داستان های راز - فرشتگانی از آسمان | قانون جذب  

 

راز به من داده شد و من با خودم فکر کردم, چه چیزی بهتر از این میتونه باشه که من به راز و کائنات اجازه بدم کار خودش رو بکنه! …

نوه ی دختری ما در سه روزه گی, جراحی قلب باز داشت.

زمانی که دخترم 7 ماهه باردار بود, فهمیدیم که نوم بِلا, به علت نارسایی قلبی فقط ممکنه چند روز زنده بمونه.

من این باور رو در خودم ایجاد و تقویت کردم که او کاملا سالم و سلامت خواهد بود و از تمام فرشتگان آسمانی درخواست کردم تا نوم  رو در مسیری که برای زندگی و سلامتی خودش داره, راهنمایی و کمک کنند.

اون جراحی قلب باز رو پشت سر گذاشت و خوشبختانه هر روز قوی و قوی تر شد،.

در چکاپی که در چهار  ماهگیش داشت, متخصص قلب بیمارستان کودکان بوستون می خواست بدونه که ما به چه چیزی باور داشتیم و از چه کسی کمک گرفته ایم، چون تو زندگی پزشکیش, سابقه نداشته که نوزادی به این شکل سلامتیش رو بدست بیاره و شفا پیدا کنه.

نوه ی ما الان 6 ماهش هست و جراحت های عمل جراحی تقریبا ناپدید شدند و اصلا نمی تونید باور کنید که اون جراحی قلب باز داشته, از دعای خیر همگی شما ممنونم.

هر کسی باید شب ها فرزندان و نوه هاش رو ببوسه و خداوند رو شاکر باشه که چه قدر خوشبخت هست که اونها سلامت هستند و میتونه هنگامیکه اونها شاد هستند و می خندند، در کنارشون باشه و با هم بخندند و شاد باشند و نوه من بِلا رو هم به یاد داشته باشه.

 

دبورا از لَنکَستِر، ماساچوست

همسری عاشق، مفتخر به مادری چهار فرزند، افتخاری بالاتر به دلیل مادربزرگ بودن برای چهار نوه

 

سایر داستان های راز

 

 

گروه ترجمه سایت قانون جذب (الی)

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

2 نظر

    سلام
    من تقریبا هفت سالی هست با رازوقانون جذب اشنا شدم وتا حدودی نتیجه گرفتم 4سال پیش (ماشین پرشيا) اما درسالهای اخیر هر کاری میکنم ثروتی ک میخام رو جذب نمیکنم،وتازگیها با این سایت آشنا شدم ونامه نوشتن رو هم آغاز کردم آیا. کار دیگری یا اینکه نامهرا چطور بنویسم، تقریبا تکنیکهای تو این سایت رو هم مطالعه کردم،(نامه. ب فرشته ها).لطفاً راهنماییم کنید
    قبلا از زحمات بیکران شما سپاسگزارم
    امید امیدوار.

      سلام دوست عزیز, بنظر من برای این مورد آرامش ذهنی و کمک از راه حلهای ضمیر ناخودآگاه خیلی مفید می تونه باشه, بخش ضمیر ناخودآگاه رو حتما مطالعه کنید و بعد کلمه ثروت رو در سایت سرچ کنید و مقاله ها و جملات تاکیدی رو مطالعه کنید.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds