گاهی اوقات اتفاقات منفی تبدیل به مثبت می شوند | قانون جذب  

منفی ها, گاهی به مثبت تبدیل می شوند.

یکی از مفیدترین عادت هایی که می توانید پرورش دهید, جستجو و پیدا کردن, درس ارزشمند در اتفاقات منفی است.

هنگامی که با مانع غیر منتظره یا شکست موقت, مواجه شدید, از آنجایی که کنترل کامل افکارتان را در دست دارید, به دنبال درس یا سودی باشید که می خواهید از آن موقعیت به دست آورید.

اغلب می توانید, بینش, ایده, اعتماد بنفس و فرصت های جدیدی را در نتیجه مشکلات یا موانع به دست آورید.

به عنوان مثال, ممکن است از شغلی اخراج شوید و ازکار فرمایتان باید بی عدالتی اش, عصبانی باشید.

سپس شغل جدبد و بهتری پیدا می کنید که بسیار متناسبتر با توانایی ها و استعدادهای ویژه شماست.

با افرادی کار می کنید که واقعا لذت می برید و در این شغل درآمد بیشتری نسبت به چیزی که در شغل قبلی می توانستید دریافت کنید, کسب می کنید.

با نگاه به گذشته, متوجه می شوید که کارفرمای قبلی تان با اخراج شما, لطف بزرگی در حق شما کرده است و به جای عصبانی شدن, با قدردانی به گذشته فکر می کنید.

ارزشمندترین درس نهفته شده, در بزرگترین مشکل یا سختی که الان با آن مواجه هستید, چیست؟

 

سایر مقاله های کنترل احساسات منفی

 

 

کتاب قورباغه را ببوس

برایان تریسی

 منبع سایت قانون جذب

(استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد)

درباره ی نویسنده

سحر رضوی

دوستان خوبم, 1500 کامنت تو نوبت پاسخ دهی هستش، واقعا سخته بتونم جواب بدم، لطفا صبور باشید و از کامنت های موجود در سایت استفاده کنید. ممنونم ❤

25 نظر

    سلام.
    ازتون ممنونم که وقت میذارید و جواب میدید.

    ممنونم سحر نازنین
    من با هر شکستی این احساس رو در خودم تقویت می کنم که این یه درس برای من بود که مثلا تا فردی رو کامل نشناختم بهش اعتماد کامل نکنم یا صبورتر باشم یا خودمو و احساساتمو تو شرایط کنترل کنم و …
    حس میکنم این اتفاقات بد واقعا یه تجربه برای رشد بهتر من به سمت کمال و کامل تر شدن واماده تر شدن من هستش ..
    و اونوقته که دیگه از اون پیشامد ناراحت نیستم و – به + تبدیل میشه واقعا…

    سلام من مدت کوتاهی که باجذب آشنا شدم ونامه به فرشته هابعد از 15بار نامه نوشتن دوباره باید ادامه بدیم ؟

    سلام ،من تعداد جملات تاکیدی که انتخاب کردم ودر روز تکرار میکنم شاید 20تا باشن ،آیا میشود این تعداد را هر روز تکرار کرد؟اگه قرار باشه ما روزی روی سه تا از آرزوها تأکید داشته باشیم ،که خیلی طول میکشه تا به بقیه آرزوها برسیم

    سلان ممنونم که راهنمایی میکنید 15دقیقه در روز برای سه خواسته تاچند روز باید ادامه بدیم که بعد سه تا خواسته ی جدید را تکرار کنیم؟

    سلام میتونم مثلا صبح سه خواسته وعصر سه خواسته وآرزوی جدید را به صورت تاکیدی بیان کنم؟یا اینکه توی یک روز باید خواسته ها یکی باشند؟

      سلام عزیزم, هر طور راحتتری استفاده کن, در کل بنظر تعدادش محدودتر باشه که بهتر تمرکز کنی.

    سلا م ،اگه برای یک شغل پردرامد برای همسرم به فرشته نامه بنویسم وکلا بخواهم زندگیم از نظر مادی تغییر کنه ولی شوهرم افکار منفی داشته باشه آیا تلاش من در نامه نوشتن به فرشته ها برای یک شغل پر در آمد تأثیر دارد؟

      سلام عزیزم, خوب کار یه مقدار سخت می شه, خود اون شخص هم باید بخواد که فرشته هاش کمک کنن.
      با این حال خودت می تونی از تجسم خلاق استفاده کنی و بابت همین درامد و داشته هاتون سپاسگزاری کنی که برکتش بیشتر بشه.

    ممنون که جواب میدین وراهنمایی میکنید ،ببخشید من نمیدونستم سؤال را توی چه قسمتی پرسیدم به همین دلیل چند بار دیگه هم تکرار شده

      خواهش می کنم عزیزم, فرقی نداره تو چه بخشی سوال کنی, هر قسمتی کامنت بذاری, راهنماییت می کنم.

    سلام ،برای چه چیزی تجسم خلاق داشته باشم؟ شغل همسرم یا اینکه تجسم کنم که همسرم فر د مثبت اندیشی شده؟

    من مدت 12 ساله که برای ازدواج دارم دعا میکنم و هنوز مجردم. من الان 33 سال دارم و دیگه پیشنهادام شده پسرهای 50 ساله و مردای طلاق گرفته. با اینکه دانشجوی دکترا هستم اما یه مدته خیلی ناامید و مایوس هستم و داشتم افسرده میشدم . میشه بگید به غیر از اینکه سعی کردم رفتارم رو تغییر بدم، ظاهر و تیپم رو کاملا عوض کنم و بقول شما فرکانس مثبت بگیرم و بغیر از جملات تاکیدی چه کار باید بکنم که دوباره برنگردم به ناامیدی. حتی میترسم دعا کنم دیگه. یه مدت بود اصلا دعا نمیکردم. نگید که ازدواج در طرح الهی من نیست چون تو خونمون هم احساس راحتی نمیکنم.

      تفکر مثبت رو همیشه باید تو زندگیتون داشته باشید
      شاید همین 12سال براتون وسواس فکری آورده…یه مدت اصلا رهاش کنید…انقدر دغدغه ی سن و ازدواج نداشته باشید..33 سال که سن آنچنان بالایی نیست !
      ادامه ی تفکر مثبت…ارتباط با فرشته ی زناشوییتون…گفتن عبارات تاکیدی
      هدفتون یه مدت ازدواج نباشه…برای مثبت شدن و بهتر شدن و آروم شدن خودتون تلاش کنید

    سلام.
    توی زندگیم تغییرات بزرگ به وجود اوردم. برای ازدواج با همسرم که 5 سال با هم دوست بودیم کلی سختی کشیدیم و بعد از ازدواج کاری رو انجام می دادم که دوست نداشتم. زخم معده گرفتم و بعد هم یک بیماری خودایمنی که گویل تمام اینها ریشه در اعصاب داره. اتفاقات وحشتناک بد زیادی برای خودم و خونوادم افتاد ولی تا حدودی همیشه رفع شدند. مدتیه که به خارج از کشور اومدین و با همسرم در حال ادامه تحصیل هستیم. متاسفانه در این حین خواهرم دچار سرطان سینه شده. هرچند خدا رو شکر درمانش رو انجام می ده و امید زیادی هست ولی حال خودم به خاطر فشارهای روحی خیلی بده. دردهای عجیبی دارم و به دکترها اعتماد ندارم. قبل از شدید شدن دردهام دکتر رفتم و تشخیصی ندادند و پیشنهاد دادن به بیمارستان برم تا تشخیص بدن. الان هم زمان امتحاناتم هست و کل تلاش این ترمم الان باید به ثمر برسه. ترس از انواع سرطان و دردهایم که شاید در شرایط عادی به انها بی توجه بودم داره دیوونم می کنه. هرچند تا یکهفته ی دیگه پیش دکتر اشنایی که الان در تعطیلات هست می روم ولی ترس از سرطان و مرگ عزیزان دیونم کرده. نمی دونم چی کار کنم. سعی می کنم مثبت باشم ولی خیلی سخته. باید چی کار کنم.

      سلام عزیزم, با جملات تاکیدی که برای سلامتی گذاشتم, باید تاثیرات این افکار منفی رو از بین ببری, روزی 3 جمله استفاده کن, شکرگزاری بابت سلامتی هم فوق العاده عالی هستش, به افکار منفی اجازه نده که بیمارت کنن, جملات تاکیدی مثل دارویی می مونه که هر روز باید مصرف کنی.
      این سخنرانی رو گوش کن, خیلی می تونه برات مفید باشه.

    باید بگم که یک شب که حالم خیلی بد بود و به دنبال جملات مثبت و انرژی مثبت بودم اتفاقی سایت شما رو میدا کردم و به همه پیشنهاد دادم. این رو به فال نیک گرفتم

      ممنون از پاسختون. من اتفاقی موقعی که حالم بد بود با سایتتون اشنا شدم و این رو به فال نیک می گیرم.راهنماییتون رو حتما اجرا می کنم. باز هم ممنونم

        خواهش می کنم عزیزم, خوشحالم مطالب سایت برات مفید بوده.

یک پاسخ بگذارید

در اینستاگرام همراه ما باشید

هر پنجشنبه انرژی درمانی گروهی در اینستاگرام


This will close in 10 seconds