راه رسیدن به خوشبختی | قانون جذب  

 

همه  ما می دانیم که خوشبختی, تحقق تصاعدی یک ایده آل ارزشمند است. وقتی هدف و ایده آل های رون دارید, درباره خود و دنیای واقع پیرامونتان احساس بهتری پیدا می کنید, مثبت تر و خوشبین تر می شوید, شاداب تر و مشتاق تر می گردید.

احساس می کنید همه روز از انگیزه یی برخوردارید که از جای خود برخیزید و در راستای چیزی که برایتان ارزشمند است راه بیفتید.

شادترین و بهترین روزهای عمر را پیش روی خود دارید. شادترین لحظات عمرتان قرار است از راه برسد. به این فکر کنید که در ماه های و سالهای آینده, بیشترین درامدی که تا کنون داشته اید, تحقق خواهد یافت.

هر چه بهتر و بیشتر بتوانید, درباره آینده بلند مدت خود فکر کنید, با سرعت بیشتری اشخاص و شرایط را به زندگی خود جذب خواهید کرد. هر چه به وضوح بیشتری دریابید که چه کسی هستید و چه خواسته هایی دارید, بیشتر و سریع تر می توانید این خواسته ها را برآورده سازید.

 

آینده در دستان شماست, آن را خلق کنید:

1- تصور کنید برای هر مسئله ای راه حلی وجود دارد, راهی برای غلبه بر محدودیت هایتان, هیچ محدودیتی نمی تواند مانع از آن شود, که شما به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید, نرسید. در این شرایط چه کار متفاوتی صورت خواهید داد؟

2- به پنج سال آینده بنگرید و بعد از آن, لحظه ای را که اکنون در آن به سر می برید در نظر بگیرید. برای خلق دنیال ایده آل خود باید چه اتفاقی افتاده باشد؟

3- تصور کنید زندگی شما در همه جهات عالی بوده است. چه درامدی دارید؟ چقدر پول پس انداز کرده اید؟ از همین امروز چه اقداماتی می توانید انجام دهید که این هدف را به واقعیت تبدیل کند؟

4- تصور کنید که خانوانده و زندگیتان عالی بوده است. اینها چه شکلی دارند؟ برای خلق این شرایط چه کارهایی باید انجام دهید؟

5- تصور کنید که سلامتی و آمادگی جسمانی شما عالی است. از امروز چه می توانید بکنید تا پندارتان به حقیقت تبدیل شود؟

 

کتاب هدف

برایان تریسی

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds