داستان های راز - هر روز جدیدی که می آید فرصت جدیدی ست برای تغییر زندگی ات به سمت بهتر شدن | قانون جذب  

 

در ابتدا از راندا برن بخاطر کتاب فوق العاده اش خیلی خیلی تشکر می کنم که چشمای منو باز کرد و روح منو تعالی داد, خوشحالم که در زمان مناسبی که به این کتاب احتیاج داشتم، این کتاب رو پیدا کردم.

من قبلا کاملا بد بین بودم, خودمو زشت، احمق و بدون اعتماد به نفس میدیدم, درحالیکه واقعیت کاملا برعکس بود.

در 5 سال گذشته من و خانواده ام چه از لحاط عاطفی، چه مالی و چه فیزیکی مرتبا رو به وخامت بود.

پدرم سرطان گرفته بود, من زردی، تیفوئید، بیماری چشمی گرفتم و جراحی چشمم به خوبی پیش نرفت. ما هردو بستری بودیم، احساس شکست می کردیم. من کار و تحصیلم را بخاطر بیماری از دست دادم و در آخر و بدتر از همه نامزدی ام بهم خورد که بیشتر از همه چیز مرا درهم شکست.

اون زمان من فکر نمیکردم که این همه خفت و دردی که ما داریم میکشیم بخاطر طرز فکر من و خانواده ام هست.

من دعا و ناله و زاری می کردم و تو گوگل سرچ می کردم که نامزدمو دوباره برگردونم چون خیلی از خودم خجالت میکشیدم و افسوس می خوردم. اما هیچ کدام از تلاش هایم به نتیجه نرسید. من این کارها را از روی ناامیدی انجام میدادم و نه از روی عشق و روز به روز مایوس تر میشدم.

در اینجا بود که کائنات کتاب های راز و قدرت راندا برن رو برای من فراهم کرد.

بعد از خوندن کتاب ها در عرض 5 روز، من با احساسات مثبت لذت و خوشی و شادی خودم را انباشته کردم و فقط کمی تاسف از گذشته را حس کردم. من تمام تلاشمو میکردم که با امید رو به جلو حرکت کنم و زندگی ام را تغییر دهم.

از اون روزها به بعد زندگی من از هر جنبه به کلی تغییر کرد.

من تونستم نامزدم را فراموش کنم. پوست و هیکلم خوب شد و ظاهر جذاب تری پیدا کردم. مدرک های خوبی گرفتم و تونستم یه کار خوب را در کنار یک تیم خوب جذب کنم.

من با یک مرد فوق العاده آشنا شدم که رفتارش با من همراه با احترام و عشق فراوان بود. من این بار عشق را با تمام وجودم احساس کردم و از خدا و کائنات بخاطر آمدن او در زندگی ام شکرگزار بودم و هنوز هم هستم.

امروز من از لحاظ مالی کاملا مستقل، خوشحال، قوی، مثبت، جذاب، زیبا، سلامت هستم و با اعتماد به نفس کامل برای ازدواج با مرد ایده آلم آماده می شوم.

من اکنون آرزوهایم را به کائنات داده ام تا هرچه زودتر ازدواجم انجام شود و کار پردرآمد تری هم بدست بیاورم.

من مطمئن هستم که کائنات هم اکنون در حال آماده کردن و رساندن و تحویل آرزویم به من است. من احساس شادی و هیجان زیادی را در این روزها دارم .

همه آنهایی که نامه ام را می خوانید بدانید که اصلا مهم نیست که چه اتفاقی افتاده است و یا امروز چگونه بوده است، زندگی ادامه دارد و فردا می تواند بهتر باشد اگر شما بخواهید. راز و قانون جذب واقعا کار می کند.

هر روز جدیدی که می آید فرصت جدیدیست برای تغییر زندگی ات به سمت بهتر شدن.

از طرف دختری از هندوستان که بالاخره توانست نگرانی هایش را رها کند و هر روز شادی و شکرگزاری را حتی برای کوچک ترین چیزها در زندگی اش تجربه کند.

 

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

24 نظر

    قشنگ بود ممنون

    سلام با تشکر از مطالبتون که خیلی مفید هستند میخواستم درباره ی چیزی کمکم کنید
    من عاشق کامپیوتر هستم و از هنرستان هن دارم میرم برای دانشگاه اما ی چیزی که هست بشدت در تلاشم تا بتونم تبدیل به ی ادم نابغه بشم و همینطور ی ادم که مغز کامپیوتر هستش ولی نمیدونم برای اینکه این استعداد رو پیدا کنم باید چیکار کنم
    از فرشتگان کمک بگیرم؟خدا؟
    لطفا راهنمایی کنید

      سلام عزیزم, باید مطالعت رو بالا ببری, می تونی از فرشته ها کمک بگیری که نشون بدن به چه چیزایی علاقه داری که کمک کنن تو اون زمینه اطلاعاتتو زیاد کنی.

    جالبه ها خارجی ها خیلی زود جواب میگیرن …

    بنظرم چون زیاد به خدا اعتماد دارن ؟ یا کمتر از مسلمونا به قضا و قدر الهی اعتقاد دارن ……

      عزیزم فرقی نداره کجایی باشیم, ما هم خوب جواب می گیریم ولی جایی نبوده که بتونیم تجربه هامون رو ثبت کنیم, فقط و فقط به خود شخص بستگی داره.

    سحر عزیزم ممنون بابت این داستان فوق العاده ایه که تو سایت گذاشتی.مشکل منم دقیقا مث همین دختره.ولی من گمان نمی کردم قانون جذب راجع به این موضوع جواب بده چون پای شخص خاص دیگه ای هم در میونه و ما نمیتونیم در زندگی دیگران خلقت ایجاد کنیم.ولی الان که این داستانو خوندم انرژی فوق العاده ای گرفتم.من یه راهکار واسه حل مشکلم پیدا کردم.اگه یه کسی یه گوشه این دنیا بتونه کاری رو انجام بده قطعا ما هم میتونیم اون کارو انجام بدیم.بازم ممنون.

    سلام سحرجون امروز خواهرمو که 23سالشه بردم پیش یه روان پزشک چون یه مدتی بود که ضربه روحی بدی خورده دکتر بعداز اینکه یه تست گرفت گفت که اون افسردگی و اضطراب شدیدی داره بعدش بهم گفت که کند ذهنه تو شهری که ما زندگی میکنیم همین یه روانپزشک و داره منم حس خوبی بهش ندارم نمیدونم چیکارکنم

    سلام.ممنون از مطالب مفیدتون…. من برای مسائل کوچیک تونستم از جذب کمک بگیرم اما برای یک مسئله که جذب فرد مورد علاقمه نتونستم…. میشه راهنماییم کنید؟

      سلام عزیزم, برای اینکه به خدا اعتماد نداری که خودش همسر الهیت رو نشون بده, خودت انتخاب کردی و می خوای جور بشه, پس قطعا تو جذبش مشکل پیش میاد.
      بخش سوالات متداول ازدواج توضیح دادم.

    سلام و خسته نباشید, داستان جالبی بود ممنونم ازتون, سحر جون کلمات کلیدی توی کانال تلگرام عالی, کاش بیشتر بزارید که چطوری خواستمون را بیان کنیم مثل همین پورشه قرمز که زودتر به ارزوهامون برسیم, برای پرورش کودک باهوش هم مطلب بزارید مرسی و سپاسگزارم

    سلام خانم رضوی .اول یه تشکر کنم چون هروقت سوال میپرسم با حوصله و زیبا جواب میدین.بعدش یه سوال دارم…چکار کنم چیزی رو ک میخوام کامل و بی نقص و در همون زمان تعیین شده دریافت کنم؟؟؟من قبلا اینجوری بودم مثلا یه چیزی رو میخواستم اونو درخواست میکردم ولی کامل دریافت نمیکردم مثلا 1میلیارد پول رو 500میلیون دریافت میکردم یا بعضی مواقع چیزی ک میخام و با یکی درمیون میزارم بعد مدتی دلسرد میشدم و اون شخص بهش میرسید….ممنون میشم جوابمو بدین

      سلام دوست عزیز, اینا نشونه هایی هستن که دارید به خواسته اصلیتون می رسید, یعنی در مسیر درستی قرار دارید, پس به تمرکز ادامه بدید.

    با سلام
    من قبلا تجربه مطالعه قانون جذب رو داشتم و بسیار تاثیر گذار بوده تو زندگیم

    سلام دوستان .بنده اتفاقی با این سایت اشنا شدم.راستش سال. ها قبل داستانی در مورده یک مرد ثروتمند خواندم که چگونه به این هم ه ثروت دست پیدا کرده. خیلی برام جالب بود که این شخص با فکر کردن به انچه در ذهن خود و در رو یا داشته به ان رسیده و صحاب چند ت ا شرکت بزرگ تجاری هست.بعد از خواندن این داستان به قانون جذب ا ایمان پیدا کردم.از همان روز بنده هر شب تو وریا های خودم صحاب یک شرکت تولیدی با چند هزار کارمند بودم.دوستان سالها از خواندن اون داستان میگذر بنده یک شرکت تولیدی دارم.البته بنده خیلی سختی کشیدم .بخاطر رااندازی یک کارگاه تولیدی وام گرفتم کار تولیدی نگرفت شب روزم با سختی میگذشت حسابی بدهکار شده بودم مواد اولیه کارگاه بخاطر تحریم در بازار موجود نبود اگر هم بود نقد و گران بود .اما با این هم سختی که کشیدم به لطف خدا یک سالی هست کارم رونق گرفته .تولید شرکتم دقیقن همان چیزی که مدتها در ذهنم داشتم شد اما با تلاش خودم و همسر مهربانم که در روزهای سختی که داشتم در کنارم بود و کارگاه تولیدیم در حال حاضر با ۳۰ نیرو در سه شیفت کاری مشغوله.دوستان اگر فکر کنید که فقط دست روی دست بذارید و در رویای خیالی خود فکر ثروت و ماشین و …. باشید سخت در اشتباه هستین .من به قانون جذب ایمان دارم اما بدانید حتمن باید کارو کوشش کنید تا به اون رویای خود دست پیدا کنید .و همیشه از یاد پروردگار غافل نشوید.با سپاس .اسماعیلی مدیر شرکت پلاستیک سحر.

      سلام دوست عزیز, ممنون از اینکه تجربه خودتون رو در اختیار ما گذاشتید, قطعا همینطوره هر خواسته ای باید همراه پشتکار باشه.
      خوشحالم که به خواستتون رسیدید.

    سلام مرسی از سایتت

    من چطوری میتونم کمک.کنم نامزدم کار پیدا کنه؟خیلیم منفیه

    زندگیمون داره از هم میپاشه

    سلام سحرجون خسته نباشین من کلا هر کاری که انجام میدم تا یه مرحلهای پیش میره وهمه چی خوب ومثبته ولی یه دفعه ای نمیدونم چرا متوقف میشه .نمیدونم چیکارکنم اخیرا سه تا کارم همینجوری شده مثلا یه کار اداری داشتم تا مراحلی عالی پیش رفت ولی یه دفعه یه آدم منفی پیدا شد وجلوی اون کارو گرفت .باز یه جایی اسمم دراومد تا یه مرحله ای پیش رفت ولی یه دفعه قفل شد ومن بابت این مسایل گیجم .لطفا بگید چیکار کنم ممنون

      سلام عزیزم, باید ببینی که چه چیزی از درون خودت باعث ارسال ارتعاش منفی شده, هر نگرانی می تونه مضر باشه.

    سلام سحرخانوم تلگرام ندارین
    من خیلی خیلی دوست دارم بافرشته دوست شم وقتی برای کسی حرف می زنم می گم می خند روم اما من بهشون ایمان دارم که واقعااین چیزا راست و کمک می کنن به خواستمون برسیم ببخشید سحر خانوم من خیلیی تووهرچیز کم اوردم از نظر درس از نظر ازدواج می کردن می خوام با فرشته عشق ازدواج دوست شم که ارزومو براورد کنه میشه کمک کنید باهاش دوست شم باید چکار کنم ؟ببخشید اونا اشتبا تایپی شد

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds