جملات تاکیدی انگیزشی 2 | قانون جذب  

 

* دقیقا آنچه را احساس می کنم,  نصیب خودم می کنم. هم اکنون احساس سلامتی و سعادت می کنم, روحیه ام را بالا می برم و دنیای رویایی خودم را خلق می کنم.

* هم اکنون فکرم را در لفاف عشق می پیچم و به کمک آن زندگی ام را متحول می کنم, چون قانون جذب همان قانون عشق است.

افکار مربوط به عشق را در سر می پرورانم تا قانون جذب هم با لطیف ترین نیرو واکنش نشان دهد و من را سریع تر به خواسته ام برساند.

* از کائنات می خواهم هر وقت ذهنم پریشان شد, با نشانه ای مرا به خود بیاورد, می تواند صدایی بلند یا افتادن شئی از دستم باشد. تمام اینها علائمی هستند که ذهنم را از حالت انحراف به زمان حال برمی گرداند.

* من قدرتی عظیم و بی کران دارم که دنیای خودم را خلق کنم. قدرت من نشآت گرفته از قدرت لایزال الهی است, تمام قدرتم در درون خودم و تحت کنترل خودم است.

* من مغناطیسی هستم که هرچیزی را بسوی خودم جذب می کنم. هرچه در این مورد بیشتر تمرکز کنم, مغناطیسی عالی تر خواهم شد چون قدرت اعتقاد, باور و آگاهی را با هم ترکیب کرده ام.

* توقع داشتن, نیروی قوی جذب است, زیرا هر چیزی را بسوی من می کشاند. میل شدید مرا با آنچه در اشتیاقش هستم, مرتبط می کند و توقع و انتظار هم آن را بسوی زندگی ام می کشاند.

* کائنات عاشق سرعت است و من درنگ نمی کنم. مردد نیستم و به خود شک ندارم. وقتی فرصتی برایم ایجاد شد, بی درنگ عمل می کنم.

این وظیفه من و تنها کاری است که باید انجام دهم.

* هرآنچه به زندگی ام وارد می شود, در واقع خودم آن را بسوی زندگی ام می کشانم و به واسطه ی تصویر ذهنی ام است که آن را جذب می کنم. هرآنچه در ذهنم جاری باشد, آن را بسوی خود جذب می کنم.

 

مجموعه کارتهای راز

گرد آورند: نفیسه معتکف

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds