داستان های راز - هدیه  

 

 

من و همسرم هفت سال پیش، چهار بار برای عمل آی وی اف (IVF) اقدام کردیم, تا اینکه در آخر من با شنیدن خبر ناباروری و بچه دار نشدن برای همیشه از هم پاشیدم.

من کتاب راز را خوانده بودم و اعتقاد داشتم که حتی با وجود اینکه با این همه شکست مواجه شده ایم، ما پدر و مادر خواهیم شد.

پس از تلاش آخر برای بارداری، من تصمیم گرفتم که دیگر برای چگونگی بچه دار شدن و مراحلش تلاش نکنم و فقط برای بچه ای که یک روز بالاخره خواهم داشت، از خدا تشکر کنم.

من می خواستم که بچه ای را به فرزندی بپذیریم اما سن همسرم از محدوده سنی تعیین شده برای پذیرش فرزند بالاتر بود و من می ترسیدم که برای این کار اقدام کنم و با مانع روبرو شوم.

من تابلوی تجسمم را در روی میز دفتر کارم گذاشته بودم و عکس یک بچه را روی آن چسبانده بودم تا هر روز آن را به یاد بیاورم و ایمانم را حفظ کنم.

چند سال گذشت و بعد از اینکه ما دفترکارمان را تغییر دادیم، عکس بچه همراه با دیگر وسایل در پوشه های مختلف گذاشته شد و من آن را فراموش کردم.

در سال 2009، من کتاب قدرت را خواندم و احساس کردم که یک تغییر در زندگی ام خ داد و مجددا من تمایل به داشتن فرزند پیدا کردم. در حالی که مدتها بود که سعی کرده بودم تا این قضیه را فراموش کنم.

در سال 2010، از طرف همکاری که چهار ساله ای بود باهم کار می کردیم, به من تلفنی شد که زندگی ام را برای همیشه تغییر داد.

همکارم که یک مادر مجرد بود به تازگی بطور ناگهانی از نامزد خود جدا شده بود و باردار بود.

او از من پرسید که آیا می خواهم که بچه او را به فرزندی قبول کنم, او به من گفت که من تو را مثل یک مربی و مادری عالی و مناسب برای این بچه می بینم.

نیازی به گفتن نیست که ما هر دو از طرف اطرافیان در این خصوص، مورد سرزنش قرار گرفتیم اما ما می دانستیم که این اتفاق باید بیفتد.

و حالا سه سال از آن زمان می گذرد, من یک پسر کوچولوی زیبا دارم که نور زندگی ام هست!

به صراحت بگویم که وقتی پسرم یک سالش بود، من در حال تمیز کردن کشویم بودم که پوشه حاوی اون عکس بچه در تابلوی تجسمم را پیدا کردم. وقتی که عکس را به شوهرم نشان دادم، از تعجب داشت ازحال می رفت چون اون عکس خیلی شبیه پسرمان بود.

من آن عکس و عکس پسرم را کنار هم گذاشته ام تا هر روز به یاد بیاورم که قدرت جذب هرچه که می خواهیم، واقعی است.

همچنین من به همه قول می دهم، هیچ شکی نداشته باشید که عشق میتواند معجزه کند.

اکنون من و مادر واقعی پسرم که او را به دنیا آورده است، دوستان خیلی نزدیکی هستیم و هنوز با هم همکاریم. او با جرات ترین و شگفت انگیز ترین زنی است که من تا کنون دیده ام. او برای همیشه بخشی از زندگی من و پسرم خواهد بود.

 

 

 

 

 

کانال رسمی قانون جذب در تلگرام

داستان های راز - هدیه  

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

18 نظر

    عالی بود این داستان نکته ای که به من یادآوری کرد اینه که برای رسیدن به چیزی که میخوام باید صبور باشم اگه دقت کرده باشین از موقع تعیین هدفش تا رسیدن به اون چندسال زمان گذشته
    عالی بود متشکرم

    با سلام خدمت سحرخانم عزیزم
    مادرشوهرم خیلی در زندگیمون دخالت میکنه و همسرم خوبه ولی بعضی وقتها مادرش کاری میکنه که از مسئله ای کوچیک کارمون به ج
    حرف جدایی میکشه و همسرم خیلی عصبی میشه ٬چکار کنم توروخدا بگو به کی نامه بنویسم چه جمله ای تکرار کنم که بگذاره زندگی بکنیم؟

      سلام عزیزم, از این جمله تاکیدی استفاده کن که افرادی که جزئی از طرح الهی زندگیتون نیستن از زندگیتون بیرون برن:
      * در زندگی من فقط افراد و اتفاقهایی که جزیی از طرح الهی زندگیم هستند, جای دارند.

    سلام خسته نباشین
    دیشب خیلی دلم شکست…
    بعد از چند روز تفکرمثبت،تجسم سازی،نامه به فرشتگان،دریافت نشانه از فرشتگان،رها سازی و امید به خدا، برام خواستگاری اومد که 80درصد شرایطی که تو لیست نوشته بودم رو داشت ولی جور نشد و رفت.
    دیگه خسته شدم از اومدن خواستگار و بی نتیجه موندن.با وجود اینکه فرد مثبتی هستم و فکرای مثبت میکنم ولی اشکم ناخواسته میریزه،باید چشمامو رو از پدر مادرم قایم کنم.
    خدایا خسته ام

      سلام, وقتی که جملات طرح الهی رو استفاده می کنی باید بدونی هر اتفاقی که میوفته به صلاحت بوده, قرار نیست ما به هر خواسته ای که فکر می کنیم برامون خوبه برسیم.
      ما قرار رو مواردی تمرکز کنیم که به صلاحمونه, اگر به همین راحتی تسلیم بشی و دوباره دنبال ناامیدی و افکار منفی بری, نمی تونی انتظار موفقیت داشته باشی و نشون می ده به خدا اعتماد نداری.

    سلام ممنون از مطالب خوبتون.من بایکی از دوستای قدیمی حدود دوساله حرف نزدم ومیخوام که باهاش ازتباطم رو دوباره برقرار کنم و تاحالا حدود10 تا نامه به فرشته ی عشق اون نوشتم ولی هیچ اتفاقی نیوفتاده؟ یعنی به فرشتهی دیگه ای باید نامه بنویسم؟

      سلام دوست عزیز, شاید دوست نداره با شما رابطه داشته باشه, قرار نیست وقتی نامه می نویسیم به خواستم برسیم.

    سلام سحر جون ممنونم.
    به همین ایمیل پسورد جدید بفرستید بی زحمت.تشکر.

    سلام من می خوام با صداقت باهاتون حرف بزنم من باتمام وجود باور داشتم که امسال توی کنکور رتبم زیر 1000 میشه وواسه داروسازی قبول میشم ولی همه چی برعکس دراومد رتبم خیلی بد شد نمی دونم توی کجا اشتباه کردم خیلی ناراحت هستم حتی همون جوری که شما نوشته بودید من واسه خدا هم نامه نوشتم نظر شما چیه

      سلام عزیزم, امیدوارم بودن با تلاش کردن خیلی فرق داره, هیچ جای سایت من نگفتم اگر نامه بنویسیم موفق می شیم, همه باید از جملات تاکیدی طرح الهی استفاده کنن و نسبت به هدفی که انتخاب می کنن پشتکار لازم رو داشته باشن, رتبه خوب نیاز من پشتکار کار خیلی خیلی زیاد هستش.

    سلاممن به موضوعات ماوایی دعا فرشته ها انرژی ها و جذب معتقدم و علاقه دارم. فکر میکنم ذهن و روحم امادگی این موضوعات رو داره امروز سه تا نامه به فرشته ها نوشتم و گذاشتم لای قران. تازگی ها وقتی ناگهان به یاد کسی میوفتم خیلی زود با من تماس میگیره یعنی ذهنم انرژی ها رو زود جذب میکنه از اون نورهایی که گفتید هم دیدم کلا خیلی دلم میخواد روح و ذهنم و قوی کنم و با فرشته ها رابطه برقرار کنم از کجا شروع کنم ؟

    سلام سحر عزیز
    من دختری 35ساله هستم
    حدود 22سال صرع دارم
    خیلی احساس تنهایی میکنم همه خانواده ام پشتمو خالی کردن
    برای کار و ازدواج و تفریحات دست و پاگیر میدونن
    رفتار اونا باعث میشه من آدم بی انگیزه ای بشم
    یه مدت رو سر و کول خونوادم میپریدم .میبوسیدمشون که بلکه …ولی تاثیری ندشت

      سلام عزیزم, امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی.
      استفاده از جملات تاکیدی سلامتی, تجسم خلاق و قدرت تلقین در کنار تجویز دکترت می تونه برات خیلی مفید باشه.

    سلام سحرجان
    من قصد دارم باردار شم
    خدا روشکر مشکل هم نداریم
    فقط میخام بدونم چه جور تلقین کنم
    و از کجا و چه جور شروع کنم و بخام
    راهنماییم کنین ممنون میشم

      به فرشته ی بارداری نامه بده و هر چی در این باره دوست داری تو نامه ذکر کن
      تجسم خلاق هم همینطور

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds