چرا شفا دهنده درونی هستید؟ | قانون جذب  

 

چرا دارای شفا دهنده درونی هستید و هرگاه بخواهید می توانید از آن استفاده کنید؟

زیرا بدن صاحب خردی برتر است که میل به سلامت دارد نه بیماری. تخمین زده شده که این نیروی حیات در آدمی, دست کم ده بار قدرتمندتر از هرگونه درمان است. اگرچه درمانهای متفاوتی نیز می توانند افزایش این نیرو کمک کنند.

اما اگر تن آدمی صاحب چنین قدرتهای احیا کننده حیرت انگیزی است اصلا چرا بیمار می شود؟

حقیقت تکان دهنده این است که بیماری حالتی است که شخص بر خود تحمیل می کند.

علت بیماری, اندیشه ها و عقاید و باورهای نادرستی است که بر جسم و در جسم حرکت می کند و نیروی زندگی را بند می آورد.

چند دهه پیش دکتر آلکسیس کارل, پزشک و دانشمند مشهور گفت: “وقتی احساسهایی چون رشک, حسد, نفرت, انزجاد, ترس و وحشت, دائمی و تبدیل به عادت شود می توانند دگرگونی هایی ارگانیک و بیماریهایی جدی بیافریند”.

در سالهای اخیر, همکاران هم حرفه او نیز به همین عقیده رسیده اند. وقتی باورها و عواطف منفی را دگرگون می سازید, در واقع به دگرگونی جسمی سرگرمید که آنها را در یاخته های خود مـاءوا داده است.

برخلاف عقاید بیشتر ما, ذهن فقط در مغز نیست, ذهن یا شعور در هر یاخته تن موجود است.

آرمانهای مشابه گردهم می آیند و مراکز اندیشه را تشکیل می دهند. این مراکز در بخشهای گوناگون جسم ماءوا می گزینند و مطابق با طبیعیت مثبت یا منفی خود بر جسم تاثیر می گذارند.

همانطور که ادیسون کشف کرد: “هر یاخته می اندیشد“. دانشمندان با عبارتهایی فنی تر و عالمانه تر می گویند که هر یاخته از زندگی شعور و نور سرشار است که ساختاری اتمی را تشکیل می دهد.

 

کتاب قانون شفا

کاترین پاندر

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

10 نظر

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds