چگونگی اعتمال تغییرات در زندگی | قانون جذب  

 

برای تغییر هر چیزی در زندگیتان, خواه یک الگوی احساسی باشد یا رفتاری بخصوص, باید بدانید چه می خواهید و چه چیزی مانع از به دست آوردنش می شود. نخستین موضوعی که اکثر مردم بر رویش متمرکز می شوند, این است که چه چیزی را نمی خواهند! نه اینکه چه چیزی را می خواهند!

مثلا: دیگر نمی خواهم سیگار بکشم, نمی خوام افسرده باشم. اما به تدرت می دانند دلشان می خواهد به چه صورتی در بیایند.

درصورتی که پیشرفتی ندارید و چیزی را که می خواهی به دست نمی آورید, حتما اشکالی در کار است. شما به خوبی می دانید مانع کارتان در کجاست. اگر در درونتان بیندیشید که مانع را نمی شناسید, همین اشتباه در جا میخکوبتان می کند! این سیستم باورهای شماست که متحولتان می سازد یا اینکه شما را از تحول باز می دارد.

ما انسانها نیاز مبرمی به اطمینان خاطر و آسودگی خیال داریم و وقتی خیالمان راحت نباشد احساسی آمیخته با ترس پیدا می کنیم. این نکته بسیار مهم است و تنها راهی که بتوانیم خودمان را به تحقق آرزوها واداریم, این است که ایده ای روشن از آنچه می خواهیم, داشته باشیم. 

تغییر می تواند در یک لحظه حادث شود و ما با کاری کنیم که آن لحظه همین حالا باشد. شما باید الگوی قبلی که اجازه نمی دهد تغییر عملی شود, را در هم بشکنید.

ما همیشه می توانیم عوض شویم, فقط در لحظه تغییر نیاز به اهرمی داریم که در این کار کمکمان کند. باید خودمان را به نقطه ای برسانیم که در آن نقطه در مورد تغییر جدید در خودمان و یا چیزهایی که از اعماق وجود می خواهیم عوض بشوند, احساس هیجان زیادی کنیم و لازم است که آن را واقعی بدانیم.

تنها راهی که می تواند در روند تغییر به شما کمک کند, این است که روش کهنه ای که عقب نگاهتان می داشت را همین حالا متوقف کنید.

وقتی در ذهنتان روی چیزی متمرکز شوید بتدریج در درونتان به یک قید تبدیل می شود. هرگاه احساس کردید که تغییراتتان با آرمانها و ارزشهای شخصی تان سازگار است و اطرافیانتان را زیر چتر خود می گیرد, آنگاه تغییراتتان کامل است و می توانید با این الگو جدید زندگی کنید. شما توانسته اید تغییری را در درونتان خلق کنید که به دنبالش بودید.

 

کتاب اجرای راز قانون جذب

آنتونی رابینز

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds