مهارتهای اصلی در کارتان را فرا گیرید | قانون جذب  

 

دستمزد یا حقوق عبارت است از مبلغی که برای کمیت و کیفیتی معین از کاری پرداخت می شود, که کارفرما یا مشتری را مجاب کرده است برای آن خدمات مبلغی پرداخت شود.

در هر کاری اهداف اصلی مورد نظر را می توان بین 5 تا  7 دسته طبقه بندی کرد, به ندرت پیش می آید که نیاز به دسته بندی های بیشتری باشد.

این اهداف همان هایی هستند که شما باید برای انجام مسئولیت های خود و داشتن حداکثر مشارکت با سازمان خود به آنها دست پیدا کنید.

عدم دستیابی شما برای به رسیدن به اهداف اصلی مورد نظر منجر به این خواهد شد که شغلتان را از دست بدهید.

به عنوان مثال, اهداف اصلی مدیریت عبارتند از: برنامه ریزی – سازماندهی – گرفتن پرسنل – تفویض اختیار – نظارت – ارزیابی و گزارش گیری

همه اینا زمینه هایی هستند که یک مدیر باید در آنها نتایج خوبی برسد تا در کار خود به موفقیت برسد.

باید برای کاری که انجام می دهید دانش و مهارت های اساسی را داشته باشید. در وهله اول باید توانایی و مهارتهایی اساسی که این امکان دار فراهم می کنید تا کارتان را انجام دهید, به دست آورید.

اگر می خواهید در کارتان موفق باشید باید در حوزه اهداف اصلی کارتان توانا باشید, حوزه ای که مسئولیت کامل آن با شماست, اگر به درست در حوزه فعالیتتان مهارت نداشته باشید, افرادی دیگری کار را به دست می گیرند.

نقطه شروع برای عملکرد بالا برای شما این است که ابتدا اهداف اصلی کارتان را مشخص کنید, فرصتی از آنها تهیه کنید.

بعد از آنکه لیستی از اهداف اصلیتان را مشخص کردید, قدم بعدی نمره دادن, از یک تا ده به نحوه فعالیتتان برای رسیدن به هریک از این اهداف است. در کدام زمینه قوی تر و در کدام زمینه ضعیف تر عمل کرده اید؟

هدفی که در آن ضعیف ترین عملکرد را داشته اید همان جایی است که باید سایر توانایی ها و مهارت های خود را به کار گیرید. حتی اگر برای اکثر اهداف خود توانایی بالایی داشته باشید, درست همان زمینه ای که در آن ضعیف هستید مانع رسیدن شما به موفقیت می شود.

یکی از علت های اصلی تنبلی و تاخیر در انجام کارها این است که مردم از انجام کارها و فعالیت هایی که در گذشته در آن حوزه عملکرد ضعیفی داشته اند, خودداری می کنند.

باید با برنامه ریزی و تعیین هدف این توانایی ها را بهبود ببخشید.

 

کتاب قورباغه را قورت بده

برایان تریسی

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds