داستان های راز - تعدادی از معجزه‌های بزرگ که برای من رخ داد!  

 

در ابتدای سال بدون اینکه چیزی از راز بدونم، یک مار را در اتاق مادرم دیدم و این موضوع باعث وحشت من می‌شد، چون من از مار خیلی می‌ترسم.

همان ماه یکی از همسایه‌ها من را صدا زد و به من گفت که یک مار را در جلوی باغچه‌ی خانه‌شان دیده است و بسیار ترسیده بود. آیا این یک اتفاق هست؟ من اینطور فکر نمی‌کنم.

چند ماه بعد، من با راز آشنا شدم و متوجه شدم که دلیل اینکه من همیشه به مار فکر می‌کردم این بود که من از مار خیلی می‌ترسیدم و همین این باعث می‌شد که بیشتر بهش فکر کنم و هر چقدر بیشتر از مار می‌ترسیدم، بیشتر می‌دیدمشون, در تلویزیون، در اتاق مادرم، حیاط همسایمان، پوسترها، مدرسه و خیلی جاها.

سپس، شروع کردم به تصور کردن پرنده‌ها و پروانه‌ها, تصور آنها خیلی من را خوشحال می‌کرد.

و فکر می‌کنین چی شد؟

همواره اطرافم دارم پرنده و پروانه می‌بینم, خیلی خوشحالم.

همچنین، با استفاده از راز توانستم وزن اضافیم را از دست بدهم، پوست صورتم بهتر شده، برای انجام کارهای خانه توانستم از اعضای خانواده‌ام کمک بگیرم و حتی تونستم کمک‌های مالی‌ای را دریافت کنم و خیلی چیزهای دیگه، حتی توانستم روابطم با دوستانم را بهبود بدهم.

یک روز دوستان من قرار گذاشتند تا همگی دسته‌جمعی به بیرون برویم، اما من هیچ پولی نداشتم. بعد از آن، مدام تصور می‌کردم که من پول دارم و همچنین امیدوار بودم که روز قرار تا زمانی که من پول کافی داشته باشم، به عقب می‌افتد, من دقیقا به 70 دلار نیاز داشتم.

روز قرار، باران شدیدی می‌بارید و دوست من صبح زود تماس گرفت و گفت که قرار به روز دیگه‌ای باید موکول شود. واقعا اعتقاد دارم که خدا خیلی بزرگ است.

سپس همسایه‌مان، 50 دلار بابت کوتاه کردن موهای دخترش به من داد و پدرم هم 20 دلاری را که خیلی وقت پیش از من قرض گرفته بود را به من برگرداند.

من واقعا انتظار نداشتم که کسی بابت خدمتی به من پولی بدهد یا اینکه کسی بدهیش را به من پرداخت کند ولی این اتفاق افتاد و من 70 دلار داشتم.

من داستان‌های زیادی برای تعریف کردن دارم. اگر بخواهم همه را بگویم باید یک رو تمام برایتان تعریف کنم. من از راندا بران و تیمش قدردانی می‌کنم. از تمام کسانی که داستان‌هایشان را برای این سایت می‌فرستند، تشکر می‌کنم. بیشتر از همه از خدا.

ما قدرتمند هستیم. هر چیزی امکان‌پذیر است، فقط ایمانتان را حفظ کنید. اگر فکر می‌کنید چیزی که می‌خواهید، محقق نمی‌شود و احساس کردید که باورتان را از دست داده‌اید، قانون کائنات را به یاد بیاورید و از آن استفاده کنید.

 

 

 

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

6 نظر

    سلام عزیزم
    ممنون از زحماتت و نوشته های عاالیتون
    منمیخوام یه کاری رو خارج از ایران بگیرم و چند روز دیگه سفرمه ، جدا از کار مساله اینکه ویزای کار بهم بدن بعدش هم هست ، من خیلی دلم روشنه که کارمو میگیرم و ویزام اکی میشه ، اما استرس دارم و این استرس اذیتم میکنه ، میشه راهنماییم کنی ،جمله تاکیدی ،تمرین هرچی… ممنون

      سلام عزیز, مطالب بخش موفقیت رو بخون که انگیزه بگیری و فقط روی موفقیتت تمرکز کن, به افکار منفی اصلا اهمیتی نده.

    این مطلب رو قبلا هم گذاشته بودین.

    سلام و 100 سلام !
    خسته نباشید…اولین بار ک اومدم و از سایتتون دیدن کردم(8ماه پیش) گفتم اینا همش مسخره اس و واقعیت نداره…اما خداییش توی این هشت ماه به هرچیزی که میخواستم رسیدم…اونم با جزئیات دقیق!
    خعلی شوکه و البته خوشحالم….
    دمتون گرم…خدا خیرتان بدهد….

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds