داستان های راز - هنوز دوستم دارد!  

 

من از اینکه داستانم رو به اشتراک میگذارم بسیار هیجان زده هستم!

حدود دو هفته پیش نامزدم با من بهم زد چون از تصمیم خودش برای موندن و ازدواج با من اطمینان نداشت.

اما قبل از این هم رابطه ما مراحل سختی رو می گذروندیم, ما دائما بحث داشتیم.

من اون رو سرزنش می کردم که چرا من رو خوشحال نمی کنه، و غیره … در نهایت اون رنجیده خاطر شد و گفت که می خواد تنها باشه.

ما جدایی تلخی رو تجربه کردیم, اما تصمیم گرفتیم که به عنوان دوست باهم در ارتباط باشیم.

حتی هنگامیکه تصمیم گرفتیم به عنوان دوست باشیم من دلم می خواست باز با اون باشم.

من گریه می کردم, امیدوار بودم بتونم دوباره توجهش رو جلب کنم و ازش خواستم همون طور که قبلا به من پیام می داد همچنان به من پیام بفرسته.

اما همه چیز کاملا نامیدانه به نظر می رسید و اون مرتب دورتر می شد.

تا اینکه تصمیم گرفتم از راز استفاه کنم, به عقب برگشتم و احساساتم رو بررسی کردم، در نهایت حس خوبی نسبت به خودم داشتم و اجازه دادم همه چیز اون طوری که هست باشه.

من میدونستم که باید روی خودم کار کنم اگر اون بخواد همه چیز رو به حالت قبل برگردونه.

سرانجام، شب گذشته، من شروع کردم به فرستادن عشق برای اون و سعی کردم خودمون دو تا رو مثل قبل کنار هم تصور کنم. واقعا احساس و فکر این که ما دوباره با هم هستیم فوق العاده بود.

امروز اون من رو برای شام دعوت کرد و در نهایت شگفتی و تعجب، به من ابراز احساسات کرد! اون گفت که دلش برای من تنگ شده بوده و من رو “عزیزم” صدا زد!!!!! ما شروع به برنامه ریزی درباره کریسمس و آینده ی مشترکمون کردیم.

راز واقعا کار میکنه!! فقط در درجه اول با خودتون صادق باشید و عاشق خودتون باشید, سپس چیزهای دیگه در پی اون آشکار خواهند شد.

 

برناردو استرادا از آمریکا

هنرمند محلی، الهام بخشیدن به دیگران برای پیدا کردن خلاقیت درونی خود.

 

سایر داستان های راز

 

 

گروه ترجمه سایت قانون جذب (الی)

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

15 نظر

    من هم در دقیقا در چنین وضعیتی هستم، یعنی عشقم رو بر خلاف میل باطنیم قانع کردم باهم دوست معمولی باشیم (البته بخاطر شرایط خاصی که اون داره و نمیتونست تمام و کمال مال من باشه)و متوجه شدم دلیل دوری من و عشقم سرزنشها ی خودم بوده.. مدتی هست روی خودم کار میکنم و حس میکنم اصلا از دستش عصبانی نیستم و دلم میخواد خوشحالش کنم.امیدوارم فرشته ها کمکم کنن و کامنت بعدشم خبر خوشی باشه 🙂

    سحرجان ميتونم تابلوي تجسم توگوشيم داشته باشم تمام عکساي آرزوهاموتوگوشيم داشته باشم وهرروز نگاش کنم

    سحرجان مامان من خيلي منفي نگرهست فقط افکارمنفي داره
    خيلي هم توکاراي شخصيم دخالت ميکنه
    چه کارکنم

    باز خوبه این دوستمون کل ماجراش دو هفته طول کشیده و سریع به دلخواسته ش رسیده،من که دو ماهه دارم تمرین میکنم هیچ خبری نشده،انرژیم کم شده این روزها

      هیچ زمانی نمی شه برای رسیدن به خواسته ها گفت, اما کلیتش اینه که باید از دنیای درون خودمون شروع کنیم تا دنیای بیرونمون رو آباد بشه, این قسمت بیشتر توضیح دادم.

    سلام
    من مدت ها مشخصات همسر اینده ام رو با خودم مرور میکردم و خودم رو با همسرم و فرزندانمون تصور میکردم تا اینکه فرد مورد نظرم رو پیدا کردم جالب اینجاست که ایشون هم از قانون جذب برای پیدا کردن شریک زندگیشون استفاده کرده بودند.هردوی ما همان چیزی هستیم که مدتها دنبالش بودیم اما پدر ایشون بدون اینکه حتی بیاد خواستگاری با ازدواجمون مخالفت میکنن.پدرش ادم بسیار سخت گیری هست.انقدر دعا میخونم وتوسل میکنم و حدود 2ماه به فرشته پدرش نامه مینوشتم ولی ایشون ناامیده و میخواد قطع رابطه کنیم..
    لطفا بمن بگید چکار کنم که بتونیم با هم ازدواج کنیم؟؟

      سلام عزیزم, 2 هفته دیگه روی طرح الهیت تمرکز کن, بعدش رها سازی کن بسپار به خدا, اگر این شخص همسر الهیت باشه, همه چیز درست می شه, برای ازدواج باید صبر داشته باشی, به کائنات زمان بده.

    سلام من و عشقم سه سالی هست با هم آشنا هستیم و طی این چندوقته خیلی بحث و جدل ها باهم داشتیم و یک دوره 6 ماهه خیلی سخت و بد جدایی رو گذروندیم که خدا خواست و دوباره باهم شدیم و بعدش همه چی خوب بود تا سر اینکه من فعلا مقدمات اولیه رو ندارم بهش گفتم که نمیتونم باهاش ازدواج کنم و همون موقع هم پشیمون شدم و ازش معذرت خواستم و بارها به طریق مختلف جلو رفتم تا اینکه عشقم کاملا منو ترک کرد وهر بار ناامیدی بیشتری سراغم رو گرفت و الان هم که دیگه هیچ امیدی ندارم که بخواد بازهم دوباره باهم باشیم
    تکلیف چیه من واقعا از اینکه کنار خودم ندارمش و باهام نیست دارم احساس دلتنگی و خفگی شدیدی میکنم

    مشکل من هم تقریبا همینه من و عشقم کسی که واقعا دوسم داشت به خاطر منفی نگری های من رابطه مون به جدایی کشید اما بعد اینکه رفت من تازه متوجه شدم که چقدر دوسش دارم الان ۱۰ ماهه که از هم جدا شدیم الان یک هفته س که من از قانون جذب استفاده میکنم البته خیلی افکار منفی هم میاد سراغم و ناامید میشم به فرشته عشقش هم نامه نوشتم اما دوشب قبل خیلی اتفاقی دستم خورد ی پیام رفت واسش و اونم منو بلاک کرد خیلی ناراحتم چون جواب عکس گرفتم ?

      سلام دوست عزیز
      انتظار زیادی هست که با یک هفته ی از شروع قانون جذب و مسائلی که میگین از جمله ناامیدی وفکر منفی بتونید نتیجه ی مطلوب بگیرین
      اول از هر کاری روی خودتون و اهدافتون تمرکز کنید و ناامیدی و احساسات منفی رو از خودتون دور کنید و سپس از جملات تاکیدی مثبت ایتفاده کنید
      و ایمان داشته باشید که در این راه پیروز هستین و اجازه ندین افکار منفی سراغتون بیاد
      جواب برعکس گرفتن شما دلیلش همون افکار منفی هست ..

    سلام دوسا عزیز.متشکرم از راهنماییت و اینکه امیدوارم کردی تا ادامه بدم.?

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds