یاری فرشتگان برای زندگی سالم | قانون جذب  

 

همانگونه که فرشته ها از کمک به ما در بحران های سلامت, خوشحال می شوند, به درمان های پیش گیرانه که موجب می شوند در طول عمر سالم بمانیم نیز توجه دارند.

بسیار از مردم پس از شروع یاری گرفتن از فرشتگان به زودی متوجه می شوند که ذائقه شان نسبت به بعضی از غذاها یا نوشیدنی ها تغییر می کند.

این امر به دلیل تغییرات ارتعاشات انرژی متعالی است که هنگام احاطه شدن با فرشتگان رخ می دهد.

از طریق قانون جذب که شما به سمت افرادی که احساسات و باورهای مشابه دانرد, جذب می شوید, تمایل شما نیز نسبت به غذاعا و نوشیدنی ها تغییر می کند.

بعضی افراد به راحتی رژیم خود را بهبود می بخشند اما بسیاری از ما برای اینکار به کمک فرشته ها نیاز داریم.

فرشتگان مامور ارشاد و اخلاقیات نیستند اما می دانند که بعضی از ما برای داشتن زندگی سالم و شاد, باید تغذیه سالمی داشته باشیم و از مواد شیمیایی, نوشیدنی های الکی, کافئین و … جلوگیری کنیم.

علاوه بر تشویق به رعایت رژیم غذایی, فرشته ها ما را به انجام برنامه های ورزشی مشتاق می کنند که با علایق و سطح انرژی ما همخوانی دارد.

ورزش هایی مانند یوگا هم در تمرکز و مراقبه به ما کمک می کند و هم در تقویت عضلات و پاکسازی چاکرا ها و افزایش انرژی موثر است.

وقت خود را در دل طبیعت بگذرانید تا انرژی جادویی هوای تازه, درخت ها, گل ها, آب, آقتاب و … شما را با طراوت کند.

علاوه بر این موارد فرشته ها تمایل دارند که ما استراحت کافی داشته باشیم.

راهنمایی آنها شامل این هم می شود که اتاق خواب ما ساکت, جای خواب راحت داشته باشیم.

 

 

کتاب آشنایی با فرشتگان

دکتر درین ویرچو

مترجم دکتر برازنده

منبع سایت قانون جذب 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

16 نظر

    بسیار عالی بود

    سلام سحر جان به چه صورت میتونم مطالب عالی این سایت رو هر روز داشته باشم و ادد کنم . ممنونم از مطالب عالیتون . من همین الان بر اثر یه معجزه با سایت آشنا شدم … سپاس

      سلام عزیزم, به زودی نرم افزار سایت رو منتشر می کنم که رو موبایل می تونید همه مطالب رو داشته باشید.

    سلام عزیزم من میخام به فرشته ای واسه ازدواج کردن نامه بنویسم لطفت راهنمایی کنید. ممنونم

    سحر جون خیلی واسم مهمه که تا فروردین 94نامزد کنم. خیلی تلاش کردم هنوز نشده.اما ایمان دارم اگه شما کمکم کنین حتما ب ارزوم برسم

    سلام. من قبلا به فرشته ها نامه نوشته بودم . ولی چند تا خواستگار اومد که دلبخواهم نبود.. حالا سوال من اینجاست فرشته ها که میدونن من چی میخوام پس چرا اون چیزی که باب میلم نیست اومده سراغم؟

      سلام عزیزم
      اینا همه تجربه است… ایرادی به کائنات وارد نیست 🙂
      به جذبت ادامه بده

    خانم سحر رضوی_این سایت ومطالب بسیار ارزشمند ان نشانه مهربانی وسخاوتمندی بسیارزیاد شما میباشد_خیلیهامثل من بعضی ازاین کتابها رامطالعه کرده اند اما اشخاص انگشت شماری چنین زحمتی رامتقبل میشوند_این سایت ارزشمند دلیل علاقه مندی شما به خوشبختی وشادکامی همه انسانهاست ازفرشتگان مهربان وپروردگارانها برای شماوخانواده گرامیتان سعادت ابدی راخواستارم_ارزومندارزوهایتان:سیامک هدایتی 24/11/1393

    سلام از مطالب مفید و اطلاع رسانیتون سپاسگزارم.من ماه هاست به بیماری مبتلا هستم و پیوسته درد میکشم و مراجعه های متعددم به پزشکان بی نتیجه بوده.آیا باید به فرشته سلامتی و شفا نامه بنویسم یا اسم خاصی رو ذکر کنم مثلا رافائیل؟چند روز نامه بنویسم و روزی چند بار؟اگر اقدامات دیگری میشناسید لطفا راهنماییم کنید ممنونم.

    سحرجونم مرسی که راهنمایی کردی تو نازنینی چون داری به آدما کمک می کنی عزیزم میدونی من هرروز به خدا نامه می نویسم دیروز ازش نشونه خواستم بعدم با نوشته های تو برخوردم به نظرت خدا خواسته از طریق فرشتهاش خواستهام رو بخوام؟

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds