داستان های راز - قطعات پازل | قانون جذب  

 

پنج سال پیش من همراه بچه هایم و پدرشون در کانادا زندگی میکردم. به هیچ وجه خوشحال نبودم و باور داشتم اگر برای زندگی اونجا بمونم زیر بار اون مشکلات خواهم مُرد.

پدر بچه هام قمارباز بود و ما هیچی نداشتیم. میدونستم این چیزی نیست که من برای بجه هام میخواستم، همچنین در اعماق وجودم میدونستم که من لیاقت شاد زندگی کردن را دارم. من مورد سو استفاده احساسی قرار گرفته بودم و حتی مجبور بودم پول پنهان کنم تا بتونم احتیاجات اولیه فرزندانم را فراهم کنم.

بعد از خوندن کتاب راز و دیدن برنامه ی اُپرا درباره ی راز، تصمیم خودم را گرفتم.

کشور رو ترک کردم و به وطن خودم یعنی مجارستان برگشتم.

هیچی نداشتم، نه پولی ، و نه خونه ای و نه شغلی، اما پیش خودم با اطمینان این احساس رو داشتم که باید بروم. همه چیز مانند قطعات پازل کنار هم اومدند و با هم جور شدند. با کمک خانواده و دوستانم تونستم با اون مقدار زیاد قرض و بدهی، از نو شروع کنم و پیش به سوی خوشحالی بروم.

زندگیی الان ما بسیار شگفت انگیزه.

من توانستم از قرض خارج شوم. البته زمان زیادی ازم گرفت ولی بالاخره موفق شدم. من به عنوان معلم خصوصی زبان انگلیسی مشغول به کار هستم و کاری که عاشقش هستم رو انجام میدم. از بچه هام به تنهایی مراقبت میکنم و زندگیمون رو مدیریت میکنم. در این مسیر سختی ها و موانع بسیار بسیار زیادی وجود داشت اما شکرگزار بودن و دیدن خوبی در هر چیزی حتی چیزهایی که به نظر غیر ممکن میان درسهای زیادی به من آموخت.

الان زندگی آرام و سرشار از عشقی دارم که بیشترش از سوی فرزندانم هست و برای تمام چیزهای کوچک عمیقا سپاسگزارم، مثل یک فنجان قهوه.

آماده ام تا چیزهای جدیدی در زندگیم خلق و جذب کنم، ازشون لذت ببرم و با گذاشتم این فطعات پازل کنار هم یک تصویر عالی و کامل ایجاد کنم به اسم زندگی.

اورسلا از مجارستان
یک مادر بسیار خوشحال که بهترین روزهای زندگیم رو میگذرونم، در عین حالی که از دو تا بچه مراقبت میکنم و شغل تمام وقتی دارم . همه ی اینها به خاطر آشنایی من با راز در 5 سال پیش هست.

 

سایر داستان های راز

 

 

گروه ترجمه سایت قانون جذب (میلاد)

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

2 نظر

    سلام سحر جان
    من خیلی بی دلیل و واقعا همین جوری توی این یکی دو هفته، ناخودآگاه و البته خیلی به شوخی 2-3 بار به خواهرم گفتم “سلام خوبی؟من اورسلا هستم!!!” وقتی از بین ایییییینهمه اسم تو دنیا، دیدم زیر این متن نوشته شده اورسلا واقعا خیلی تعجب کردم. آخه داستانش هم خیلی شبیه زندگیمه!!!! یعنی من جذبش کردم؟! میتونه جواب فرشته ها بهم باشه؟ سحر جون میخوام آخرش رو عوض کنم، میخوام به کمک درس گرفتن و فهمیدن پیامهای این دوره سخت، این دفعه واقعا به عشقم برسم و خوشبختی را با عشقم تجربه کنم. برام دعا میکنی لطفا؟ راهنماییم میکنی دوست خوبم؟ مرسی

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds