داستان های راز - می توانید شاد بودن را انتخاب کنید | قانون جذب  

 

در ابتدا میخوام از راندا برن برای نوشتن چنین کتاب تاثیرگذاری تشکر کنم, همچنین میخوام از بهترین دوستم و همسرش برای معرفی کتاب راز دقیقا در زمانی که خیلی ناامید بودم تشکر کنم, ممنونم، ممنونم، ممنونم.

من همیشه یه انسان شاد و خوش شانس بودم, خیلی خوش بین و همیشه با همه‌ی انسانها خوب بودم، حتی اگه ذهنیت بدی ازشون داشتم.

دوسال پیش، من دچار افسردگی شدم؛ خیلی تنها و ناراحت بودم. اصلا شاد بودن رو فراموش کرده بودم. منفی گرایی تمام فکر و زندگی من رو پر کرده بود. من رو به تاریکی گام برمیداشتم. چاق تر شده بودم و دچار ریزش مو و بیماری زنان شده بودم.

هر روز دوستام رو بیشتر و بیشتر از دست میدادم و مدام تنهاتر میشدم, با وجودیکه کار خوبی داشتم و پول خوبی میگرفتم، اما از اینکه هر روز برم سرکار ترس و وحشت داشتم.

این چیزها زمانی اتفاق افتاد که من و دوست پسرم، مسیرهامون رو از هم جدا کردیم، اون میخواست به شهرخودشون بره و اونجا زندگی کنه و هیچ کدوم از ما خواهان یه رابطه دورادور نبودیم.

من به دیدن دوستانم رفتم که ازدواج کرده بودن. من آروم تر شدم اما سرشار از خشم و دیوانگی بودم. من خودم رو یه بازنده محض میدونستم.

شغلم رو رها کردم تا بتونم کارایی رو که دوست دارم انجام بدم. من هیچ راهی رو به روم نمیدیم و در نهایت به پایین‌ترین جایی که میشد، رسیدم.

من راز رو در سال 2011 مطالعه کردم و تمرینهاش رو انجام دادم، اما هیچوقت نتونستم در تجسم خواسته هام موفق باشم. زمانی که در سال 2013، به بدترین شرایطی که ممکن بود، رسیدم، خواستم و تونستم تاثیرات و حمایت‌های راز رو دریافت کنم. تا اینکه همه چیز شروع به تغییر کرد.

من پرانرژی شدم و مثل گذشته ملاقات با دوستانم رو شروع کردم. دوباره بلند میخندیدم و لبخند به لب داشتم. کنترل شرایط رو به دست خودم گرفته بودم.

این آسون نیست اما من باید رشد میکردم، بنابراین تصمیم گرفتم که این کارها رو در هر صورتی انجام بدم.

سپاسگزاری مهمترین بخش زندگی است.

من تجسم سازی و بیان اهدافم رو شروع کردم.

من یاد گرفتم چگونه مجددا رویاهام رو تصور کنم و منتظر باشم تا اونا در زندگیم اتفاق بیفتن به جای اینکه به خاطر گذشته ی زندگیم بخوام گریه کنم.

من الان، در حال دریافت بهترین چیزها در زندگیم هستم. من ایمان دارم که شایستگیش رو دارم. من بقیه داستان های تجسم خلاقم رو به محض اینکه رویاهام محقق بشن، براتون ارسال میکنم.

درخواست کنین، باور داشته باشین و دریافت کنین.

پالاوی ار کشور هند
یه دختر که تلاش میکنه رشد کنه همراه با لبخند.

 

سایر داستان های راز

 

 

گروه ترجمه سایت قانون جذب (الی)

(استفاده از مطالب فقط با ذکر سایت منبع مجاز است)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

5 نظر

    سلام سحر جون. بخشید این مدت اذیت تون کردم. من الان فکر ذهنم رو آزاد کردم. امشب میخام همه کس ببخشم شاد مثبت باشم لیست همسر الهی وایده الم بنویسم. مطمینم زود به همسر الهیم میرسم میام داستانم براتون تعریف میکنم مطمینم با طرح الهی به بهترین وشادترین زندگیم میرسم. تا آلان خش شانس بودم ومطمینم خش شانس ترم میشم خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت

      سلام عزیزم, موفق باشی.
      عزیزم قبلا زیاد کامنت می ذاشتی که مرتبط با موضوع سایت نبود, از این به بعد اینو مد نظر داشته باش که من نمی تونم با همه درد و دل کنم, حجم کامنتها زیاده فرصت من برای جواب دادن کم.
      بالای 20 30 تا کامنت گذاشتی راهنمایی کردم, از اینجا به بعد دیگه خودتی باید اراده قوی داشته باشی و از مطالب سایت استفاده کنی.

    چشم سحر جان منم راه درست افکار درست پیدا کردم. از این به بعد خبرای خوبی ازمن میشنوی. داستان های شاد امید وار کننده م براتون میگم. ممنونم دوستون دارم موفق شاد باشید بازم ممنون

    سلام خانم رضوی من با قانون جذب و مثبت اندیشی از راننده اژانس بودن به خیلی چیزها رسیدم در حال حاضر در دانشگاه تدریس میکنم و یک شرکت بازرگانی دارم که مصالح ساختمانی به کشورهای خاورمیانه صادر میکنم و مطالبی که در سایت گذاشتی بسیار مفید هستند

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds