کنترل احساست منفی | قانون جذب  

 

برای اینکه مطمئن شید قادر به کنترل احساسات منفی تان هستید, زمانی را به خاطر بیاورید که احساس مشابهی داشتید و در آن لحظه با موفقیت احساساتتان را کنترل کرده اید و احساس افسردگی را تحت کنترل گرفته اید.

از کارهایی که در گذشته برای دستیابی به موفقیت انجام داده اید الگو برداری کنید. به یاد بیاورید که در آن زمان چه کاری کردید که موثر واقع شده است.

اگر دوباره احساسات منفی به سراغتان آمد همان شیوه ای که در گذشته برای از بین بردن آنها استفاده کرده اید را به کار ببرید.

همیشه خودتان را برای کنترل موقعیتهایی که بالقوه مشکل هستند و امکان دارد در آینده در شما احساس منفی ایجاد کنند, آماده کنید و در این باره در ذهنتان تمرین هایی انجام دهید.

خودتان را در حالی ببینید که در آن به راحتی توانسته اید موقعیت خود را تحت کنترل در آورید و این احساس را تا جایی ادامه دهید که مطمئن شوید در هر موقعیتی با قدرت و اعتماد بنفس بالا عمل کنید.

فلسفه شخصی من این است که باید یک دیو را در همان زمانی که کوچک است از بین برد!

به این ترتیب مهمترین زمان برای کنترل یک احساس منفی, وقتی است که تازه این احساس در وجودتان شکل گرفته است, زیرا از بین بردن یک احساس منفی عمیق که بطور کامل شکل گرفته است, کار بسیار دشواری است.

 

کتاب اجرای راز قانون جذب در زندگی

آنتونی رابینز

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

4 نظر

    سلام. ببخشید یک سوال داشتم . من تقریبا ذهنم خود به خود میره به سوی اتفاقها و مشکلاتی که قبلا داشتم وتجربه کردم . چون سالهای زیادی به ناراحتی هام فکر میکردم . و مشکلات از طرف ادمهای زیادی تحمل کردم .حس میکنم کنترل ذهنم از دستم خارج شده. الان مدتیه که با جملات تاکیدی مثبت برای جذب همسرم دلخواهم دارم کار میکنم. تازیگا یکی اومده خواستگاری ام . و پسر خوبیه . اما من میترسم چون هنوز ذهنم بعضی وقتا پر از نگرانی های گذشته میشه . نمیدونم چه تصمیمی بگیرم . نمیخوام ذهنم باعث بشه که مشکلات بیشتری برام پیش بیاد . از کجا باید شروع کنم؟ باید اول سعی کنم افراد رو ببخشم و بعدش تصمیم به ازدواج بگیرم؟ یا میشه همزمان روی چند تا هدف هم کار کرد ؟ ممنون میشم از راهنمایی تون.

      سلام عزیزم, کتابی که بصورت تخصصی درمورد این موضوع باشه ندیدم ولی سعی کردم مطالب مرتبط رو این قسمت قرار بدم, تو کارگاه های کنترل افکار منفی هم می تونی شرکت کنی.
      هر موضوعی که باعث بشه احساس بدی داشته باشی یعنی فرکانس منفی, پس باید سریع این احساس رو تغییر بدی, راه هایی مثل فکر کردن به آرزوها هستش, استفاده از جملات تاکیدی, خوندن کتابهای مثبت و امیدبخش, کتاب خیلی خیلی مفیده, مطالب سایت رو چک کن بعد ببین مطالبی رو که دوست داشتی از چه کتابی بوده و کتابش رو تهیه کن.
      بخشش باعث هماهنگی درون می شه, هماهنگی درون هم باعث می شه زودتر به خواسته هات برسی.

    سلام. من از بچگی از بعضی بیماریها وحشت داشتم. مخصوصا از اینکه ببینم یا بشنوم کسی مسموم شده یا حالت تهوع داره. الان ببینم تا چند روز حالم بد میشه .همیشه این ترس رو داشتم . الان سن من بالاست. نه دوست دارم برم مسافرت و نه ازدواج میکنم. من میترسم بچه دار شوم. میترسم بچه ام مریض بشه .

      سلام دوست عزیزم.
      از جملات تاکیدی مثبت برای سلامتی دیگران و خودتون استفاده کنید.افکار منفی هر زمان به ذهنت خطور کرد سریعا به کاری مشغول بشی و افکار مثبت رو جایگزینشون کنی.
      مضاف بر این این مشکل شما ریشه در بچگیتون داره بهتره با یه مشاور روانشناس هم صحبت بکنی و از طریق روان درمانی این ترس رو از وجودت بیرون بکنی.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds