پیام مثبت روز + توصیه سحر  

پیام مثبت روز:

امروز, من مثبت حرف می زنم و مثبت فکر می کنم, همچنین به تمامی گفته هایم توجه می کنم.

اگر متوجه کلمات منفی در گفتار و افکارم شوم, آن ها را به سرعت تغییر می دهم.

 

توصیه سحر:

یکی از راه هایی که می تونید افکارتون رو کنترل کنید, اینه که زمانی که متوجه هجوم افکار منفی می شید, بهشون اهمیت ندید و اونهارو با افکار مثبت جایگزین کنید.

شاید اونقدر توی افکار روزانتون غرق شدید که نمی دونید چه زمانی تو ذهنتون افکار منفی میاد, راحتترین راه اینه که هر زمان احساس خوبی نداشتید بدونید بخاطر افکار منفی هستن و سعی کنید با یه فکر خوشایند جایگزینش کنید.

دوست دارید با روشهای بیشتری برای کنترل افکار آشنا بشید؟ پس به لینکی که براتون گذاشتم مراجعه کنید تا با روشهای مختلف کنترل احساسات منفی آشنا بشید.

 

روش های کنترل احساسات منفی

 

پیام مثبت روز + توصیه سحر  

مجله راز شماره 83

 

به جمع “خانواده قانون جذب” در کانال تلگرام بپیوندید

پیام مثبت روز + توصیه سحر  

پیام مثبت روز + توصیه سحر  

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

4 نظر

    با سلام و ارادت صمیمانه
    خانم رضوی عزیز
    از سایت شما بی نهایت سپاسگزارم
    من بعد از 14 سال دوری از عشقم با توکل به خدای مهربون و توسل به ائمه معصومین علیهم السلام و راهنمایی های زیبای شما بعد از فقط دو ماه موفق شدم به عشقم برسم .
    14 سال بود که من و پسرعمویم عاشق هم بودیم ولی متأسفانه ازدواج ما فراهم نمی شد و موانعی غیرقابل باور پیش میومد و من از طریق این سایت مفید و مثبت متوجه شدم یکی از موانع افکار منفی خودمه و با کمک شما عزیز مهربون موفق شدم افکارم را مدیریت کنم و اکنون دو ماه است که به لطف الهی عقد کردیم و خیلی خیلی خوشحالم و خدای مهربون را شکر می کنم و از صمیم قلبم برای همه ی اونایی که از عشقشون دورند و یا دنبال عشقشون هستند به بهترین نحو بهش برسند ان شاالله
    خداوند یار و نگهدارتون باشه عزیزم.

      سلام عزیزم, واقعا عالیه و بهت تبریک می گم.

      اگر برات مقدور لطفا دقیق تر توضیح بده چه کارهایی انجام دادی که دوستان دیگه هم بتونن از تجربیاتت استفاده کنن.

    سحر جان سلام، من رها کردن برام خیلی سخته، یعنی هر وقت به رویاهام فکر میکنم خود به‌خود نگرانی های الانم رو هم میبرم به آینده، جوری که دیگه میترسم به رویام فکر کنم، حتی وقتی تجسم میکنم، بعد به خودم میگم خب من خوشبختم بقیه چی؟ دوس دارم همه خانوده م خوشبخت باشن، چکار کنم این فکرا نیاد سراغم؟ و کسی که آزارمون میده از زندگی هممون بره بیرون؟

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds