مثبت باقی بمانید  

 

1- از اول صبح تا موقع خواب, با خود گفتگوی مثبت داشته باشید و بگویید:

“امروز یک روز خوب دیگر برای من است”, “اوضاع مطابق میل من پیش می رود”, “امسال باید سال خوبی برای من باشد”, “دفعه بعد کارم را بهتر انجام می دهم”, “من از عهده کارها برخواهم آمد” و …

2- در همه روابط شخصی خود سعی کنید مورد خوبی را پیدا کنید و در رویارویی با بدترین مشکلات, سعی کنید از آموخته های خود, برکات و نعمت های اطرافتان خوب استفاده کند.

3- مشکلات را به چشم فرصت نگاه کنید. فهرستی از مشکلات بزرگ خود تهیه کنید, آن مشکلاتی که بیشترین مانع را در راه رسیدن به موفقیت شما ایجاد کرده اند, مشخص سازید, یک تعریف در دو خط تنظیم کنید.

حالا همان تعریف ها را بازنویسی کنید, اما ابن بار به آن ها عنوان امکانات و موقعیت ها نگاه کنید و طی تمرین هایی, سعی کنید که هوش و ابتکار و خلاقیت خود را بکار بگیرید. به راه حل این گونه بنگرید که انگار یک دوست برای حل مشکل خود از شما راهنمایی خواسته است.

4- صرف نظر از این که تحت چه مقدار فشار و استرس قرار دارید, به یاد داشته باشید که آرام و دوستانه باقی بمانید. به جای اینکه همیشه در حال انتقاد بی فایده باشید, سعی کنید به طور سازنده ای یاری رسان باشید.

5- بطور جدی مراقب سلامت خود باشید, درمورد آنچه قابل معالجه است کوتاهی نکنید و از آن چه قابل پیشگیری است جلوگیری کنید و از استراحت کامل خود لذت ببرید.

6- از دیگران نیز انتظار بهترین را داشته باشید. دو کلید اصلی برای رهبری تشویق و تمجید است. خوش بینی و انتظارات مثبت خود را نسبت به نزدیکان و اعضای خانواده همه روزه به زبان بیاورید.

7- بهترین راه برای آن که خوش بین بمانید, معاشرت با افراد موفق و خوش بین ها است.

می توانید از طریق بررسی واقع بینانه حقایق, به طور همزمان واقع بین و خوشبین باشید.

8- هر صبح با شاط و خوشحالی از خواب بیدار شوید.

خوش بینی و بدبینی هر دو از رفتارهایی هستند که می توان آن ها را یاد گرفت.

یکی از بهترین راه ها برای تقویت “توقع مثبت از خود” آن است که کارهای خود را در زندگی زود شروع کنید و صبح ها را زود آغاز کنید.

با موسیقی از خواب بیدار شوید, صبحانه را با کسی که خوش بین است و دوستش دارید میل کنید و در راه منزل تا محل کار به یک برنامه صوتی انگیزشی گوش دهید, از مطالعه کتاب ها و مقاله های الهام بخش نیز غاقل نشوید.

 

سایر مطالب بخش “مثبت اندیشی”

 

کتاب “ده فرمان انسان های فوق موفق”

دنیس ویتلی

منبع سایت قانون جذب 

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز می باشد)

 

به جمع “خانواده قانون جذب” در کانال تلگرام بپیوندید

مثبت باقی بمانید  

مثبت باقی بمانید  

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

4 نظر

    ممنون سحر جان…
    مطالب خيلي خوب و مفيدي بود…
    موفق باشي

    سلام لحظه هاتون سرشار شادی من از فرشته ها درباره موضوعی که نامه دادم نشونه یس پر گرفتم این یعنی در طرح الهیم هست و من بهش میرسم درسته؟ دیگه نباید بترسم؟اخه این موضوع سه تا چهار سال دیگه اتفاق میوفته ولی من در حال حاضر اون شرایط لازمه ندارم و این منو میترسونه امکان داره همه چی تغییر کنه خوب بشه درستع در ضمن این خواسته از بچگی با منه و اینکه یکم بزرگ و برای ی شندهمیتونه غیر ممکنه باشه نظرتون چیه

      سلام
      تفكر مثبت و ايمان به اينكه خدا براي ما بهترينهارو ميخواد تمام ترسهارو از بين ميبره

    ولی من همیشه وقتی بهش فک میکنم احساس خوبی دارم و اکثر اوقاتم در حین فکر کردن نشون دریافت میکنم ضمیر ناخوداگاهمم اینو باور داره حتی توو خوابم اینو باور داره

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds