلم داشته باشه رو نوشتم و تصویر سازی میکردم و هر روز نامه رو میخوندم و به 1ماه ک نرسید ک اون فرد رو جذب کردم .دقیقا همونی بود ک میخاستم.بهم علاقه پیدا کردیم ولی به 1ماه نرسید که بدن هیچ حرف و دلیلی رفت.هیچ مشکلی بینمون نبود.الان 5ماه میشه که رفته ولی من اصلا نتونستم فراموشش کنم.اولش خیلی غصه میخوردم و ناراحت بودم ولی الان ناراحت نیستم اما با همه این حرفا و با اینکه رفته و نیست اما هنوز جاش تو دلم ثابته و هر روز احساسم بهش بهتر و بیشتر میشه.نمیدونم چکار کنم؟شاید طرح الهیم نبوده ولی اگر طرح الهیم نبوده پس چرا هر روز حسم بهش بیشتر میشه و نمیتونم از ذهنم پاکش کنم؟ممنون میشم پاسخ کاملی بهم بدید ویک دنیا سپاس بابت مطالبتون❤

    چجوری بعد جواب سوالمو پیدا کنم…ب ایمیلم پیام مبدین

    سلام عزیزان من مدتها فردیو دوست داشتم بعد ۵ سال قرار بود تو ی تاریخی همو ببینیم با اینکه شک داشتم میاد ولی اعتماد کردم و ب فرشتش فرشته خودم نامه دادم نشونه هم گرفتم ک تو اون تاریخ همو ببینیم حتی ی نشونه اینکه پری ک دو روز پیش پیدا کردم و رو میز گذاشتم همون شب ک نشونه خواستم ب طرز عجیبی دیدم همون پر رو لباسمه و رو میز نبود بدون اینکه بهش دست بزنم ولی تو اون تاریخ نیومد خیلی بی اعتماد شدم ب همه چی ب فرشته ها ب خدا کفر نمیگم ولی حس میکنم خدا هم داره سرکارم میزاره نمیتونم بفهمم بالاخره نشونه ها چی بوده پس مرسی

      سلام عزیزم، ما همه جای سایت تاکید کردیم از خداوند بخواید طرح الهی زندگی خودتون رو نشون بده،نه این رو خواستتون و شخص مورد نظرتون پافشاری کنید، پر نشونه واضحی نیست.
      اگر چیزی طرح الهی زندگیت باشه با اتفاقهای مثبت خودش وارد زندگیت می شه.
      همیشه هم گفتم باید به خداوند اعتماد کامل داشت، قرار نیست ما به همه چیزهایی که دوست داریم برسیم، ما که نمی دونیم چه چیزی به خیر و صلاحمون هستش.

    سلام خسته نباشید. میخواستم بپرسم برای نامه نوشتن به فرشته ی زناشویی هر دفعه باید همه ی خصوصیات طرف مقابلمون رو یادآوری کنیم؟

      سلام
      نه عزیزم
      لیستی از خواسته ات رو بنویس و روزانه مرور کن و تجسم خلاق داشته باش لازم نیست تمامی اون خصوصیات رو هربار بنویسی

    سلام.من چندتا از دوستام رو تو ی صندوق خونگی ثبت نام کردم ولی متاسفانه بدحساب از اب درومد وام دهنده.و هممون ی جورایی درگیریم باهاش و اذیت میکنه.چکار باید بکنم؟به چه فرشته ای نامه بدم و چی بگم که کلا اززندگیمون بره بیرون؟ممنون

      اول به فرشته ی نگهبان ش نامه بدین که مشکلاتی که پیش اومده برطرف شده و بعد به فرشته ی رهایی که کلا از زندگیتون خارج بشه
      متن نامه هم هر چیزی که در مورد این موضوع در ذهن داری بنویس

    سلام من امروز با سایت شما آشنا شدم کتاب از دولت عشق هم چن روزه دارم میخونم واز جملات تاکیدی ازدواج استفاده میکنم در زمان دانشگاه استادم بهم نشون داد که عاشقم هست ولی من ماههای آخر دانشگاه متوجه علاقه اش نسبت به خودم شدم الان که چند ساله از آن ماجرا میگذره عاشقش شدم والان دقیق نمیدونم ازدواج کرده یانه البته روزهای آخر حلقه ایی در دستش بود که فقط همان روز بود بعد درش آورده بودوبعد هم دو سه سال پیش در سایتی اسمش رو دیدم که وضعیت تاهل رو متاهل نوشته بود نمیدانم الان متاهله یا مجرد .ولی من دوست دارم باهاش ازدواج کنم خواهش میکنم بهم کمک کنید اگر الان متاهل باشه من با فکرکردن میتونم جذب خودم کنم مثل گذشته عاشق من بشه اگه با این کار میشه حتمن با جملات تاکیدی انجامش میدم که اورابرگردانم آیا ممکنه ؟ در ضمن در کتاب از دولت عشق در مورد قرار گرفتن در طرح الهی چیزی ننوشته ولی شما تاکید دارید که اول باید در طرح الهی او قرار بگیریم اگه اینطور است که همه به همه ی آرزوااشون نمیرسن لطفا در این مورد هم توضیح دهید
    لطفا راهنمایی کنید که از چ جملات تاکیدی برای رسیدن استفاده کنم ؟ دوم اینکه من حتی نامه به فرشته اش هم نوشته ام ممنون و سپاسگذارم

      سلام عزیزم٬‌ پیشنهاد من اینه که رو طرح الهی خودت تمرکز کنی و اینکه قرار کی باشه رو بسپاری به خدا. مطالب بخش پیشنهاد سحر و سوالات متداول رو حتما بخون.

    سلام من به یه نفر علاقه مندم ولی مادرش مخالفت میکنه من نمیدونم که چیکار کنم که مادرش موافقت کنه گاها این موضوع برام یه تردید ایجاد میکنه که ایا با اونی که میخام ازدواج میکنم یانه

      سلام عزیزم از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کن اگر چیزی خیر باشه خودش جور می شه. باید به خدا اعتماد داشته باشی.

    با سلام و خسته نباشید،مرسی بابت صرف وقتتون نسبت به جواب دادن پیام ها،من الان یکساله با شخصی که فامیل هم بودیم ارتباط دارم بعد از یکسال فهمیدم که ما زندگی خوبی باهم در آینده نخواهیم داشت و بهتره جدا شیم اما دوستانه،باهاش صحبت کردم نشد،میگه تو تنها انگیزه زندگی منی!هر بار منو میترسونه ،مثلا ضربه زدن به خودش و زندگیش و یا خودکشی،من واقعا دوسش دارم اما میدونم که زندگیمون خوب پیش نخواهد رفت بخاطر تفاوت اخلاقیمون،نمیدونم به کدوم فرشته نامه بنویسم که مشکل حل شه و ما دوستانه جدا شیم،دوست دارم خوشبیختیشو ببینم و باهم دشمن نباشیم و همیشه مثل دو تا دوست عادی باهم باشیم

      سلام عزیزم٬ پیشنهاد من اینه که پیش مشاور برید اگر واقعا مناسب هم نباشید مشاورها با دلایل منطقی قانعش می کنن.

    سلام سحر خانوم
    متاسفانه به دختر مورد علاقه برای ازدواج میخوام جبران کنم براش چیکار کنم و با چه فرسته مکاتبه کنم که برگرده؟

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds