داستان های راز - کابوسی در بهشت  

 

4 سال پیش من و همسرم تصمیم گرفتیم از کانادا به کشور دیگری با آب و هوای گرم‌تر نقل مکان کنیم, از آنجاییکه اهل یونان بودیم، تصمیم گرفتیم که به یونان برویم.

ما به یونان رفتیم و خانه ویلایی رویایی را در آنجا خریدیم. روزهای اول همه چیز خوب بود، اما نمی‌دانستیم که کابوسی بزرگ در حال شروع شدن است.

هیچ چیزی درست پیش نمی‌رفت. پول‌های ما به سرعت تمام شد. ما همه سرمایه‌مان را دادیم، حتی ماشینمان را فروختیم. از لحاظ سلامتی نیز، اوضاع هر روز برای من بدتر می‌شد.

رویای زندگی ما در یونان تبدیل به کابوس شد.

یک شب، بعد از باران شدیدی که در یونان آمد، خانه ما دچار نشست شد که به تعمیرات زیادی نیاز داشت. درست در آن زمان متوجه شدیم که آنچه که فروشنده خانه و مهندس سازنده آن در مورد استحکام خانه گفته بودند، دروغ بود.

برای تعمیر خانه حداقل به 50 هزار یورو نیاز داشتیم، این در حالی بود که ما حتی برای خرید وسائل اصلی خانه هم در مضیقه بودیم. اوضاع در حالی سخت بود که من و همسرم حتی مجبور شدیم حلقه‌های عروسیمان را بفروشیم.

من و همسرم تصمیم گرفتیم که کتاب راز را مجددا بخوانیم و مثبت فکر کنیم، پس از آن معجزه‌های کوچکی در زندگی ما رخ داد.

بعد از همه‌ی این اتفاق‌هایی که برای ما افتاده بود، مثبت فکر کردن بسیار کار سختی بود، اما ما به خاطر پسرانمان باید این کار را می‌کردیم.

ما تجسم خلاق را شروع کردیم و مدام تصور می کردیم که شرایط ما درست شده است و مشکلات ما رفع شده است. ما برای هزینه‌های درمانی به پول نیاز داشتیم، اما هیچ پولی در بساط نداشتیم. اما تصور می‌کردیم که تمامی داروها و تجویزهای پزشک را تهیه کرده‌ایم.

من با داروسازی که او را خیلی خوب نمی‌شناختم تماس گرفتم. آخرین بار که داروهایم را از او خریده بودم، از او خواسته بودم تا یک بسته از داروی مورد نیازم را تا زمانی که من بتوانم پول آن را تامین کنم، برایم نگه دارد. بعد از تماس من با او، چیزی که از پشت تلفن به من گفت، باعث جاری شدن اشک‌های من شد.

او به من گفت که می‌توانم داروها را از او بگیرم و اصلا نگران هزینه آن نباشم و هر زمانی که می‌توانستم، هزینه آن را به داروخانه پرداخت کنم.

اشک از چشمان من جاری بود، زیرا چیزی در واقعیت برای من اتفاق افتاد، که من تنها در ذهنم آن را تصور می‌کردم. این معجزه بسیار مرا تحت تاثیر قرار داد.

من به دوستم ایمیل زدم تا این ماجرا را برای او تعریف کنم و او بدون هیچ معطلی به من جواب داد که می‌خواهد یک هدیه به ما دهد و از من خواست تا حسابم را چک کنم. او اکانت مرا 300 دلار شارژ کرده است. من می‌دانم که راز برای من کار کرده است.

من به مناجاتم با خداوند و تجسم خلاق ادامه می‌دهم و می‌دانم که از جایی پولی به ما خواهد رسید تا بتوانیم مشکلات خانه‌یمان را برطرف کنیم. من واقعا از اعماق قلبم باور دارم که شرایط ما درست خواهد شد.

از راندا بران به خاطر این کتاب فوق‌العاده تشکر می‌کنم.

 

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

9 نظر

    سلام عزیزم. راستش من از وقتی شروع به نامه نوشتن کردم رابطه ام و کارم و زندگیم کاملا دگرگون شده و وضعیت مناسب نیست و بد شده . وقتی به فرشته عشق دوستم نامه نوشتم رابطه مون یک شبه تموم شد!! اما از اون موقع که 2ماهی میشه که تموم میشه مدام پر میبینم.من نشونه ها رو خوندم اما چرا بازم دارم پر میبینم . این رو نشونه چی بدونم برگشت دوباره یا اینکه فرشته ها کسی دیگه رو برام مناسب میدونن؟ یه روز حسم به عشقم خوبه یک روز بد . اما اون کاملا بیتفاوت شده. به نظرتون این رابطه رو تموم شده ببینم؟

      سلام عزیزم, جملات تاکیدی طرح الهی رو اگر استفاده کرده باشی, چیزی پیش میاد که به صلاحت هستش, اگر رابطه سرد شده شاید صلاح در اینه که, دنبال طرح الهی زندگیت باشی.

    سلام دوست عزیز، خوشحالم که سایتتون رو پیدا کردم، من دوتا سوال درمورد قانون جذب دارم که نمی دونم از کی بپرسم، امیدوارم شما بهم جواب بدید.
    اول اینکه نکته مهم این قانون تمرکز روی خواسته است، من چندین مورد هست که برام لازمه و نمی تونم از هیچ کدوم بگذرم یا به تعویق بندازم، چطور باید این مسئله رو حل کنم؟
    دوم اینکه قانون اینه : درخواست، ایمان، رها کردن
    اینکه مدام کائنات رو چک نکنی که پس کو؟ و رها کنی با اینکه باید روی هدف متمرکز باشی و مدام برآورده شده ببینیش درتضاد هست، من نمی دونم چطور باید عمل کنم؟
    سپاسگزار

      سلام
      الویت بندی و نوشتن خواسته ها به کمک میکنه راحت تر جذب رو انجام بدیم

      رهاسازی اخرین مرحله ی جذب هست
      تمام مراحل اینجا توضیح داده شده :
      http://ghanunejazb.ir/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%84-%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86-%D8%AC%D8%B0%D8%A8/
      به طور خلاصه :
      نوشتن خواسته ها
      تجسم
      گفتن جملات تاکیدی
      رهاسازی

        مرسی که پاسخ دادید
        اهدافم رو دقیق نوشتم ولی عرض کردم که همشون برام مهم هستند و نمی تونم اولویت بندی کنم، مشکلم همینه که نمی تونم فقط روی یکی شون تمرکز کنم

        بله مراحل رو می دونم و اینکه مدام باید به هدف فکر کرد و لمسش کرد اما این با مرحله آخر، رها کردن تناقض داره!
        مجددا هر دو سوالم رو مطرح کردم، امیدوارم پاسخ بدید
        ممنون

        عزیزم امکان نداره که 10 15 تا هدف همشون مهم باشن, باید رو مهم ترینشون تمرکز کنی بهشون که رسیدی برسی سراغ موارد بعدی.
        بخش سوالات متداول – رها سازی رو بخون.

    سلام. میدونم قانون جذبی که شما دربارش حرف میزنین کلیه ولی من یبار از قانون جذب برای چیز کوچکی استفاده کردم و اتفاق افتاد. یعنی یچیزی در حد اون مردی که تو ذهنش پری رو با خصوصیاتش تصور کرد و چند روز بعد انرا دید. من داشتم از پنجره بیرون رو نگاه میکردم که با خودم گفتم الان یک مجسمه دست میبینم. چند ثانیه بعد وقتی دیگه بهش فکر نمیکردم یه مجسمه بزرگ دسن وسط بزرگراه دیدم. خیلی برام جالب بود این اتفاق رو گفتم تا کسانی که به این قانون جذب اعتقاد ندارند باورش کنن

      سلام دوست عزیز, اتفاقا کلی و جزیی نداره, اما من هدفم از سایت اینه که مخاطبهام بتونن تغییرات بزرگی تو زندگیشون داشته باشن.
      شما خواستتون رو جذب کردید برای اینکه برای رسیدن بهش هیچ نگرانی ای نداشتید, مثلا با خودتون نگفتید اگر بهش نرسم چی می شه و ایجاد نگرانی نکردید.
      حالا چرا این دست عجیب رو تصور کردید, علت خاصی داره؟ یا می خواستید یه چیزی باشه که مطمئن بشید جذب خودتون بوده؟

    اهدافی که در حال حاضر مدنظرم هستند 6 مورد هستند، سعی می کنم ذهنم رو با تعداد هدف زیاد که فعلا امکان موکول شدن به آینده رو دارند شلوغ نکنم، اما اینها همزمان مهمند.
    ممنون برای مطلب رها سازی، جالبه رها سازی رو که سرچ کردم به مطلب فهرست شگفت انگیز کارهای انجام دادنی رسیدم که تقریبا جواب سوالم بود.
    از شما و ناردونه عزیز تشکر می کنم که وقت گذاشتید

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds