داستان های راز - تغییرات خواهند آمد  

 

 

تا قبل از این, در مورد راز چیزی نشنیده بودم و هیچ چیزی در موردش نمی دانستم.

یک روز که برای تفریح بیرون رفته بودم با دختری آشنا شدم. در بین صحبت هایمان در مورد من در مورد شرایط بد کارم و اینکه اصلا راضی نیستم حرف زدم. اینکه مسئولمان چقدر سختگیر و ایرادگیر است و همه ما احساس نا امنی و نارضایتی می کنیم و از کارمان متنفر هستیم.

او گفت که تا به حال فیلم راز را دیده ای؟

و در اینجا بود که همه چیز آغاز شد, به خانه بازگشتم و تصمیم گرفتم که زندگی ام را تغییر دهم.

نوشتن اهداف و آرزوهایم را با جزئیات در هر جایی که ممکن بود آغاز کردم. در دفتر، روی آینه، روی روزنامه، روی استیکر روی در ورودی درست جایی که میخواستم از خانه خارج شوم ویژگی های شغل جدیدم و آنچه را می خواستم را نوشتم. به خودم گفتم که من به زودی شغل جدید دلخواهم را پیدا می کنم.

روز بعد من برای کار به جاهای مختلف مراجعه کردم, در آن روزها من دائما به خودم می گفتم که باید مثبت باشم و دائما شغل دلخواهم را تجسم می کردم.

در حدود 3 تا 4 روز بعد، من از یکی از جاهایی که درخواست کار داده بودم برای مصاحبه دعوت شدم. نه تنها در آنجا پذیرفته شدم بلکه آنها نیاز فوری داشتند و من چند روز بعد کار جدیدم را آغاز کردم.

در واقع من از زمان تماشای فیلم راز و تصمیم به پیدا کردن کار جدید، در عرض دو هفته به خواسته ام رسیدم. کار جدیدم نه تنها خوب و راضی کننده بود بلکه دستمزد بالاتری هم داشت.

بعد از چند هفته، در محل کار جدید هم من کاملا از سرپرستم راضی نبودم و بنابراین تصمیم گرفتم که مجددا راز را مورد امتحان قرار دهم. در ضمن محل کار جدیدم هم از شهر محل زندگی ام 45 دقیقه فاصله داشت و من می خواستم که محل کارم نزدیک تر باشه.

بنابراین دوباره تصمیم گرفتم که با استفاده از راز به کار جدیدی در نزدیکی محل زندگی ام فکر کنم و این بار من خیلی روی ویژگی کار تمرکز نداشتم اما کاملا مطمئن و مثبت و امیدوار بودم که کار جدید و مناسبم را خواهم یافت.

چند روز بعد، از یک شرکت تجاری با من تماس گرفتند و برای مصاحبه رفتم و با به یاد داشتن قدرت راز من میدانستم که آن شغل را دارم و همین طور هم شد.

به راز و قانون جذب اعتماد کنید، باورش کنید و با آن موفق شوید.
این قانون خیلی ممکن و شدنی است. قانون جذب برای آنانی که می خواهند که برایشان کار کند، خیلی خوب کار می کند. امیدوارم با رازبه هر آنچه که در سفر زندگی تان میخواهید، برسید و موفق باشید.

الکساندرا از کالیفرنیا:
23 ساله ، کارمند تمام وقت شرکت و دانشجوی نیمه وقت شاد و خوشحال

 

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

4 نظر

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds